Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg leter etter kåper som går helt ned til foten. Heter dette noe spessielt? Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett noe lange kåper i norske butikker i det siste, men hvis nettshopping er aktuelt:

http://shop.nordstrom.com/c/womens-coats/long?origin=accordion

og

http://www.overstock.com/search?keywords=&taxonomy=sub12742&searchtype=guidedNav&additionalKeywords=long

Google "floor length coat", så finner du sikkert mange andre nettbutikker som har.

Hvis du vil kjøpe det i butikk, så tror jeg du må satse på butikker som fører klær for "godt voksne damer."

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei. Jeg leter etter kåper som går helt ned til foten. Heter dette noe spessielt? Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt?

Veldig upraktisk med kåper som egentlig når helt ned til foten.

Kan du klare deg med en kåpe som er litt kortere (midt på leggen lengde), og vil skjemme deg selv bort litt med en kåpe du kommer til å ha i evigheter, så kan jeg anbefale kashmir fra The House of Bruar :)

Skrevet

Jeg søkte på full length coat på google og fikk opp en god del. Vanskelig å anbefale noe - finnes jo så mange modeller og typer.

Jeg ønsker meg en slik lang kåpe jeg også. En søt, innsvinget og feminin sak - kunne dødd for den røde kåpen Melinda Gordon brukte i en episode av Ghost Whisperer! :hjerte:

Skrevet

Tusen takk folkens :) Var en dame som kom på jobben min en dag med en slik og jeg falt virkelig for slikt. Men turde aldri å spørre hvor hun hadde kjøt den hend.

Skrevet

Tusen takk folkens :) Var en dame som kom på jobben min en dag med en slik og jeg falt virkelig for slikt. Men turde aldri å spørre hvor hun hadde kjøt den hend.

OT, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så mange som ikke tør å spørre om hvor ting er kjøpt. Har blitt spurt av ei dame i køen på matbutikken før, og jeg tenkte i alle fall at det var et kjempekompliment.

Skrevet

TS: Det er vel typisk damer 50+ som bruker den type kåper, og jeg ville da begynt å lete i typiske damebutikker.

Skrevet

Snakker ikke om kjerring kåper da :) sett mange fine som er udomelige. Men det var i fjor(husker ikke da hvor) Kjerringkåper er pelskåper det. Problemet med de jeg har sett i butikken i år er at det er skikkelig gother greier

Anonymbruker: Forde jeg som ansatt burde opptre profesjonelt ovenfor en kunde

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller, men fakta er at det er der du finner flest fotside kåper. Pelskåper er for oldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...