Gå til innhold

MAC koster fra Makeupemporium (ebay)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en del koster fra MAC kjøpt på Ebay av selgeren Makeupemporium i posten i dag. Selgeren har masse og super feedback, men kostene ser litt annerledes ut enn jeg synes å huske fra MAC butikken jeg var innom i høst. 168 er for eksempel veldig liten, skal ikke den være stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt jeg har kjøpt fra den selgeren har vært ekte ihvertfall. På MAC sine hjemmesider står det "str" på kostene, så det kan du sjekke der ihvertfall. Det er ikke en "special edition" kost du har kjøpt da?

Skrevet

får jeg bare spørre åssen man søker etter spesielle selgere på ebay ? jeg skjønner ingenting jeg :P

Skrevet

Makeupemporium selger ekte koster, har kjøpt flere derfra. Veldig bra selger- rask shipping, god kundeservice hvis det skulle oppstå et problem- og, viktigst, ekte MAC!

Skrevet

får jeg bare spørre åssen man søker etter spesielle selgere på ebay ? jeg skjønner ingenting jeg :P

Du går inn på advanced search, search by seller (eller noe sånt) og skriver inn navnet på selgeren =)

Skrevet

Du går inn på advanced search, search by seller (eller noe sånt) og skriver inn navnet på selgeren =)

mulig jeg bare er stein teit, for det fungerer ikke hos meg :P men får bare prøve videre. da vet jeg ihvertfall at jeg har gjort riktig :)

Skrevet

Hvis det er selgeren nevnt i denne tråden du leter etter, så søk etter makeupemporium1 :)

Skrevet

aaah, thank you!! :D jeg har prøvd andre også som ikke har funka, men da må jeg ha hatt feil navn kanskje :)

Skrevet

Det er ikke alltid navnet på butikken og selgerens brukernavn matcher, men er selgerens brukernavn man må skrive. Om du ikke får det opp kan du prøve å søke på google etter det du mener var butikkens navn + ebay, og da vil du som regel få det opp om den finnes.

Skrevet

ah takk for tips :) er ikke så greit å være ebay- nybegynner bestandig :P

Skrevet

Hehe, nei det er ikke det. Men er bare å spørre her på forumet, virker som det er en del av oss som handler der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...