Gå til innhold

Kjedelige sexvaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har god sex. Ingenting å klage på der. Men det er bare det at jeg liker å dusje om kvelden før jeg legger meg, og da dusjer han ofte etter meg og kommer nydusjet inn i sengen til meg. Og da bare VET eg ka som kommer til å skje. Og bare gløm å kom med ideen om at vi kan dusje sammen, det nekter han. Prøvd meg mange ganger. Han ser ikke på meg engang om jeg står i dusjen og han for eks. barberer seg.

Greitt nok, menn er som oftest visuelle og han blir fort opphisset. Jeg er ikke slik og trenger mere tid. Og når i tillegg jeg ligger å venter på at han skal komme og forvente sex, så blir det en slags turnoff.

Er jeg rar?

Jeg er fan av spontansex, og ikke bare når begge er nydusjet og kommet i seng. Det er blitt en vane på en måte, og det er vell ikke bra?

jada, jeg vet at jeg skal vere fornøgd med at vi har god sex og i det hele tatt HAR sex, men det er ikke noe gøy når det forventes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forfør han på andre tidspunkter enn kvelden - og andre steder enn senga! Her kan du åpne for masse spennende opplevelser - men dere må sikkert vekk fra "sex-i-senga-etter-dusj-på-kvelden" formatet!

Skrevet

Samboeren og jeg har god sex. Ingenting å klage på der. Men det er bare det at jeg liker å dusje om kvelden før jeg legger meg, og da dusjer han ofte etter meg og kommer nydusjet inn i sengen til meg. Og da bare VET eg ka som kommer til å skje. Og bare gløm å kom med ideen om at vi kan dusje sammen, det nekter han. Prøvd meg mange ganger. Han ser ikke på meg engang om jeg står i dusjen og han for eks. barberer seg.

Greitt nok, menn er som oftest visuelle og han blir fort opphisset. Jeg er ikke slik og trenger mere tid. Og når i tillegg jeg ligger å venter på at han skal komme og forvente sex, så blir det en slags turnoff.

Er jeg rar?

Jeg er fan av spontansex, og ikke bare når begge er nydusjet og kommet i seng. Det er blitt en vane på en måte, og det er vell ikke bra?

jada, jeg vet at jeg skal vere fornøgd med at vi har god sex og i det hele tatt HAR sex, men det er ikke noe gøy når det forventes.

Dere må jo ikke ha sex om kvelden når dere skal legge dere, hver gang , alltid . Hva med å sove middag sammen , på ettermiddagen og så ha sex på sofaen ...Like bra å begynne der .Og ikke bestandig på fast plass til fast tidspunkt - alltså når man skal legge seg .Går an å ha sex på ettermiddag / dagtid og , eller tidligere på kvelden .

Er dere aldri tent på hverandre midt på dagen ? Det blir jeg . Tenker ofte på sex midt på dagen . Ser mannen går over stuegolvet . Titter litt på han , han smiler tilbake ...jeg smiler også osv osv Rett og slett litt " flørting " på dagtid , kan få deg / dere raskt i stemning til sex .

Man må aldri slutte å flørte litt med hverandre , veldig viktig å fortsette med det , selv om man har vært sammen i mange år og bor sammen .Faktisk er det morro å flørte og gjøre seg litt til . Selv for han etter alle år . Jeg er en flørtete person da , er min personlighet å flørte litt . Så er så naturlig for meg å gjøre det . Prøv det samme selv .Alt kan læres og forbedres .Om man tar seg selv litt sammen og husker på de små tingene som dette , men som er uendelig viktig faktisk .

Heldigvis får mannen mitt fortsatt det spesielle " glimt " i øyet når jeg smiler til han , samme får jeg , når han smiler til meg ...Det er ikke borte og helt dødt enda , selv om vi har vært samboere i 7 år . Så det går an faktisk !!! Hilsen WW

Skrevet

Slå dere løs på sms til hverandre i løpet av dagen - og jeg er rimelig sikker på at dere ikke kommer dere så langt som til senga engang når dere treffes på ettermiddagen! :)

Skrevet

Hmm, den SMSidèen var ikkje dum nei! :)

Glømte forresten å skrive at vi har to barn, så sex på dagtid er ikkje så enkelt :-/

Flørting er da ein god idè, prøver litt sånn av og til, men ikkje alltid han "tar" det.. Flørting fra hans side eksistera ikkje, då e eg nødt til å dytte rumpa mi i været så han kan gi den en lite klaps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...