Gå til innhold

Det sto på siden det var fri frakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt noen klær for en liten stund siden fra en Amerikansk nettside. Det sto klart og tydelig: FREE CHIPPING på forsiden. Som betyr fri frakt ikke sant? Å da jeg betalte på der og da betalte jeg kun for klærene. Men i dag fikk jeg plutselig en regning for frakten og toll. :klø: Jeg bare skjønner ikke hvorfor de skriver at frakten er gratis også får jeg en regning på 450kr for frakten?? Er ikke det litt pussig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amerikansk nettside. Det sto klart og tydelig: FREE CHIPPING på forsiden.

Det betyr bare at CIA har lagt inn en gratis liten databrikke i klærne dine. De vil bare ditt beste. ;)

• Liker 2
Skrevet

Regning på toll er vel ikke noe du kan skylde på nettbutikken for.

Når jeg er inne på nettbutikker er det ofte de skriver "free shipping" på siden, men det betyr i mange tilfeller bare at det er gratis å sende varen til adresser i USA.

Sjekket du at det var gratis frakt også til Europa?

Skrevet

Det betyr bare at CIA har lagt inn en gratis liten databrikke i klærne dine. De vil bare ditt beste. ;)

:ler:

Men til ts: Du betaler toll uansett om det er fri shipping, det regulerer ikke nettsiden. Du betaler også MVA.

Sto det på siden at det var "free worldwide shipping", eller er det mulig at det bare gjaldt innen staten eller USA?

Skrevet

Hva er adressen til denne siden?

Skrevet

Okei det kunne ikke jeg vite da. Er jo derfor jeg spørr. Første gang jeg handlet på en Amerikans nettbutikk.

Skrevet

Det med at det er fri frakt om man handler over så og så mye så gjelder det stort sett usa/det landet som nettbutikken tilhører. Så det er nok det som har skjedd deg, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...