Gå til innhold

BH-størrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har ikke så bra selvtillitt, så selv mener jeg jo at alt på kroppen min er galt. Jeg har vel spesielt komplekser med puppene mine.. Jeg har 80c i BH-størrelse. Helt ærlig, synes du det er for lite? Jeg har egentlig ikke lyst til å ta silikon, men jeg føler at de er for små... (Nå mener jeg ikke at de som har mindre burde ta det eller noe, ikke misforstå.. Men jeg føler at de er så små når jeg ser de selv..)

Hva synes dere? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80C er stort det. Du har da ikke noe å klage over. :)

Skrevet

Klart det inte är för lite! Dessutom sitter inte all skönhet i pupperna.. ;)

Skrevet

Neida, alt handler jo ikke om pupper og utseendet. Men det er lettere å få sagt enn å tenke bestandig :sukk:

Skrevet (endret)

Jeg bruker 80C... :sjenert:

Jeg har aldri følt behovet for å ha større. Jeg har en venninne som igjennom hele ungdomstiden alltid skulle kommentere at hun hadde større pupper enn meg, men da kan jo jeg være den som ler sist da venninnen min av og til ikke kan kjøpe de toppene hun vil ha fordi de blir for trang over puppene. :gjeiper:

Endret av Chiyo
Skrevet

Jeg har 75E og det er IKKE morro... Alt av klær MÅ det være stretch i, ellers kan jeg bare glemme det.. Da passer de kun rundt bysten mens rundt magen bli den ALT for stor. For skal den passe rundt magen blir den for liten over bysten.

Skrevet

Jeg har i skrivende øyeblikk 75g, men om to-tre timer er de 75c. Brystreduksjon på Colosseumklinikken :)

Gleder meg ihjel til å få "den perfekte størrelse".

I forhold til gjennomsnittet så er c-cup en stor størrelse, og etter min mening en fantastisk fin str.

Håper du en dag føler deg fornøyd med dem. Sannsynligvis er de mye finere enn du tror :)

Skrevet

Jag kan ju lägga till att jag har 65F som inte ens existerar i butikerna! Jag får alltså köpa 70F och sy in dem i ryggen.. Jag skulle väldigt gärna ha en hygglig C-kupa! :) Jag är 20 år och har redan hängbröst för att de är så tunga och det är inte kul. Men alla har ju olika hang-ups och jag kan förstå att du som har den "perfekta" storleken också har problem.

Det är ju så med allt egentligen. Har man lockigt hår vill man har rakt och vice versa. Antingen är man för smal eller för tjock. För lång eller för kort..

Äsch, alla är olika och man får helt enkelt jobba med det man har. ;)

Skrevet

Jeg har mindre pupper enn deg TS, og er veldig fornøyd med mine! De passer perfekt til kroppen min og kanskje det viktigste, de er veldig følsomme!

Skrevet

80 C er vel sånn middels. Om puppene er små eller store kommer jo litt an på kroppen man har.

Skrevet

Jeg bruker 75 B og elsker puppene mine! Selv synes jeg det fort ser vulgært ut med store pupper, spesielt hvis man går med utrigning på kjoler og topper. Vær fornøyd med den du er!!

Skrevet

Jeg har gått opp i vekt siden i sommer og har dermed også økt oventil, nå fyller jeg ut 75b som bare det og synes puppene mine er enorme. :D

Skrevet

Ting blir ikke perfekt selv om puppene blir større. Jeg har 70A og er helt fornøyd. :)

Skrevet

Jeg bruker 75 B og elsker puppene mine! Selv synes jeg det fort ser vulgært ut med store pupper, spesielt hvis man går med utrigning på kjoler og topper. Vær fornøyd med den du er!!

:tristbla: Det är väl ändå inte vulgärt att vara född med stora pupper? Jag har stora pupper, men jag har aldrig vulgära kläder på mig. Jag blir lite ledsen över att någon kan tycka att jag är vulgär bara för att jag ser ut som jag gör! Jag kan ju inte göra något åt det.

Alla kan ju inte gilla samma saker, men jag skulle inte uttala mig så i samma tråd där några storbystiga tjejer redan skrivit. Det blir lite som att säga att fylliga tjejer är äckliga i en tråd om bantning.

Sedan blir det lite dubbelmoral att först säga att det är vulgärt med en ting och sedan att man ska vara nöjd med den man är. Då drar jag slutsatsen att du bara menar att man ska vara den man är om man har små pupper, och har man stora pupper så får man se till att skyla sig i burka?

Nu överdriver jag ju självklart, men det stack till i hjärtat av din kommentar. Ta det här inlägget med ro, jag ville bara ge dig en tankeställare.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 80E, og alt over C er bare ubehagelig, i hvert fall når det henger litt. Fra jeg vokste ut av C i ungdomsskolen har det ikke vært behagelig å gå uten BH, om det så bare er over baderomsgulvet. Så vær veldig glad for den C'en din :)

Skrevet

Hei.. Jeg har ikke så bra selvtillitt, så selv mener jeg jo at alt på kroppen min er galt. Jeg har vel spesielt komplekser med puppene mine.. Jeg har 80c i BH-størrelse. Helt ærlig, synes du det er for lite? Jeg har egentlig ikke lyst til å ta silikon, men jeg føler at de er for små... (Nå mener jeg ikke at de som har mindre burde ta det eller noe, ikke misforstå.. Men jeg føler at de er så små når jeg ser de selv..)

Hva synes dere? :/

Selvtilitten sitter ikke i puppene,men i din personlighet.C er en flott størrelse,du kan finne mye fint til en billig penge mens de med større sliter med å finne ting som sitter like pent eller som koster en formue.Store bh'er er ikke lett å finne og de koster mye!

Jeg bestiller nå kun fra utlandet pga at bh i min størrelse er vanskelig å få tak i,de koster enormt i Norge i forhold til f.eks Enland.Mange topper,gensre osv må jeg bare glemme da de ikke ser ut på meg og at de ikke passer.

Vulgært? snakk om å ta i.Jeg bruker ikke å ha puppene på utsiden eller i ansiktet til noen og jeg er rimelig stor i forhold til deg tonjemarie. Det finnes mange måter å kle seg på..

Noen kjoler /topper osv ville jeg aldri ha brukt,fordi jeg føler at brystene nesten detter ut eller blir for oppe i ansiktet på andre.Men det er min smak.Hva andre måtte gjøre,mene og kle seg for bli opp til dem.

Men å kalle alle som har store bryster for vulgære, blir feil i mine ører.

Skrevet

Hva med noen bilder, jenter?

Hva med å gå og leke på E18 resten av uka?
  • Liker 1
Skrevet

Jag kan ju lägga till att jag har 65F som inte ens existerar i butikerna! Jag får alltså köpa 70F och sy in dem i ryggen.. Jag skulle väldigt gärna ha en hygglig C-kupa! :) Jag är 20 år och har redan hängbröst för att de är så tunga och det är inte kul. Men alla har ju olika hang-ups och jag kan förstå att du som har den "perfekta" storleken också har problem.

Det är ju så med allt egentligen. Har man lockigt hår vill man har rakt och vice versa. Antingen är man för smal eller för tjock. För lång eller för kort..

Äsch, alla är olika och man får helt enkelt jobba med det man har. ;)

65F = 70E, ikke 70F. 70F=65G. :)

Prøv på Change, de fører ned i 60 i omkrets og opp til H-cup. Bruker 65 i omkrets selv, og jeg har ikke problemer med å finne BH'er. :)

TS: 80C = 75D. Det er da ikke små pupper? Jeg bruker BH-størrelse tilsvarende 75C (65E), og det er ihvertfall mer enn stort nok på min kropp.

Skrevet (endret)

Hva med å gå og leke på E18 resten av uka?

Så gretten vi var da..

Jeg har 80D, eller 75D, husker ikke, eller jo det er 80, men har hempene på det innerste hakket, så passer sikkert 75. For noen år siden før de ikke var ferdig utvokst, da jeg hadde C, så var jeg likevell fornøyd med størelsen. I stedet for å fokusere på det du er litt missfornøyd med, slik at du bare missliker det mer og mer, så fokuser heller på de tingene ved deg selv du faktisk liker. Ellers fins det topper som framhever størrelsen på brystene, hvis det hadde gitt deg en bedre følelse. :) Jeg ville i alle fall ikke ha tatt silikon hvis jeg var deg mtp. at du faktisk har en flott størrelse! :)

Du må også huske på at jo større omkrets en bh har, jo større er koppen. En 80C er større enn f.eks. en 70C. :)

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...