Teip Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hei! Jeg har et lite problem, jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe til min kjæreste som er 17år. Han sier selv at han ikke ønsker seg noe siden han egentlig har alt han vil ha. Selv vil jeg gi noe som betyr noe. I fjor fikk han et personlig, inngravert smykke. Har dere noen tips til hva jeg kan gi han i julegave?
Gjest Ramz Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hva med gavekort på restaurant eller kino da?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jeg har tenkt å gi min gode venn/kjæreste en slags "Spa-gave": Noe av innholdet: En god champagne, noen små stearinlys, en deilig massasjeolje, et deilig håndkle, noen flott innpakkede sjokolade biter etc. Jeg satser på å pakke det vakkert inn og håper det vekker de sensuelle sanser... :rødme:
Teip Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 Hva med gavekort på restaurant eller kino da? Ja, kan funke det:) men vil helst ha noe som er enda mer personlig, vist du sjønner;)
Teip Skrevet 23. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2010 Jeg har tenkt å gi min gode venn/kjæreste en slags "Spa-gave": Noe av innholdet: En god champagne, noen små stearinlys, en deilig massasjeolje, et deilig håndkle, noen flott innpakkede sjokolade biter etc. Jeg satser på å pakke det vakkert inn og håper det vekker de sensuelle sanser... :rødme: Høres veldig romantisk ut, håper det funker;)
kontorstol Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg har tenkt å gi min gode venn/kjæreste en slags "Spa-gave": Noe av innholdet: En god champagne, noen små stearinlys, en deilig massasjeolje, et deilig håndkle, noen flott innpakkede sjokolade biter etc. Jeg satser på å pakke det vakkert inn og håper det vekker de sensuelle sanser... :rødme: Det der er det siste gubben hjemme hadde ønska seg, så man bør være sikker på at han liker "sånt" før man steller istand masse greier...
Teip Skrevet 23. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2010 Det der er det siste gubben hjemme hadde ønska seg, så man bør være sikker på at han liker "sånt" før man steller istand masse greier... Så sant, så sant. Tror ikke min vil helt like det heller.
Nyxe Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Syntes det er skikkelig vanskelig selv å kjøpe noe personlig/romatisk til menn. Kanskje det blir litt personlig om du baker noen jule kaker til ham ? Kjøper en kake boks, tar på deg forkle og bruker glassur til å skrive på noen koselige meldinger ? Ny vri på miks tape, kan jo kjøpe en mp3 spiller og legge inn en play list med sanger som dere har felles eller som minner deg om han. Personlige gave kort på fot massasje, "kos" etc. ? Kan jo kjøpe et par gode varme hansker, en klokke, parfyme, hodelykt og skrive noe som refflekterer gaven på til og fra lappen. "Når du holder meg i håned varmer du hjertet mitt", "Din for all tid", "smells like love", "Du er lyser opp dagen min !" Huff, føler meg litt harry nå, men er lettere for deg som kjenner karen å lage generic gave/søt lapp komboer Håper jeg fikk inspirert deg litt da i hvertfall.
Brukernavn Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Det der er det siste gubben hjemme hadde ønska seg, så man bør være sikker på at han liker "sånt" før man steller istand masse greier... Antakelig det siste min hadde ønsket seg også. Det er jo nettopp derfor det er så vanskelilg å gi julegavetips; fordi alle er så forskjellige. Drømmegaven for en kan være det verst tenkelige for en annen..
glamorous Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Har han noen hobbyer ? Så kan du jo kjøpe noe som inngår i noen av hobbyene hans, det får han jo alltids bruk for. Selv har jeg kjøpt et gavesett med gode japanske kokkekniver til min kjæreste, siden han er kokk, og har alltid bruk for gode kniver. Og en signert kokkebok av hans favorittkokk. Og så har jeg laget pakkekalender til han, med små gaver han skal få hver dag frem til jul.
Teip Skrevet 23. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2010 Syntes det er skikkelig vanskelig selv å kjøpe noe personlig/romatisk til menn. Kanskje det blir litt personlig om du baker noen jule kaker til ham ? Kjøper en kake boks, tar på deg forkle og bruker glassur til å skrive på noen koselige meldinger ? Ny vri på miks tape, kan jo kjøpe en mp3 spiller og legge inn en play list med sanger som dere har felles eller som minner deg om han. Personlige gave kort på fot massasje, "kos" etc. ? Kan jo kjøpe et par gode varme hansker, en klokke, parfyme, hodelykt og skrive noe som refflekterer gaven på til og fra lappen. "Når du holder meg i håned varmer du hjertet mitt", "Din for all tid", "smells like love", "Du er lyser opp dagen min !" Huff, føler meg litt harry nå, men er lettere for deg som kjenner karen å lage generic gave/søt lapp komboer Håper jeg fikk inspirert deg litt da i hvertfall. Faktisk så hjalp det i grunnen. Fikk litt mer ideer om hva han skal få til jul:)
Piper Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg har tenkt å gi min gode venn/kjæreste en slags "Spa-gave": Noe av innholdet: En god champagne, noen små stearinlys, en deilig massasjeolje, et deilig håndkle, noen flott innpakkede sjokolade biter etc. Jeg satser på å pakke det vakkert inn og håper det vekker de sensuelle sanser... :rødme: Regner med at dette er til en jente Til ts: Kinokort er vel noe somkan falle i smak Endret 23. november 2010 av Piper
Teip Skrevet 23. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2010 Har han noen hobbyer ? Så kan du jo kjøpe noe som inngår i noen av hobbyene hans, det får han jo alltids bruk for. Selv har jeg kjøpt et gavesett med gode japanske kokkekniver til min kjæreste, siden han er kokk, og har alltid bruk for gode kniver. Og en signert kokkebok av hans favorittkokk. Og så har jeg laget pakkekalender til han, med små gaver han skal få hver dag frem til jul. Smart, hvor får du kjøpt de knivene?
glamorous Skrevet 24. november 2010 #14 Skrevet 24. november 2010 Smart, hvor får du kjøpt de knivene? Jeg kjøpte de på kitch'n. Merket heter MAC. Supre kniver!
Teip Skrevet 24. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 24. november 2010 Jeg kjøpte de på kitch'n. Merket heter MAC. Supre kniver! Ok:) Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #16 Skrevet 24. november 2010 Har han noen hobbyer du kan bruke? Min spiller for eksempel i band, og har derfor nylig fått krus og musematte med logoen til bandet og promobildet av dem. Det går jo også an å få laget krus og mange andre ting med bilde/tekst som sier noe om forholdet deres, eller en morsom episode som har hendt ham/dere...
Wonders Skrevet 24. november 2010 #17 Skrevet 24. november 2010 det var utrolig bra tenkt, du over meg! Her inne har jeg lekt meg mange ganger. Tatt bildet med mitt egene kamera, å printa ut... http://www.faceinhole.com/ Gå inn på sport eller noe...
andemor Skrevet 24. november 2010 #18 Skrevet 24. november 2010 Min er veldig glad i radioresepsjonen. Så jeg lurer litt på dvd-en deres jeg. Er det noen som vet om den er noe bra? Googler og googler, men klarer ikke finne noen anmeldelser. Kanskje det er en anmeldelse i seg selv?
Havtorn Skrevet 24. november 2010 #19 Skrevet 24. november 2010 Min får en skikkelig nerdepakke med spill og greier. Slikt man egentlig ikke får fra dama, forrige gang han fikk noe slikt var han som en skikkelig unge. :rødme:
Fantomina Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå