ønskebaby Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Satt inn egg 16 nov etter icsi behandling.Hvor lenge bør jeg vente med å teste?er redd for at jeg skal få feil test svar hvis jeg tester fortidlig..
Orcinus Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg testet en dag før det hadde gått 2 uker, og den var positiv - og så fikk jeg mensen dagen etter. Dette var en såkalt kjemisk abort, som jeg mistenker å ha hatt flere av, men at jeg da har trodd det var vanlig mens. Derfor vil jeg anbefale at du i hvert fall venter de to ukene, og gjerne en da eller to til - selv om jeg vet hvor vanskelig det er. Tester du tidlig, vær i så fall forberedt på det meste. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 De sier to uker, jeg testet positivt på dag 13. Men har lest om de som har testet på dag 10 og fått positivt. Men med IVF så kan det som Orcinus sier være en kjemisk graviditet og da kan du få en positiv test hvis du tester for tidlig for å så at egget går til grunne. Mange får også mens før det har gått 14 dager om de ikke er gravide, så for hver dag som går så er det et ekstra håp. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 jeg testet positivt på dag 11, men da visste jeg allerede at jeg var gravid, fordi jeg hadde mange andre symptomer som jeg ikke hadde de andre gangene. Men det anbefales å vente i 14 dager, ja
Kikimora Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 men bruker dere urintestere fra apoteke, eller tester dere blod hos lege?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 men bruker dere urintestere fra apoteke, eller tester dere blod hos lege? Det kommer ann på klinikken. Jeg har brukt Ullevål og Porsgrunn og ingen av de tar blodprøve. Må kjøpe vanlige tester.
Kikimora Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Og vet du kanskje om jeg kan gå til lege (kanskje fastlege) og be om blødprove hvis jeg vil? Jeg har *tilbakeføring* på neste Onsdag (1 Dec) og er veldig spent
ønskebaby Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2011 Og vet du kanskje om jeg kan gå til lege (kanskje fastlege) og be om blødprove hvis jeg vil? Jeg har *tilbakeføring* på neste Onsdag (1 Dec) og er veldig spent jeg tok blodprøve hos legen 3 uker etter tilbakeføring.måtte ta den enda jeg hadde fått negativt svar på test hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå