Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Det er så rart, fordi at når vi f.eks er ute i butikker og slikt, så er det jo mange mennesker der. Sikkert flere av dem som er brukere på kg, lurer så fælt på hvem alle sammen er. For alt du vet, er f.eks brutal_mann naboen din, eller kanskje jeg er naboen din ? Også, en annen ting. Tror du at du ville merket det, om en av dine nærmeste hadde en bruker her inne ? Mener ikke bare skrivemåten og sånt, men "kjemien" ? Jeg kan ikke akkurat si at jeg har noen ide om hvem noen her inne er,har du ? ( Kanskje litt dårlig navn på emnet, men kom ikke på noe mer passende)
Gjesten Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Jeg studerer samme sted som flere her på KG, så går nesten ut fra at jeg har sett et par av dem, uten at jeg aner hvem de er. Jeg tror ikke nødvendigvis jeg ville lagt merke til om noen jeg kjente var her. Mange skriver ganske annerledes enn de prater, så med mindre de deler noe personlig, finner jeg nok ikke ut av det.
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 nei, tror ikke jeg hadde kjent igjen noen her ifra. men hadde vært utrolig lattis. tror jeg hadde begynt og le og ikke sagt noe. :gjeiper:
Gjest Airi Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg mistenker at jeg kjenner minst én bruker her inne, men jeg har ikke noen interesse av å finne ut av om jeg har rett. What happens on KG stays on KG ^^
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Har også tenkt over dette flere ganger.. Men jeg har heller ikke peiling på hvem noen her inne er. Kanskje jeg har hatt sex med noen av mannfolka her inne Litt gøy å tenke på, for jeg synes en del av mannfolka her virker veldig digg.
kanel23 Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Jeg har kjent igjen et par stykker her inne.. Er litt spennende å følge med uten at de vet det da :gjeiper:
Neala Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Jeg mistenker at jeg kjenner minst én bruker her inne, men jeg har ikke noen interesse av å finne ut av om jeg har rett. What happens on KG stays on KG ^^ Jeg er også rimelig sikker på at jeg kjenner en her inne. Men jeg vil ikke begynne å rippe opp i det, for det kan jo hende jeg tar helt feil! Og så trives jeg godt med å være helt anonym
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg vet jeg kjenner noen her, og hun vet det også Dessuten er jeg venn med flere av dagbokdamene på FB, så de vet jeg hvordan ser ut Det hender jeg tenker at folk jeg møter kan være her inne, eller lurer på om noen på jobb e.l kan være her...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg vet hvem rundt 10 av kg brukerne er i virkeligheten.
Gjest Villrips Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Jeg vet hvem to brukere er - jeg jobber faktisk på samme sted som den ene, mens jeg har vokst opp på samme sted som den andre. Kommer nok ikke til å si til dem at jeg veit hvem de er. Jeg kjenner dem ikke personlig.
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Når jeg tenker meg om vet jeg faktisk om en.. Hun har dagbok inne her, så skrev hun tilfeldigvis mye av det samme innlegget på facebook. Litt gøy å følge med når hun ikke vet at jeg vet hvem hun er
angkortom Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Joda. Holder et øye med dere alle sammen.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 23. november 2010 #14 Skrevet 23. november 2010 Jeg vet hvem rundt 10 av kg brukerne er i virkeligheten. Vet du hvem jeg er ?:D
Kråkesaks Skrevet 23. november 2010 #15 Skrevet 23. november 2010 Jeg vet at det er flere som bor i samme by her, så det kan godt være jeg har møtt de. Men det er ikke sånn jeg tenker over til daglig.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #16 Skrevet 23. november 2010 Jeg vet hvem dere er alle sammen. Hilsen NAV
Pimp Skrevet 23. november 2010 #17 Skrevet 23. november 2010 Jeg vet hvem dere er alle sammen. Hilsen NAV nei, kjenner ingen igjen
maipai Skrevet 24. november 2010 #18 Skrevet 24. november 2010 Jeg vet at flere av venninnene mine har brukere på kg, men vet ikke hva de heter her inne. Kanskje like greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå