AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #21 Skrevet 23. november 2010 Når man har en c cup og vurderer silikon da er det noe galt! Jeg synes ikke en c cup er lite så skjønner ikke hva du klager etter? Hver fornøyd med puppene dine
Gjest Idamarte Skrevet 23. november 2010 #22 Skrevet 23. november 2010 80C høres helt flott ut, etter min mening Det høres iallfall ikke smått ut.
LetThemEatCake Skrevet 24. november 2010 #23 Skrevet 24. november 2010 65F = 70E, ikke 70F. 70F=65G. Prøv på Change, de fører ned i 60 i omkrets og opp til H-cup. Bruker 65 i omkrets selv, og jeg har ikke problemer med å finne BH'er. TS: 80C = 75D. Det er da ikke små pupper? Jeg bruker BH-størrelse tilsvarende 75C (65E), og det er ihvertfall mer enn stort nok på min kropp. 1. 70 är för stort i omkrets, då glider den upp i ryggen. 2. En E-kupa är alldeles för liten (i alla fall när det är 70 i omkrets)! Oj, du skulle skratta om du såg mina pupper nedklämda i en E-kupa. Då har jag väl 65G(!) då, haha. Jag har faktiskt aldrig kollat på Change, men det måste jag ju göra nu! Tack för tipset. Jag har pendlat väldigt mycket i vikt så jag har inte riktigt hållit räkning på alla bh-storlekar jag plöjt igenom.. Men nu hoppas jag att jag är stabil! Men det du skrev till TS om att 80C=75D är ju inte sant? Det gäller ju bara kupan. Man måste ju ha en bh som passar runt om också.
Fimbrethil Skrevet 24. november 2010 #24 Skrevet 24. november 2010 Folk er forskjellige, det er puppene deres også. Heldigvis;) Dessuten må man huske på at de er jo tross alt en del av et større hele, og at puppene passer kroppen din er (etter min mening, og estetisk sett) viktigere enn det absolutte volumet. For ikke å snakke om problemene med rygg og nakke mange storbystede får. Prøv å gå rundt med en kilo ekstra på brystet i noen timer, kjenn hvor behagelig dét er... Siden puppene dine er en del av deg, er det sannsynlig at de passer rimelig greit. BH-størrelser fungerer vel omtrent slik at bokstaven angir omtrent hvor store puppene er i forhold til omkretsen: A og B er små størrelser, C og D er gjennomsnittlig, etc. En 65 C har mye mindre kopp enn en 80C, men begge antyder moderat puppestørrelse i forhold til kroppen. Det finnes nok av klær og undertøy som fremhever bysten, og med koppstørrelse C (egen erfaring) får man i pose og sekk: Det er nok "materiale" til at det går bra å skyve dem opp og fram, om man vil, de lar seg også skjule/dempe/stue unna dersom situasjonen tilsier dét. Til trening, for eksempel. Vil du egentlig utsette deg selv for smerten og risikoen med et inngrep? Og så kan det være greit å huske på at gutta har en tendens til å elske pupper uansett. Noen foretrekker store, fra andre har jeg hørt at "mer enn en håndfull er bortkastet". Vær fornøyd med puppene dine!
SmallTalk Skrevet 24. november 2010 #25 Skrevet 24. november 2010 1. 70 är för stort i omkrets, då glider den upp i ryggen. 2. En E-kupa är alldeles för liten (i alla fall när det är 70 i omkrets)! Oj, du skulle skratta om du såg mina pupper nedklämda i en E-kupa. Då har jag väl 65G(!) då, haha. Jag har faktiskt aldrig kollat på Change, men det måste jag ju göra nu! Tack för tipset. Jag har pendlat väldigt mycket i vikt så jag har inte riktigt hållit räkning på alla bh-storlekar jag plöjt igenom.. Men nu hoppas jag att jag är stabil! Men det du skrev till TS om att 80C=75D är ju inte sant? Det gäller ju bara kupan. Man måste ju ha en bh som passar runt om också. 80C = 75D størrelsesmessig i cup'en. I omkrets sier det seg selv at 80 er større enn 75. Dette var egentlig ment for å gi et perspektiv på at 80C ikke er små pupper, selv om man bruker en C-cup.
tonjemarie Skrevet 24. november 2010 #26 Skrevet 24. november 2010 Det är väl ändå inte vulgärt att vara född med stora pupper? Jag har stora pupper, men jag har aldrig vulgära kläder på mig. Jag blir lite ledsen över att någon kan tycka att jag är vulgär bara för att jag ser ut som jag gör! Jag kan ju inte göra något åt det. Alla kan ju inte gilla samma saker, men jag skulle inte uttala mig så i samma tråd där några storbystiga tjejer redan skrivit. Det blir lite som att säga att fylliga tjejer är äckliga i en tråd om bantning. Sedan blir det lite dubbelmoral att först säga att det är vulgärt med en ting och sedan att man ska vara nöjd med den man är. Då drar jag slutsatsen att du bara menar att man ska vara den man är om man har små pupper, och har man stora pupper så får man se till att skyla sig i burka? Nu överdriver jag ju självklart, men det stack till i hjärtat av din kommentar. Ta det här inlägget med ro, jag ville bara ge dig en tankeställare. Ingen grunn til å bli såret. Mente ikke å såre noen. Det viktigste er at folk er fornøyd med seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå