AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #1 Del Skrevet 22. november 2010 Som overskriften sier så har jeg lysst å kontakte en spåkone, men vet ikke om jeg tør. Hva og hvor mye spør jeg om? Det hadde jo vært spennende å tatt kontakt. Jeg er så forelsket i en, han har sagt nei. (Jeg vet han er forelsket i en annen jente, men hun sier bare kanskje). Jeg håper vi fortsatt er venner. Har ikke snakket med han etter at jeg sa det til han. Så jeg har egentlig lysst å spørre hvordan det blir mellom meg og han i fremtiden, og om selv om han sa nei, er det allikevel sjangs for at det kan bli meg og han en gang? Men hvordan skal jeg eventuelt spørre? Ide1: Hvordan blir det mellom meg og han jeg er forelsket i fremover? Om jeg spør slik, skal jeg si at eg har sagt det til han og at han har sagt nei, eller bare stille det spørsmålet? Jeg er jo redd for å miste han som venn, jeg vil jo ha han som venn. Og selv om han sa nei, vil jeg prøve meg igjen om et års tid om han fortsatt er singel da. Ide2: Hvordan vil det gå med kjærligheten? Men jeg vet liksom ikke om jeg tør å spørre, er liksom redd for å få noe jeg ikke vil høre til svar. Er det best å gå til en spåkone, ringe eller sende epost? Og hva er det billigste alternativet. Dyrt i minuttet å ringe, og man vet jo ikke hvor lenge samtalen kan vare. Tenkte kanskje å ta en av de som er på eksperthjelp.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KriiZzY Skrevet 22. november 2010 #2 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har brukt mange spåkoner på dette. du spørre akkurat det du vil spørre om...ingen spørsmål er noensinne dumme i dems øyene og de svarer så godt de kan :-) De spørsmålene du skrev i innlegget ditt er svært gode spm og starte med, men som oftest tar de praten i gang straks du ringer slik at du ikke føler at det er pinlig. Jeg ville ha ringt, for når du får svar på det første spørsmålet så kommer mange andre spørsmål. det du kan gjøre er å skrive ned ALLE de spørsmålene du haar i hode. Uansett hvor "dumme" du syns de er :-) MEN husk: det er ikke alltid at de har rett. Ifølge spåkonene jeg ringte til (når jeg holdt på med tre gutter på en gang) så var alle mine sjelevenner og skulle få unger med de. Så jeg har mistet troen på det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #3 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har brukt mange spåkoner på dette. du spørre akkurat det du vil spørre om...ingen spørsmål er noensinne dumme i dems øyene og de svarer så godt de kan :-) De spørsmålene du skrev i innlegget ditt er svært gode spm og starte med, men som oftest tar de praten i gang straks du ringer slik at du ikke føler at det er pinlig. Jeg ville ha ringt, for når du får svar på det første spørsmålet så kommer mange andre spørsmål. det du kan gjøre er å skrive ned ALLE de spørsmålene du haar i hode. Uansett hvor "dumme" du syns de er :-) MEN husk: det er ikke alltid at de har rett. Ifølge spåkonene jeg ringte til (når jeg holdt på med tre gutter på en gang) så var alle mine sjelevenner og skulle få unger med de. Så jeg har mistet troen på det litt Ok. Men blir det ikke veldig dyrt å ringe? Hvor mange minutter kan eg rekne med at det hvertfall vil ta. Det varierer vel alt etter hvor mye man spør om. Det jeg hvertfall ville spurt om er hvordan det blir mellom meg og han jeg er forelsket i fremover. Om det er sjangs for at det kan bli meg og han etterhvert, selv om han allerede har sagt nei. Om vi kommer til å være venner, om vi vil bli nære venner etterhvert. Har egentlig lysst å spørre om vi to kommer til å drikke sammen igjen (vi har gjort det en gang) og om vi to kommer til å ha noe intim kontakt som kyssing, klining og / eller sex. Og hvis jeg får til svar at det ikke kommer til å bli oss to, så lurer jeg på å kanskje spør om hvordan det vil gå med kjærligheten. Er det jeg har tenkt til nå. Om jeg ringer, så får mine foreldre tilsendt mobilrekningen min, så vet ikke om jeg vil ringe fra min egen telefon, vil ikke si til de at jeg har ringt spåkone. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Del Skrevet 23. november 2010 Ok. Men blir det ikke veldig dyrt å ringe? Hvor mange minutter kan eg rekne med at det hvertfall vil ta. Det varierer vel alt etter hvor mye man spør om. Det jeg hvertfall ville spurt om er hvordan det blir mellom meg og han jeg er forelsket i fremover. Om det er sjangs for at det kan bli meg og han etterhvert, selv om han allerede har sagt nei. Om vi kommer til å være venner, om vi vil bli nære venner etterhvert. Har egentlig lysst å spørre om vi to kommer til å drikke sammen igjen (vi har gjort det en gang) og om vi to kommer til å ha noe intim kontakt som kyssing, klining og / eller sex. Og hvis jeg får til svar at det ikke kommer til å bli oss to, så lurer jeg på å kanskje spør om hvordan det vil gå med kjærligheten. Er det jeg har tenkt til nå. Om jeg ringer, så får mine foreldre tilsendt mobilrekningen min, så vet ikke om jeg vil ringe fra min egen telefon, vil ikke si til de at jeg har ringt spåkone. Hilsen ts. Det blir VELDIG dyrt å ringe når det koster 26 kr minuttet og de haler ut tiden. Da kan du risikere telefonregninger på mange hundre kroner. Hvordan har du uansett tenkt å ringe når du ikke kan ringe fra telefonen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #5 Del Skrevet 23. november 2010 Det blir VELDIG dyrt å ringe når det koster 26 kr minuttet og de haler ut tiden. Da kan du risikere telefonregninger på mange hundre kroner. Hvordan har du uansett tenkt å ringe når du ikke kan ringe fra telefonen din? Hvis jeg bestemmer meg for å ringe spør jeg noen gode venner om jeg kan låne deres telefon å ringe med og betaler de det det kostet. Hva ville du gjort? Opsøkt en spåkone, ringt eller sendt epost? På eksperthjelp.no, koster det 32,90 i minuttet. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KriiZzY Skrevet 27. november 2010 #6 Del Skrevet 27. november 2010 På magic circle får du tilsendt egen giro på dette. Men da blir den sendt til den som har registert seg på mobilen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #7 Del Skrevet 27. november 2010 Om jeg ringer, så får mine foreldre tilsendt mobilrekningen min, så vet ikke om jeg vil ringe fra min egen telefon, vil ikke si til de at jeg har ringt spåkone. Jeg som forelder hadde blitt fly forbanna om jeg fikk en sånn regning på mitt abonnement. Bruk ditt eget og ta kostnaden selv. I mitt hode så har de som ringer sånne spåtelefoner litt for mye penger og litt for lite av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #8 Del Skrevet 27. november 2010 Min opplevlse med å ringe spåtelefoner er at de på en måte "fanger opp" situasjoner du tenker på. Det betyr at de ofte treffer på endel ting. Imidlertid kan de ikke se inn i fremtiden. Jeg har prøvd fler ganer (derfor jeg er anony,) og hver gang har de truffet meg på den måten at de forteller ting om her og nå situasjonen som stemmer på en prikk. Imidlertid har ikke det de spådd nådd opp. Så jeg ville spart pengene, kjøpt meg noe fint, og sett lyst på livet. Han har jo svart deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #9 Del Skrevet 27. november 2010 Min opplevlse med å ringe spåtelefoner er at de på en måte "fanger opp" situasjoner du tenker på. Det betyr at de ofte treffer på endel ting. Imidlertid kan de ikke se inn i fremtiden. Jeg har prøvd fler ganer (derfor jeg er anony,) og hver gang har de truffet meg på den måten at de forteller ting om her og nå situasjonen som stemmer på en prikk. Imidlertid har ikke det de spådd nådd opp. Så jeg ville spart pengene, kjøpt meg noe fint, og sett lyst på livet. Han har jo svart deg :-) Jeg kan bare ikke la det ligge, selv om han sa nei. Han er helt perfekt til hvordan jeg vil ha drømmemannen. Vi har veldig mye til felles. Og jeg nekter å tro at jeg noen gang kommer til å møte noen igjen med så kul humor som han har. Tror han er innstilt på at hvis han ikke får den jenten som er den eneste damen for han (som han sier selv), så forblir han singel resten av livet. Hun har sagt kanskje, og stilt ham flere krav om det skal bli noe. Kravene har han gått med på. Han har blitt overrasket over at jeg forstår alt av humoren hans, for han sier at det er ingen andre som forstår humoren hans. Så om han fortsatt er singel om 1-2-3 år prøver jeg meg igjen. Får jeg nei da også, så ok, da skal jeg la det ligge. Så jeg kan ikke la det ligge før han enten blir sammen med henne eller til jeg har prøvd igjen. Jeg kan bare ikke. Selvfølgelig har det vært irriterende at det ikke har blitt meg og den jeg er forelsket i hver gang jeg har vært forelsket i, men denne gangen er det veldig og ekstra irriterende, for dette er eneste gangen jeg har vært forelsket i en som jeg har så mye til felles med. Mange som ikke forstår humoren min også, han forstår den, vi har på en måte samme humor. Men ulik allikevel. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #10 Del Skrevet 4. desember 2010 La det ligge TS. Har aldri opplevd at en fyr som sier han ikke er intressert plutselig snur og blir det allikevel. Jo forresten, en gang og da viste det seg at jeg var andrevalget og det merktes ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #11 Del Skrevet 5. desember 2010 La det ligge TS. Har aldri opplevd at en fyr som sier han ikke er intressert plutselig snur og blir det allikevel. Jo forresten, en gang og da viste det seg at jeg var andrevalget og det merktes ganske fort. Han er som sagt alt for perfekt til at jeg kan gi slipp. Han bor helt perfekt også. Jeg vet jeg hadde fått det kjempegøy sammen med han. Jeg vet jeg vil prøve et forhold sammen med han. Men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om det kunne vart livet ut. Så som sagt, kommer jeg nok ikke til å gi slipp før han enten er sammen med henne, eller til jeg har prøvd meg på nytt om noen år. Hvis han da også sier nei, så skal jeg tvinge meg til å la det ligge. For hvis han fortsetter å være singel, så kan jeg ikke se på det uten å prøve igjen. Hvis jeg ikke skal prøve igjen er andre valget å forbli singel resten av livet. Vet ikke om jeg vil innstille meg på å være singel resten av livet, pga da kommer jeg jo aldri til å få barn, og aldri oppleve sex. Kan jo ha one night stand, men det skal jeg aldri ha. Jeg skal nemlig være forelsket i den jeg har sex med og sammen med han. Jeg kan godt prøve meg på andre også, (men spørs om det er noen så perfekte som han å finne), men ikke før enten han har blitt sammen med henne, eller til jeg har prøvd meg en gang til og får nei da også. Han er nemlig den perfekte drømmemannen min Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #12 Del Skrevet 11. desember 2010 Han er som sagt alt for perfekt til at jeg kan gi slipp. Han bor helt perfekt også. Jeg vet jeg hadde fått det kjempegøy sammen med han. Jeg vet jeg vil prøve et forhold sammen med han. Men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om det kunne vart livet ut. Så som sagt, kommer jeg nok ikke til å gi slipp før han enten er sammen med henne, eller til jeg har prøvd meg på nytt om noen år. Hvis han da også sier nei, så skal jeg tvinge meg til å la det ligge. For hvis han fortsetter å være singel, så kan jeg ikke se på det uten å prøve igjen. Hvis jeg ikke skal prøve igjen er andre valget å forbli singel resten av livet. Vet ikke om jeg vil innstille meg på å være singel resten av livet, pga da kommer jeg jo aldri til å få barn, og aldri oppleve sex. Kan jo ha one night stand, men det skal jeg aldri ha. Jeg skal nemlig være forelsket i den jeg har sex med og sammen med han. Jeg kan godt prøve meg på andre også, (men spørs om det er noen så perfekte som han å finne), men ikke før enten han har blitt sammen med henne, eller til jeg har prøvd meg en gang til og får nei da også. Han er nemlig den perfekte drømmemannen min Hilsen ts. Først og fremst vil jeg si at det virker som du har fått et tegn, når du faktisk ser hvor godt dere passer sammen. Hvorfor nøle, selv om du ikke er sikker på om det ikke vil vare livet ut? Et forhold som varer i 2 pr, 5 år eller ti år kan være like lærerike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #13 Del Skrevet 12. desember 2010 Først og fremst vil jeg si at det virker som du har fått et tegn, når du faktisk ser hvor godt dere passer sammen. Hvorfor nøle, selv om du ikke er sikker på om det ikke vil vare livet ut? Et forhold som varer i 2 pr, 5 år eller ti år kan være like lærerike. Jeg vil prøve. Men siden han har sagt nei, venter jeg en stund før jeg prøver meg igjen. Ja, om det skulle bli oss to en dag, så er det jo lærerikt om forholdet bare varer noen år. Jeg vet ingenting om hvordan han reagerte når jeg sa det, siden det ble sagt over en tekstmelding, og han svarte bare nei. Men hvis jeg tar det opp igjen, skal jeg ta det opp med han under fire øyner. Siden du svarte slik du svarte, så mener du at jeg skal prøve igjen, om han ikke blir sammen med henne? Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #14 Del Skrevet 12. desember 2010 Man tror ofte man finner drømmemannen når man er ung, det er ofte ikke slik. Drømmemannen er en som vil ha deg og sier det til deg. Det er en hel drøss med andre menn som er potensielle drømmemenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #15 Del Skrevet 12. desember 2010 Man tror ofte man finner drømmemannen når man er ung, det er ofte ikke slik. Drømmemannen er en som vil ha deg og sier det til deg. Det er en hel drøss med andre menn som er potensielle drømmemenn. Ung? Jeg er 30 år. Jeg har vært forelsket mange ganger, men aldri i noen som er så perfekt drømmemann som han. Det har alltid vært irriterende at det ikke har blitt noe før, men nå er det ekstremt irriterende. For han jeg er forelsket i nå, er liksom helt perfekt. Han bor perfekt, vi har så veldig mye til felles. Han er den eneste mannen som har alle "krav" om hvordan den perfekte drømmemannen er. Ingen av de andre jeg har vært forelsket i, har hatt alle "kravene". Ingen av de har jeg hatt så mye til felles med, som han jeg er forelsket i nå. Så å la det ligge kan jeg ikke før enten han blir sammen med henne, eller til jeg har prøvd meg igjen og får nei til svar da også. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. desember 2010 #16 Del Skrevet 12. desember 2010 Mitt beste tips er: la være å kontakte en spåer. (Ser det opprinnelige spørsmålet ligger tilbake i tid, men svarer for det.) Det er dyrt, og veldig ofte er ikke spådommen i nærheten av å stemme en gang. Les litt rundtomkring på nettet før du evt. kontakter en, så skjønner du hva jeg mener. Resultat: du har brukt masse penger på noe som ikke "virker". Beklager, men sånn er det faktisk. Men det var ikke dette du spurte om så jeg skal prøve meg på litt mer saklig informasjon. Du kan få spådommer både ved personlig frammøte, telefon og pr. mail, det kommer helt an på hvor du bor (i allfall når det gjelder personlig frammøte). Telefon er det mest vanlige og velger du det, så sjekk prisene nøye. Enkelte firmaer har solide gebyrer bare for oppkoplingen, så kommer minuttprisen i tillegg. Det ryker fort 4-500 kroner på en samtale. Noen spåere er tilknyttet selskaper som har en maks samtaletid før samtalen brytes, andre har fri samtaletid. Jeg tror Eksperthjelp er i siste kategori. (Så da må du selv holde øye med klokka om du ringer.) Sender du mail har du gjerne mer kontroll på utgiftene. Og hva du enn gjør, ikke kontakt spåer nr. 3... (Det blir gjerne slik at man vil ha bekreftelse på det den første sa, så ringer man en til og en til og.....ja, du skjønner. Da triller pengene fort - vekk fra deg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #17 Del Skrevet 12. desember 2010 Mitt beste tips er: la være å kontakte en spåer. (Ser det opprinnelige spørsmålet ligger tilbake i tid, men svarer for det.) Det er dyrt, og veldig ofte er ikke spådommen i nærheten av å stemme en gang. Les litt rundtomkring på nettet før du evt. kontakter en, så skjønner du hva jeg mener. Resultat: du har brukt masse penger på noe som ikke "virker". Beklager, men sånn er det faktisk. Men det var ikke dette du spurte om så jeg skal prøve meg på litt mer saklig informasjon. Du kan få spådommer både ved personlig frammøte, telefon og pr. mail, det kommer helt an på hvor du bor (i allfall når det gjelder personlig frammøte). Telefon er det mest vanlige og velger du det, så sjekk prisene nøye. Enkelte firmaer har solide gebyrer bare for oppkoplingen, så kommer minuttprisen i tillegg. Det ryker fort 4-500 kroner på en samtale. Noen spåere er tilknyttet selskaper som har en maks samtaletid før samtalen brytes, andre har fri samtaletid. Jeg tror Eksperthjelp er i siste kategori. (Så da må du selv holde øye med klokka om du ringer.) Sender du mail har du gjerne mer kontroll på utgiftene. Og hva du enn gjør, ikke kontakt spåer nr. 3... (Det blir gjerne slik at man vil ha bekreftelse på det den første sa, så ringer man en til og en til og.....ja, du skjønner. Da triller pengene fort - vekk fra deg. ) Takk for svaret Jeg tar ikke kontakt på denne siden av nyttår hvertfall. Og det er jo litt som du sier, det blir nok fristende å ringe flere når man først har ringt en. Men jeg er fast bestemt på om jeg ringer, så skal det bare bli med den ene gangen. Jeg har spurt pendel om noen spørsmål. Om hvor gammel jeg er når jeg får kjæreste, hvor gammel han er når han får sin neste kjæreste. Hvor gammel jeg er når jeg får mitt første barn? Hvor gammel han er når han får barn. Hvor mange år det er mellom meg og han jeg blir kjæreste med. Jeg har spurt pendel oppi ett glass. Og svarene jeg har fått kan tyde på at det blir meg og han, og at vi får barn sammen. Men selvfølgelig kan jeg bli sammen med en annen som er like mange år eldre enn meg som det han er, og jeg kan få barn det samme året som han med en annen. Pga desse svarene er det også frstende å kontakte en spåkone. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #18 Del Skrevet 31. desember 2010 Uffameg, du skriver at du er snart 30 år, og så vil du kontakte en spåkone for "drømmemannen" sa nei til deg. Jeg får helt vondt av såpass umoden oppførsel. Og mor og far betaler telefonregningen din? 30 år? Hvorfor det? Er det frifamilie eller noe sånt? Må du fortelle mor og far hva og hvem du ringer når du er voksen? Noe som ikke stemmer her. Skrivemåten din antyder også svært ung alder. Har du virkelig en venn du kan spørre om få låne telefonen til for å ringe spåkone? Hadde vært flau hvis det var meg. Og ja, jeg er også 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #19 Del Skrevet 31. desember 2010 Takk for svaret Jeg tar ikke kontakt på denne siden av nyttår hvertfall. Og det er jo litt som du sier, det blir nok fristende å ringe flere når man først har ringt en. Men jeg er fast bestemt på om jeg ringer, så skal det bare bli med den ene gangen. Jeg har spurt pendel om noen spørsmål. Om hvor gammel jeg er når jeg får kjæreste, hvor gammel han er når han får sin neste kjæreste. Hvor gammel jeg er når jeg får mitt første barn? Hvor gammel han er når han får barn. Hvor mange år det er mellom meg og han jeg blir kjæreste med. Jeg har spurt pendel oppi ett glass. Og svarene jeg har fått kan tyde på at det blir meg og han, og at vi får barn sammen. Men selvfølgelig kan jeg bli sammen med en annen som er like mange år eldre enn meg som det han er, og jeg kan få barn det samme året som han med en annen. Pga desse svarene er det også frstende å kontakte en spåkone. Hilsen ts. Gudbedre? En pendel? Som forteller deg at det blir deg og han? Klarer du virkelig ikke å tenke selv? Tror du på det innerst inne? Jeg holdt på slik når jeg gikk på ungdomsskolen jeg. Plukket prestekrage og plukket av blad for blad. I følge de elsket han meg. Sannheten var at det gjorde han ikke. Det ble aldri han og meg. Men meg og en annen og mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #20 Del Skrevet 4. januar 2011 Pendel er ikke tull. Ja, jeg tror på pendel. Jeg er voksen selv om jeg vil ringe spåkone. Jeg har funnet den perfekte drømmemannen. Nekter å tro at jeg noen gang kan finne en som er mer perfekt enn han. Jeg er sikker på at vi passer sammen, og tror faktisk han er den rette. Ingen andre enn meg selv vet hvordan jeg føler det ovenfor han. Slik jeg føler for han, har jeg aldri følt for noen før. Å dette sier jeg ikke bare fordi at jeg er forelsket. Men fordi at vi har liksom alt til felles og vet jeg hadde stortrives med å være med han. En gang har jeg holdt han i hånden, bedre hånd å holde i enn hans finnes ikke. Det er bare så godt å rett å være med han liksom. Har aldri følt slik jeg føler for han for noen andre før, hverken av venner eller andre jeg har vært forelsket i. Så jeg trenger å vite om det er mulighet for at det kan bli meg og han. Som sagt tyder det på at det kan bli meg og han i følge pendel. Hadde vært morro å hørt hva en spåkone har å si. Men sier hun at det aldri kommer til å bli noe forhold mellom meg og han, vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Slik jeg føler for han blir det feil om jeg ikke prøver meg på nytt på han, om det ikke blir han og henne. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå