Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 ...til glede og frustrasjon? Hvor ofte bytter du egentlig ut toalettbørsten din? Dette er visst forskjellig fra hjem til hjem. Noen mener å synes at en toalettbørste har evig liv, og at den er omtrent som en god vin. Jo lenger lagring, jo bedre. Mens andre tar dette nøyere enn å bytte tannbørste i ny og ne. Ok, til poenget: En toalettbørste MED rester etter forrige toalettbesøk er IKKE delikat!!!
bluebird Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Denne tråden burde ha et advarselskilt.
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Denne tråden burde ha et advarselskilt. Den har jo det, den heter toalettbørste
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2003 Den har jo det, den heter toalettbørste
Gjest lmari Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Helt enig!! De som kjøper sånn rådyr dobørste - har dere råd til å bytte ofte? Jeg kjøper heller en billig i plast, og så bytter jeg ganske ofte. Omtrent to ganger i måneden, kanskje. Noe i den duren.. Dobørste er !!
Malou Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Å bytte toalettbørste to ganger i måneden synes jeg høres litt voldsomt ut. Den kan jo tross alt gjøres ren. Skifter nok vår et par ganger i året, eller etter behov. Jennifer
Livets datter Skrevet 10. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2003 Hvis jeg tenker på dobørstene som finnes på noen offentlige toaletter, er jeg sikker på at jeg blir liggende søvnløs inatt!!
Suzy Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Urg.... dette var da bare kvalmt... hvorfor er jeg her i det hele tatt???? *løper fort ut igjen*
chimp Skrevet 10. november 2003 #10 Skrevet 10. november 2003 Herregud......alt det rare du finner på!!! :o
Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Hvis jeg tenker på dobørstene som finnes på noen offentlige toaletter' date= er jeg sikker på at jeg blir liggende søvnløs inatt!! Du vi får gå over til pampers vi da,bæsj and go
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Har en "dyr dobørste" som står i stil til resten av "dill dallet" som er "pynt" på badet - altså tannglass, såpeholder osv. Har en billig plastsak en som jeg bruker til rengjøringen. Bytter den ca en gang i mnd, men kommer jo litt annpå hvor mye den har vært i bruk (er ofte borte ca 2 uker i slengen). Må jo se ann bruken og liksom.....
Redhead Skrevet 12. november 2003 #13 Skrevet 12. november 2003 Har en ganske fin toalettbørste fra IKEA der man kan bytte ut selve børsten. Har alltid et par børster liggende slik at jeg kan bytte ved behov (ca. 1 gang pr. mnd, evt. etter 2 mnd.).
bluebird Skrevet 12. november 2003 #14 Skrevet 12. november 2003 Unnskyld altså, men bytte dobørste en gang i måneden?? :o Jeg bytter ikke tannbørste så ofte engang... Kanskje jeg bare er utrolig renslig siden jeg ikke trenger å bytte dobørste så ofte. Dessuten: vasker man ofte nok så er det jo ikke all verdens ekle ting dobørsten må vaske. (Huff, hvorfor skriver jeg om sånne ting...) Forresten, når jeg tenker meg om, så går jeg ikke på do. Jeg er sånn som de kongelige.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #15 Skrevet 12. november 2003 Jeg bytter IKKE dobørste hver måned.
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #16 Skrevet 12. november 2003 da faren min døde; presterte Henry (hunden) og legge dobørsten i fanget på presten da han kom på besøk..... Kan dere tro mora mi skjemtes eller?
bluebird Skrevet 12. november 2003 #17 Skrevet 12. november 2003 Flinke hunden ville vel bare gi presten en gave.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. november 2003 #18 Skrevet 12. november 2003 har aldri tenkt over hvor ofte jeg bytter men blir vel noen ganger i året eller noe slikt. Får se neste gang jeg bytter, for jeg kjøpte akkurat ny Skal begynne å føre logg
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 12. november 2003 #19 Skrevet 12. november 2003 Jeg bruker den til å vaske opp koppene med oxo. Når den tar dårlig tak på matrestene bruker jeg å bytte. Blir vel ca hvert annet år....
Livets datter Skrevet 13. november 2003 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2003 da faren min døde; presterte Henry (hunden) og legge dobørsten i fanget på presten da han kom på besøk..... Kan dere tro mora mi skjemtes eller? He he... den så endelig sitt snitt til å bli kvitt denne illeluktende tingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå