Gå til innhold

nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne på 40 som har vært singel snart 8 år. Har prøvd meg på nettdating nå og da igjennom åra, men ikke møtt kjærligheten. Nå 2 år siden sist er jeg på nett igjen, og har allerede første uka kommet i kontakt med 2 menn som jeg definitivt vil på date med. Hver for seg selvfølgelig. Jeg er en seriøs jente som ønsker å finne en å dele resten av livet med.

Nå tar jeg sorgene litt på forskudd her, å tenker at jeg kommer sikkert til å ødelegge det for meg selv, og derfor spør jeg heslt mannfolka her; hvordan stiller dere dere til at dama ikke kun skriver med 1 mann, og hva med at jeg ønsker å date begge? Poenget mitt er at jeg ønsker å la det bli mer enn en date denne gangen, bli kjent å la det ta litt tid for å se om det er noe der. (Noe jeg ikke har vært flink til før) Men en kan jo ikke gjøre det med 2 menn. Jada, jeg vet det kan løse seg selv, er jo ikke sikkert at begge skulle like meg, men la oss nå si at begge er interesserte.

Alle tips og råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en voksen kvinne på 40 som har vært singel snart 8 år. Har prøvd meg på nettdating nå og da igjennom åra, men ikke møtt kjærligheten. Nå 2 år siden sist er jeg på nett igjen, og har allerede første uka kommet i kontakt med 2 menn som jeg definitivt vil på date med. Hver for seg selvfølgelig. Jeg er en seriøs jente som ønsker å finne en å dele resten av livet med.

Nå tar jeg sorgene litt på forskudd her, å tenker at jeg kommer sikkert til å ødelegge det for meg selv, og derfor spør jeg heslt mannfolka her; hvordan stiller dere dere til at dama ikke kun skriver med 1 mann, og hva med at jeg ønsker å date begge? Poenget mitt er at jeg ønsker å la det bli mer enn en date denne gangen, bli kjent å la det ta litt tid for å se om det er noe der. (Noe jeg ikke har vært flink til før) Men en kan jo ikke gjøre det med 2 menn. Jada, jeg vet det kan løse seg selv, er jo ikke sikkert at begge skulle like meg, men la oss nå si at begge er interesserte.

Særdeles negativt med dobbel-dating. Viser at du ikke er til å stole på.

Det eneste du kan gjøre etter min mening er å date EN av dem, og så satse eksklusivt på han hvis det er virker lovende. Men hvis ikke, så kutter du selvfølgelig ut han, og du kan da date han andre istedet.

Det betyr da selvfølgelig at du kommer til å miste kontakten med en av dem etter første date. Sånn er livet.

Skrevet

Glem at det heter date... Si heller treffes for å bli kjent. Ser ikke noe problem i det! Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med noen over nett, og det må da være lov til å treffe dem for å bli kjent før man skal ha forpliktelser? Hvis en av partene begynner å utvikle mer følelser må man vurdere på nytt.

Skrevet

Særdeles negativt med dobbel-dating. Viser at du ikke er til å stole på.

Det eneste du kan gjøre etter min mening er å date EN av dem, og så satse eksklusivt på han hvis det er virker lovende. Men hvis ikke, så kutter du selvfølgelig ut han, og du kan da date han andre istedet.

Det betyr da selvfølgelig at du kommer til å miste kontakten med en av dem etter første date. Sånn er livet.

Det er jo det som er cluet, han andre vil jo ikke være annenfiolin, og det vil han jo forstå hvis jeg kutter ut kontakten et par tre mnd eller så før jeg oppretter kontakten igjen. Jeg mister jo interessen selv om jeg merker at jeg ikke er førstevalget. Ingen av "mine" er annenfiolin, jeg fikk bare veldig god kontakt med 2 menn samtidig, og det er jo fryktelig vanskelig å velge før man engang har blitt kjent med dem.

Nå skal jeg møte han ene til helga, og ja, jeg ser jo den at hvorfor skal jeg ville treffe en annen også, om date 1 og 2 går bra med han første. Jeg hadde jo ikke villet date en som dater andre også. Åhhh, etter mange års singelliv hadde jeg lyst til å finne en partner, forhåpentligvis for resten av livet. Jeg kommer til å ødelegge dette for meg selv. Er bare så redd for å ikke få muligheten til å finne "den rette" av de 2, siden jeg ikke kan bruke månedsvis til å bli kjent med begge.

What is a girl to do??

Hilsen TS.

Skrevet

Det er jo det som er cluet, han andre vil jo ikke være annenfiolin, og det vil han jo forstå hvis jeg kutter ut kontakten et par tre mnd eller så før jeg oppretter kontakten igjen. Jeg mister jo interessen selv om jeg merker at jeg ikke er førstevalget. Ingen av "mine" er annenfiolin, jeg fikk bare veldig god kontakt med 2 menn samtidig, og det er jo fryktelig vanskelig å velge før man engang har blitt kjent med dem.

Nå skal jeg møte han ene til helga, og ja, jeg ser jo den at hvorfor skal jeg ville treffe en annen også, om date 1 og 2 går bra med han første. Jeg hadde jo ikke villet date en som dater andre også. Åhhh, etter mange års singelliv hadde jeg lyst til å finne en partner, forhåpentligvis for resten av livet. Jeg kommer til å ødelegge dette for meg selv. Er bare så redd for å ikke få muligheten til å finne "den rette" av de 2, siden jeg ikke kan bruke månedsvis til å bli kjent med begge.

What is a girl to do??

Hilsen TS.

Du må ta sjansen på (bare) EN av dem (eller ingen).

Skrevet

Du må ta sjansen på (bare) EN av dem (eller ingen).

Må hun vel ikke. Mitt råd er å date begge litt før hun bestemmer seg.

Skrevet

Må hun vel ikke. Mitt råd er å date begge litt før hun bestemmer seg.

Det blir bare surr.

Skrevet

Noen som kan anbefale nettdating sider. Jeg har lyst på en elskerinne.

Skrevet

Nå er jeg ingen mann, men ...

Nei, selvsagt kan du ta en kaffe med den ene en dag og treffe den andre noen dager senere. Kanskje du allerede er litt klokere etter første treff på hvem (hvis noen) du ønsker å treffe videre. Og om du tar et treff med begge to parallelt en gang nr 2 ser jeg heller ikke helt problemet. Men når du kommer til kyssestadiet (eller noe sånt ;)) ville i hvertfall jeg begrenset meg til en.

Men for å treffe en man har møtt på nettet for bare en kaffe/lunsj/middag for å bli litt bedre kjent trenger man da ikke kjøre eksklusivt. Det er jo slett ikke sikkert man klaffer like godt IRL som man gjør over nettet - man lover seg jo på ingen måte bort bare fordi man avtaler å treffes.

Og man har ingen meldeplikt, man trenger jo ikke si at man har tenkt å treffe en annen et par dager senere, bare vær normal og åpen.

Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at det finnes så dumme menn på nettsida di at de tror du er der kun for dem. Det ligger jo i sakens natur at man prater med flere. Og en date og to med flere er også en rimelig åpenbar sak mener nå jeg. Men, og det er jo et stort men; du vet jo selv om det er feil eller ikke, alt etter hvordan kommunikasjonen mellom dere er. SYnes ikke du trenger å fortelle det etter etpar dater, men spør han må du jo selvsagt si at du dater en annen også. Og da er det jo opp til han om han gidder å gå videre med deg eller om han stiller deg et ultimatum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...