AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Dette fikk jeg vite om meg og min kjære: Brist på forståelse mellom de to personene. Dere har ikke samme intellektuelle interesser, samme smak, som ett resultat av dette kommer dere til å ha problem med å forstå hverandre. Dette skulle kunne lede till konflikter, eventuelt løgner, etc. I begynnelsen vil dere respektere hverandre og nyte og være sammen, etter hvert som tiden går vil deres markante forskjeller komme frem og konflikter kan oppstå. Tårer og tenners gnissel kan erstatte kjærligheten. Ikke lovende for forhold, noe vaklende og ustadig. Kan bli kortvarig. Dette forhold kan komme til å være fullt av illusjoner og skuffelser. Dere kan komme til å finne det vanskelig å forstå hverandre. Det kan være vanskelig for dere å ha tillit til hverandre. Dette forholdet kommer iblant til å være behagelig, iblant urolig. Dere kommer til å like å utveksle ideer som ikke alltid faller i den andres smak, så dere kan ha diskusjoner som aldri ser ut til å ville ta noen slutt i den hensikt å overtale hverandre om deres oppfatninger, smak eller mangel på den. Ikke alltid det beste forhold. Dere deler ikke alltid samme ideer, dere har forskjellig smak og det kan føre til noen spente øyeblikk på grunn av manglende forståelse for hverandres behov. Det finnes ingen intellektuell forståelse, disse to menneskene forstår ikke hverandre. Om de insisterer på å leve sammen, kan det bli disputter, sterke spenninger og dere kan irritere dere over hverandre. Dette forholdet kan i stor grad medføre illusjoner, og derfor kommer også skuffelser å følge. Disse to menneskene kan aldri forstå hverandre om de insisterer på å leve sammen, da kan det komme til å bli med løgner og svik. En kjærlighet som hovedsaklig er basert på fysisk forståelse, en lidenskapelig kjærlighet med noen negative sider som herskelystenhet, sjalusi og aggressivitet. Et sånt forhold kan bli slitsomt i lengden hvis man ikke finner noen balanse. Et møte som kan være kortvarig og noe skuffende. Livet sammen, om dette skjer, kan komme til å være fullt av aggresjon og konflikter Et ufordelaktig forhold, forholdet kan være destruktivt, dere kan irritere hverandre og ha problemer med å stole på hverandre. I virkeligheten : Vi har vært sammen noen år , kjærligheten har vokst over tid og noe av det mest positive er: at vi aldri lyver til hverandre, vi er veldig ærlige. Vi forstår hverandre veldig godt og har samme meninger om svært mye. Veldig god kommunikasjon! Hvis den ene har noe som helst problem i forholdet så kommer det ut på dagen og løses. Vi er begge hissige mennesker og høylytte krangler forekommer men vi kommer begge over på det på et blunk. Jeg elsker han ufattelig høyt. Så det var ikke særlig hyggelig å lese men må ærlig si at jeg tror ikke på en eneste ting der. Jeg mener: ''disse to menneskene forstår ikke hverandre'' Han er ikke bare min kjæreste, men min aller aller beste venn Hva sier horoskopet om deres forhold? stemmer det eller ikke? Her er horoskopet: http://gratishoroskopet.magic.no/foedsels-partnerhoroskop?tlf=79000427 Det er gratis:) Jeg selv mistet litt tro på horoskop nå
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 (endret) Har ikke tro på horoskop Endret 22. november 2010 av Flinkpike
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Har ikke tro på horoskop Vel nå har ikke jeg det heller for å si det sånn, makan så dårlig forhold jeg liksom skulle ha:P Hvis sannheten hadde vært sånn hadde vi jo aldri vært sammen in the first place.
LetThemEatCake Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Den eneste som stämde på mig och min partner var "lite sexuell frustration hos en av parterna" och det har ju de allra flesta par mer eller mindre av.. :gjeiper: Vill man så kan man ju tolka allt så att det passar, det är ju det som är så bra (och dåligt) med horoskop.
Zzyzx Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Oioi, det var jo bare elendighet, dette her. Vi kan visstnok ikke snakke sammen, er dominerende begge to og forholdet preges av krangling. Og det burde ikke vare veldig lenge heller.
Gjest Spinell Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg fikk også opp et horoskop som var utrolig negativt, og jeg tror ikke en eneste setning stemte! Vi var visstnok så ulike hverandre som det kunne gå an å bli, og forholdet kom til å bli kort og skuffende...
Brukernavn Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Haha - kunne nesten ikke vært mer feil
LineGourmet Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Dette er jo helt holdent helt feil tydeligvis Trigon Solen - Mars Her er ett par som finne det umulig å snakke rolig, dere kan ende opp med å alltid være aggressive mot hverandre. Konflikt kan oppstå siden dere begge vil dominere den andre. Dere kan ha problem med at dere ikke har felles grunnverdier. Begge vil gi ordrer, ingen vil ha dem–aller minst fra partneren Kvadratur Solen - Saturn Dere er i utgangspunktet ikke skapt for å leve sammen. Den ene er for barsk, steil og liker for mye stillhet enn hva den andre ønsker. Hvis dere kan akseptere det og unngå å irritere hverandre kan dette gå bra, hvis ikke vil ingen av dere bli lykkelig i dette forholdet. Opposisjon Månen - Merkur Dere kan komme til å få problemer med å forstå hverandre på hverdagslig basis og grunnverdier, deres interesser og aktiviteter kan komme til å være ulike, ibland i konflikt. Oppførselen deres kommer til å følge der av. Sekstil Månen - Mars Lidenskap som lett kan føre til konflikter, behovene deres og hvordan dere hevder dere selv kan komme i konflikt med hverandre. Diskusjoner kan utarte seg. Trigon Månen - Jupiter De passer bra sammen, men kan komme og ha følelsesmessige problemer under hele sitt liv sammen. Ett liv sammen som kan komme til å være stormfullt og ha sine lyse stunder - ibland mye lys - men dere kommer å være sammen siden dere ikke desto mindre er skapt for å forstå hverandre. Kvadratur Månen - Saturn Dere kan irritere hverandre og ha vanskelig for å stole på hverandre. Kvadratur Merkur - Venus Dette forholdet kommer iblant til å være behagelig, iblant urolig. Dere kommer til å like å utveksle ideer som ikke alltid faller i den andres smak, så dere kan ha diskusjoner som aldri ser ut til å ville ta noen slutt i den hensikt å overtale hverandre om deres oppfatninger, smak eller mangel på den. Kvadratur Merkur - Neptun Dette forholdet kan i stor grad medføre illusjoner, og derfor kommer også skuffelser å følge. Disse to menneskene kan aldri forstå hverandre om de insisterer på å leve sammen, da kan det komme til å bli med løgner og svik. Opposisjon Venus - Uranus Et møte som kan være kortvarig og noe skuffende. Trigon Mars - Jupiter Dere er for forskjellige til å komme vel overens, dere kan aldri helt forstå hverandre, og konflikt og en aggressiv atmosfære kan oppstå. Sekstil Mars - Neptun Et ufordelaktig forhold, dere kan ha problemer med å stole på hverandre og føre hverandre bak lyset med små hvite løgner. Kvadratur Jupiter - Uranus Et ufordelaktig forhold, ingenting til felles. Dette blir for negativt til å kunne taes seriøst
Gjest Spinell Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Jeg prøvde fødselshoroskopet også, og makan til generelt pisspreik skal man lete lenge etter. I én setning var jeg målrettet og lenger ned på siden var jeg jammenmeg ubesluttsom Dessuten kunne jeg noen ganger være sarkastisk! Oj oj! Du store verden, hvem kan ikke det, liksom
Zzyzx Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Tror faktisk de der er veldig like. Om ikke helt like. For alle.
Kråkesaks Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Vi har visst også et forferdelig og destruktivt forhold.
Mann 42 Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Jeg prøvde fødselshoroskopet også, og makan til generelt pisspreik skal man lete lenge etter. I én setning var jeg målrettet og lenger ned på siden var jeg jammenmeg ubesluttsom Dessuten kunne jeg noen ganger være sarkastisk! Oj oj! Du store verden, hvem kan ikke det, liksom Du må ikke være så kritisk når du leser horoskopet. Da virker det ikke. Bevar en positiv innstilling, se etter ting som passer for deg, sånn som du opplever deg selv akkurat i dag, og du vil se helt anderledes på det. Det er nesten magisk. 1
Gjest Spinell Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Du må ikke være så kritisk når du leser horoskopet. Da virker det ikke. Bevar en positiv innstilling, se etter ting som passer for deg, sånn som du opplever deg selv akkurat i dag, og du vil se helt anderledes på det. Det er nesten magisk. Uff ja, jeg glemte meg visst der. Jeg var nok i det sarkastiske hjørnet da jeg skrev svaret mitt. Oooaaaahhhh, horoskopet stemmer visst på en prikk på akkurat det området
maritms Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 (endret) Jeg leser noen ganger en morsom blogg, som har en gøyal figur om akkurat dette. Det er en datingside som heter OKCupid, som bruker statistikken de samler om alle de registrerte til å skrive festlige bloggposter om dating innimellom. I den relevante posten har de latt folk definere hva de er tiltrukket av, og sett hvordan dette funker når man korrelerer det med stjernetegn og religion for eksempel. I følge folks egne matching-preferanser, altså hva de ønsker seg i en partner, er det INGEN sammenheng mellom stjernetegn og hvem som passer sammen. Ta en titt! Morsom greie.(Link) Endret 26. november 2010 av maritms
Gjest Sobril Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Jeg leser aldri horoskop, men måtte bare prøve Stemte på en prikk for vår del... Dere kan irritere hverandre og det kan oppstå konflikter. Selv om forholdet til å begynne med er sjarmerende og trivelig kan det etter hvert ende med at dere går hverandre på nervene. For at dette skal fungere må en eller begge anstrenge seg og jobbe med å inngå kompromisser. Her er ett par som finne det umulig å snakke rolig, dere kan ende opp med å alltid være aggressive mot hverandre. Konflikt kan oppstå siden dere begge vil dominere den andre. Dere kan ha problem med at dere ikke har felles grunnverdier. Begge vil gi ordrer, ingen vil ha dem–aller minst fra partneren I begynnelsen vil dere respektere hverandre og nyte og være sammen, etter hvert som tiden går vil deres markante forskjeller komme frem og konflikter kan oppstå. Tårer og tenners gnissel kan erstatte kjærligheten. Dere kan idealisere hverandre uten å se hvem dere virkelig er og hva dere står for. Dere kan love hverandre en fantastisk fremtid som kun eksisterer i drømme- og fantasiverden. Det kan bli vanskelig å leve opp til disse drømmene og det er fare for at dere blir desillusjonert på sikt. En sterk fysisk titrekning kommer til å forene dere, men det er ikke sikkert forholdet bestandig vil være så sunt. Den ende vil prøve å forandre den andre, og den andre vil stritte imot noe som kan føre til store konflikter. Respekterer dere hverandres individualitet kan dette gå veldig bra. Livet kommer ikke å være lett for dette paret, siden de kommer til å utvikles i forskjellige retninger og kan komme til å få problemer med å forstå hverandre. Ikke lovende for forhold, noe vaklende og ustadig. Kan bli kortvarig. Veldig sterk fysisk tiltrekningskraft, ukontrollert lidenskap, maktkamper og sjalusi. Dette forholdet kan være noe negativt på grensen til destruktivt hvis dere ikke klarer å stole på hverandre og samarbeide. Det kan bli et problem på det seksuelle planet. Det kan bli veldig vanskelig å komme over eller ut av et sånt forhold på grunn av den fysiske tiltrekningskraften, hvis man i det hele tatt klarer det. Ikke alltid det beste forhold. Dere deler ikke alltid samme ideer, dere har forskjellig smak og det kan føre til noen spente øyeblikk på grunn av manglende forståelse for hverandres behov. Dere kan ha vanskelig for å kommunisere og ha problemer med å stole på hverandre. En kjærlighet som hovedsaklig er basert på fysisk forståelse, en lidenskapelig kjærlighet med noen negative sider som herskelystenhet, sjalusi og aggressivitet. Et sånt forhold kan bli slitsomt i lengden hvis man ikke finner noen balanse. Ufordelaktig forhold i den forstand at det kan bli meget vanskelig for en kjærlig, omsorgsfull og romantisk person å holde ut med en som er barsk, kald, gjemmer sine følelser og får partneren til å føle seg ille til mote. Vanskelig forhold som et par, dere passer bedre sammen som venner, dere to er for forskjellig til å utfylle hverandre. Et ufordelaktig forhold, ingenting til felles.
Zzyzx Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Haha, det er bare ett horoskop de pusher ut. Er ikke noe forskjellig fra de andre, dette.
sjøstjerna Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Dere kan irritere hverandre og det kan oppstå konflikter. Selv om forholdet til å begynne med er sjarmerende og trivelig kan det etter hvert ende med at dere går hverandre på nervene. For at dette skal fungere må en eller begge anstrenge seg og jobbe med å inngå kompromisser. Dere kommer vel overens da dere først treffes, deler samme ideer og smak, med årene forandres deres ideer og de utvikles ikke på samme måte. Dere kommer ikke lengre til å forstå hverandre og skulle kunne gå deres egne veier hver for dere enten fordi dere ikke lengre elsker hverandre, eller ikke lengre har noen ting felles. Dere er i utgangspunktet ikke skapt for å leve sammen. Den ene er for barsk, steil og liker for mye stillhet enn hva den andre ønsker. Hvis dere kan akseptere det og unngå å irritere hverandre kan dette gå bra, hvis ikke vil ingen av dere bli lykkelig i dette forholdet. Dere kan komme til å få problemer med å forstå hverandre på hverdagslig basis og grunnverdier, deres interesser og aktiviteter kan komme til å være ulike, ibland i konflikt. Oppførselen deres kommer til å følge der av. Dette forholdet kommer iblant til å være behagelig, iblant urolig. Dere kommer til å like å utveksle ideer som ikke alltid faller i den andres smak, så dere kan ha diskusjoner som aldri ser ut til å ville ta noen slutt i den hensikt å overtale hverandre om deres oppfatninger, smak eller mangel på den. En del problemer kan oppstå i dette forholdet, mangel på forståelse, ideer som er for ulike – kan lede til konflikter og i noen tilfeller krangler. Dere er ikke skapt for hverandre. Dere kan ha vanskelig for å kommunisere og ha problemer med å stole på hverandre. Vanskelig forhold som et par, dere passer bedre sammen som venner, dere to er for forskjellig til å utfylle hverandre. Stemmer ikke i det hele tatt!
Elensire Skrevet 6. desember 2010 #19 Skrevet 6. desember 2010 Det her måtte jo bare testes..herlighet så langt unna horoskopet traff da Mitt var og utelukkende negativt. Det her fikk jeg/vi: Dere kan idealisere hverandre uten å se hvem dere virkelig er og hva dere står for. Dere kan love hverandre en fantastisk fremtid som kun eksisterer i drømme- og fantasiverden. Det kan bli vanskelig å leve opp til disse drømmene og det er fare for at dere blir desillusjonert på sikt. Sekstil Solen - Pluto En sterk fysisk titrekning kommer til å forene dere, men det er ikke sikkert forholdet bestandig vil være så sunt. Den ende vil prøve å forandre den andre, og den andre vil stritte imot noe som kan føre til store konflikter. Respekterer dere hverandres individualitet kan dette gå veldig bra. Opposisjon Merkur - Merkur Ikke fordelaktig for kommunikasjon. Trigon Merkur - Venus Dette forholdet kommer iblant til å være behagelig, iblant urolig. Dere kommer til å like å utveksle ideer som ikke alltid faller i den andres smak, så dere kan ha diskusjoner som aldri ser ut til å ville ta noen slutt i den hensikt å overtale hverandre om deres oppfatninger, smak eller mangel på den. Opposisjon Merkur - Uranus Det finnes ingen intellektuell forståelse, disse to menneskene forstår ikke hverandre. Om de insisterer på å leve sammen, kan det bli disputter, sterke spenninger og dere kan irritere dere over hverandre. Sekstil Venus - Uranus Et møte som kan være kortvarig og noe skuffende. Konjunksjon Mars - Jupiter Dere er for forskjellige til å komme vel overens, dere kan aldri helt forstå hverandre, og konflikt og en aggressiv atmosfære kan oppstå. Sekstil Mars - Saturn Det kan være vanskelig for et forhold å fungere i lengden men det er mulig hvis aggresjon og temperament dempes, man er fleksibel og har tålmodighet med hverandre. Trigon Mars - Pluto Seksuell lidenskap til ytterste grense. Dette forholdet vil være intenst og grenser vil bli testet på godt og vondt. La spesielt merke til det jeg har uthevet....vi har vært sammen i 5 år nå, og er forlovet. Men det er jo godt mulig at 5 år er kort tid innen astronomien ingenting som stemmer, men jeg fikk meg i det minste en god latter
SummerGirl Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Haha! Må le litt! Alle horoskopene som folk har fått her er jo nesten like Inkludert det jeg fikk! Hehe, er det noen her som har fått et positivt svar? Uff, ser jo ut som alle forhold er dømt, hvis man hadde fulgt horoskopet! Lurer på om det er noen der ute som har et ok forhold, så leser de det, og tenker... "nei! da får jeg bare gjøre det slutt da!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå