Ewita Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 (endret) Hei jeg lurer litt hva jeg kan få solgt gammle pc ting for på nettet. noe må det vell gå ann å få for det? blir litt for gale å bare kaste det. er jo fullt brukbart mye ut av det. tenker pris på forskjellige typer kabinett tower og ikke. de er et par år gammel men de ser helt grei ut. clean looking, god plass. pc skjerm 19 tommers flatskjerm. gammle g force skjermkort. de er litt gammle da, men kanskje få noe for dem. gammel bærbar pc fujutsi simens model AMILO L 6820 Endret 22. november 2010 av Ewita
Gjest Awsome Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Eg vil tru det er lite du vil få for det. Gammelt = utdatert.
Zzyzx Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Det er generelt sett lite å hente på gammelt pc-utstyr. Kabinettene kan det være litt verdi i, men det avhenger helt av hvilke det er. Er det Lian-Li vil jeg tro at du kan få litt for dem, men er det billigting så er det bedre å bare resirkulere. Skjermkortene kan det hende noen vil gi noe for, men det er igjen avhengig av hvilke. Den laptopen ville jeg kanskje gitt 500 kroner for. På en veldig god dag.
Gjest Nedfall Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 TS: Hva med å legge tingene ut på ebay? I norge skal alle alltid ha den nyeste teknologien. Gamle datating er derfor ikke særlig interessante for andre enn de som mekker på gammal hardware (lite marked). På ebay har du ett marked som ligger littegrann etter på teknofronten. Dessuten er det veldig mye større enn det hjemlige nett-bruktmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Legg det ut på nettauksjon, finn.no, qxl.no Du finner fort ut om det er et marked for det. Bare vær obs på at du ikke får mange kronene for det. Har selv kjøpt gammelt grafikkort fordi mitt var gåent og jeg hadde ikke tenkt å oppgradere resten av maskinen. Kjempefornøyd med kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå