Gå til innhold

~ Toalettbørsten ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til glede og frustrasjon?

Hvor ofte bytter du egentlig ut toalettbørsten din? Dette er visst forskjellig fra hjem til hjem. Noen mener å synes at en toalettbørste har evig liv, og at den er omtrent som en god vin. Jo lenger lagring, jo bedre. Mens andre tar dette nøyere enn å bytte tannbørste i ny og ne.

Ok, til poenget: En toalettbørste MED rester etter forrige toalettbesøk er IKKE delikat!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden burde ha et advarselskilt. :kvalm:

Skrevet
Denne tråden burde ha et advarselskilt. :kvalm:

Den har jo det, den heter toalettbørste

Skrevet

Den har jo det, den heter toalettbørste

:hoho::hoho:

Skrevet

Helt enig!!

De som kjøper sånn rådyr dobørste - har dere råd til å bytte ofte? Jeg kjøper heller en billig i plast, og så bytter jeg ganske ofte. Omtrent to ganger i måneden, kanskje. Noe i den duren..

Dobørste er :kvalm: !!

Skrevet

Å bytte toalettbørste to ganger i måneden synes jeg høres litt voldsomt ut. Den kan jo tross alt gjøres ren. Skifter nok vår et par ganger i året, eller etter behov.

Jennifer

Skrevet

Dobørste! Skal vi bytte også nå.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvis jeg tenker på dobørstene som finnes på noen offentlige toaletter, er jeg sikker på at jeg blir liggende søvnløs inatt!!

Skrevet

Urg.... dette var da bare kvalmt... hvorfor er jeg her i det hele tatt???? *løper fort ut igjen*

Gjest Indianlady
Skrevet
Hvis jeg tenker på dobørstene som finnes på noen offentlige toaletter' date= er jeg sikker på at jeg blir liggende søvnløs inatt!!

Du vi får gå over til pampers vi da,bæsj and go

Skrevet

Har en "dyr dobørste" som står i stil til resten av "dill dallet" som er "pynt" på badet - altså tannglass, såpeholder osv.

Har en billig plastsak en som jeg bruker til rengjøringen. Bytter den ca en gang i mnd, men kommer jo litt annpå hvor mye den har vært i bruk (er ofte borte ca 2 uker i slengen). Må jo se ann bruken og liksom.....

Skrevet

Har en ganske fin toalettbørste fra IKEA der man kan bytte ut selve børsten. Har alltid et par børster liggende slik at jeg kan bytte ved behov (ca. 1 gang pr. mnd, evt. etter 2 mnd.).

Skrevet

Unnskyld altså, men bytte dobørste en gang i måneden?? :o

Jeg bytter ikke tannbørste så ofte engang...

Kanskje jeg bare er utrolig renslig siden jeg ikke trenger å bytte dobørste så ofte. :roll: Dessuten: vasker man ofte nok så er det jo ikke all verdens ekle ting dobørsten må vaske. (Huff, hvorfor skriver jeg om sånne ting...)

Forresten, når jeg tenker meg om, så går jeg ikke på do. Jeg er sånn som de kongelige. :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

da faren min døde; presterte Henry (hunden) og legge dobørsten i fanget på presten da han kom på besøk.....

Kan dere tro mora mi skjemtes eller?

Skrevet

:ler:

Flinke hunden ville vel bare gi presten en gave.

Gjest Madam Felle
Skrevet

har aldri tenkt over hvor ofte jeg bytter :hoho: men blir vel noen ganger i året eller noe slikt. Får se neste gang jeg bytter, for jeg kjøpte akkurat ny :hoho: Skal begynne å føre logg :hoho:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Jeg bruker den til å vaske opp koppene med oxo. Når den tar dårlig tak på matrestene bruker jeg å bytte. Blir vel ca hvert annet år.... :roll:

Skrevet
da faren min døde; presterte Henry (hunden) og legge dobørsten i fanget på presten da han kom på besøk.....

Kan dere tro mora mi skjemtes eller?

He he... den så endelig sitt snitt til å bli kvitt denne illeluktende tingen! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...