Gå til innhold

'bul' på innside lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har det siste halvåret trent regelmessig (5 dager i uken) og spist sunt. Har alltid være normalt slank, men nå vil jeg få en mer definert kropp med muskler :) Trener styrketrening 3 dager i uken, og kondisjon 2 dager. Jeg begynner å bli fornøyd med kroppen, men innside av lårene vil ikke henge med resten! Jeg har en 'bul' på innsiden av lårene, som jeg gjerne vil redusere/fjerne. Er det en spesiell styrkeøvelse som tar litt ekstra der? Eller må jeg bare ha tålmodighet og fortsette med knebøy og utfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bul? Av fett eller muskler? Kvinner har jo et fettlager der, og hvordan muskler vil se ut er genetisk.

Skrevet

hehe, kom ikke på noe bedre ord. Men bul av fett ja :(

Gjest sorpre89
Skrevet

Har samme problem...

Jeg har alltid trodd det kom av at jeg har ridd hester og sànn... Jeg har ganske slanke bein men d der den øverse delen av låret da...

veldig takknemlig om noen vet noe jeg også!

Skrevet

Jeg har gitt opp den bulen for lenge siden, for den var der fremdeles da jeg var kjempetynn og veltrent. Men det er jo ikke noe fint da :sukk:

(Og jeg har forresten aldri ridd :fnise: )

Skrevet

Det er meningen at jenter skal ha litt fett på kroppen. Øverst på låret er det ofte en bul. Gir oss en fin og feminin form. :)

Skrevet

For å gi en baby næring via amming, så er det naturligvis litt fett i melka. Og det fettet kommer fra de ekstra fettlagerene vi kvinner har, som på innsiden av lårene.

Skrevet

Jeg har en 'bul' på innsiden av lårene, som jeg gjerne vil redusere/fjerne. Er det en spesiell styrkeøvelse som tar litt ekstra der?

Finnes ikke noen måte å punktslanke på, hverken ved trening eller kosthold. Ikke uten kirurgi.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil ikke si jeg er noe ekspert på dette, mulig alt jeg sier bare er fjas, men kan komme med noe jeg tror funker.

En øvelse som er bra på innsiden av lårene er når du tar "lunges" (husker ikke hva det heter på norsk akkurat nå), bare at istedenfor å gå forover så setter du den forrerse foten på et trappetrinn eller lignende, og bøyer deg opp og ned f.eks. 3x15 ganger (det jeg pleier å kjøre). Da trener du muskelen på innsiden av låret, og fettet minsker naturlig nok. Jeg har jo gjort dette i kombinasjon med jogging og diverse andre lårøvelser òg.

Jeg har hvertfall gått fra å ha ganske mye fett der til at disse bulene ikke er borti hverandre når jeg står med føttene samlet. Men tviler på at de kommer til å forsvinne helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...