Gjest thelife Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 På denne siden var uggs uhyre billig!? Lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med om disse er ekte eller uekte? Se bilde på link. http://www.fashdeal.com/collections/ugg-australia/products/ugg-bailey-button-5803-grey
sophiaM Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hadde vært litt skeptisk med tanke på at de bare koster 500... Og bilde kan jo bare være kopiert fra en annen nettside, og så får du de i posten, og da ser de helt annerledes ut. Har heller aldri hørt om den nettsiden, så du tar nok en liten sjanse om du bestiller. Just sayin
Gjest Lokita Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 (endret) De på bilde er ekte ihvertfall. Helt like som de jeg har, men om de leverer samme som er på bilde er en annen sak.. 500 kroner var veldig billig. Jeg kjøpte mine i butikk for over 1000. Endret 23. november 2010 av Lokita
Mischa Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Ville aldri i verden kjøpt fra en ukjent side som kun bruker offisielle produktbilder og som selger for 1/4 av prisen, lukter fake lang vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå