Gjest Nabojenta Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Heisann. I det de siste 3-4 månedene har mobilen min begynnt å fuske. Jeg har en Sony Ericsson Satio. Plutselig når jeg skriver meldinger begynner touchen å leve sitt eget liv. Spesielt på "3" knappen. Den holder den inne til det blir ett 3 tall, eller så kommer bare bokstavene på den knappen frem. På sist melding kom dette på slutten " dde3333". Og nå når jeg skulle gå inn på sendte meldinger for å se hva det sto, så bladde den seg heller ned til utkast. Når jeg omsider kom inn på sendte meldinger bladde den seg konstant ned til den fjerde sendte meldingen. Den fusker og når jeg skal sende selve meldingen. Skulle sende meldingen til "Lars", men så bladde den seg heller med til "ambulanse lærer Tone", og til "Andreas". Omsider fikk jeg da endelig sendt den til "Lars". Er det noen andre som har hatt samme problemet? Er det noe å gjøre annet enn å sende den inn på rep? Selv om problemet har vart i 3-4 måneder, skjer dette bare noen få ganger i måneden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå