Gjest Mjau Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Når du har vært på byen (eller et annet sted for den saks skyld) og scoret deg et ONS, hvor er det dere har sex? Tar du ham med hjem til deg eller drar dere til ham?
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det varierer. Jeg liker best å dra til han - da kan jeg dra hjem når jeg føler for det og hvis det blir kleint
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Foretrekker å dra til han dersom han ikke bor alt for langt unna meg. Greit å vite at jeg bare kan gå når det passer meg. Tungt å dra på seg fillene og må ut igjen, litt bakfull.
DenDuVeit Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Varierer. Kan være greit å kunne snike seg ut, men ikke alltid like kult med Walk-of-Shame. Den kan godt deles 50/50 synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Foretrekker å bli med henne hjem, slik at jeg kan reise hjem når jeg føler for det. Men har ikke noe problem med å ta henne med meg hjem heller, dersom det passer seg best eller det utvikler seg slik.
Nikken Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Når jeg var singel, tok jeg bare det nærmeste alternativet. Enkelt og greit.
glamorous Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Når jeg var singel, så foretrakk jeg hjemme hos meg selv. Da slipper jo the walk of shame dagen derpå i dagslys med høye hæler, opprivnet strømpebukse og ødelagt sminke i hele trynet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå