Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

*smelt* :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grine:

Å herre det er noe av det skjønneste jeg har sett! :rodmer:

Skrevet

:grine:

Å herre det er noe av det skjønneste jeg har sett! :rodmer:

Ikke sant? :rodmer:

Skrevet

:grine: Jeg har vokst ut av den første gravidbuksen min. :sukk: Det var vel kanskje for mye forlangt at den skulle passe all the way, men da blir vektøkningen så mye mer virkelig. Æsj altså, dagens nedtur (ihvertfall når jeg tenker på at for bare noen måneder siden var den romslig). :sjenert: Nå gruer jeg meg plutselig til å skulle vise hvalkroppen min til vanngymjentene som helt sikkert er vakre sylfider. :fnise:

Jaja, jeg har ihvertfall fått sminket meg skikkelig for første gang på aldri så lenge, og skal straks opp på kjøpesenteret for å hente morgengavering, kjøpe ny BH, titte på overmadrass til lille krek og drikke verdens beste cappuccino. :sikle: Så bærer det avsted til flyplassen for å hente mannen. :rodmer:

Skrevet

Herlig den videoen med bæresjalet!

Blir godt å få hjem mannen nå vil jeg tro!

KOs deg med shopping - og mannen etterhvert.

:klemmer: fra meg på sykehuset.

Skrevet

: Nå gruer jeg meg plutselig til å skulle vise hvalkroppen min til vanngymjentene som helt sikkert er vakre sylfider. :fnise:

Er det vanngym for gravide? Isåfal trenger du ikke bekymre deg for at de er særlig mer sylfider enn oss andre som er i 3. trimester :fnise: Hilsen babyhvalrossen........

Skrevet

Herlig den videoen med bæresjalet!

Blir godt å få hjem mannen nå vil jeg tro!

KOs deg med shopping - og mannen etterhvert.

:klemmer: fra meg på sykehuset.

Kjempeherlig. :rodmer:

Håper du har det fint der du er. :klem:

Er det vanngym for gravide? Isåfal trenger du ikke bekymre deg for at de er særlig mer sylfider enn oss andre som er i 3. trimester :fnise: Hilsen babyhvalrossen........

Ja, det er det. Men fy for en fæl opplevelse det var å kjøpe bikini i dag. :sjenert:

Skrevet

Hjemme igjen, med mannen ved siden av meg. :hjerte: Har er så utslått stakkars, etter å ha jobbet to uker natt (og ingen søvn på 24 timer nå) at han har sovnet allerede. Det var såvidt jeg fikk presset i ham noen skiver. :fnise: Søte mannen min. :rodmer:

Jeg fikk skeiet skikkelig ut på kjøpesenteret i dag, og kjøpte meg en ammebh til 130 kroner, en bikinitruse til 30 kroner og solbriller til 60 kr. :fnise: Ammebh'en var kjempebehagelig på (ingen spiler), og jeg kjøpte den i en størrelse større sånn at jeg forhåpentligvis kan bruke den etter fødsel også.

Turen inn i prøverommet for å prøve bikinitruse var ikke en god opplevelse. :sjenert: Jeg fant ut at jeg har fått strekkmerker under rumpa også nå. Gøy. :dry: Og de jeg har på sideflesket har gått fra å være ''søte'' og hvite til å bli svæææære, røde og stygge. Bæsj. *velter seg i medlidenhet*

Jeg har også fått ny forståelse og sympati for alle med store pupper. :ler: Det er liksom ikke like lett å finne fine bikinitopper med 85D som med 75A. :gjeiper:

Nei, nå skal jeg se en episode av Desperate Housewives før jeg tar kvelden. Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Skrevet

Godt å ha mannen hjemme, selv om han er en trøtting akkurat nå! :)

Jeg har all sympati for både bikinijakt og strekkmerker, og gudene vet at prøverom i tillegg er brutale..

Kos deg med Desperate Housewives og den sovende mannen ved din side!

Skrevet

Godt å ha mannen hjemme, selv om han er en trøtting akkurat nå! :)

Jeg har all sympati for både bikinijakt og strekkmerker, og gudene vet at prøverom i tillegg er brutale..

Kos deg med Desperate Housewives og den sovende mannen ved din side!

Død over prøveromslys og speil i alle kriker og kroker. :rasende:

Det er kjempegodt å ha ham hjemme! :rodmer:

Skrevet

Rekordfæl natt. :natti:

* det tok laaang tid før jeg sovnet

* første gang på do var to timer etter at jeg sovnet

* andre gang på do var en time etter det igjen

* tørst, trenger vann, fingrene er store som ballonger

* våkner i to-tiden og får ikke sove igjen

* akkurat når jeg holder på å sovne i halv 4-tiden bestemmer lille krek seg for å bruke ribbeina mine som steppegolv. Det er faktisk første gang hun har klart å holde meg våken.

* enda en dotur

* rett etter det igjen begynner PCen til mannen - som jeg har lukket igjen - å suse. *spøkelsesPC*

* pga. steppegolvet på ene siden må jeg ligge på den vondeste siden, bekkenmessig. Ikke akkurat noe sjokk at jeg ikke får sove da heller.

* mannen våkner pga. PC-susing

* jeg gir opp, skrur på lyset og legger meg til å lese mens mannen gomler på brødskiver. Da var klokken halv 5. :daane:

Heldigvis var mannen så snill at han klappet meg på armen til jeg sovnet igjen, så jeg fikk ihvertfall 1,5 time grei søvn til slutt.

Konklusjon: jeg er trøtt. :fnise:

Men ett lyspunkt da: jeg tror lille krek på ett eller annet vis merket at mannen var hjemme. Evt. at jeg var ''lysere til sinns'' pga. ham. Hun har vært helt turbo i hele natt og har hatt de gode gamle bevegelsene hun hadde før jeg ble bekymret. :happy:

Ellers har jeg en rolig dag på jobben i dag, med bare kontorarbeid tror jeg. Deilig det også av og til. Tenkte jeg skulle få det meste på stell i dag og i morgen, sånn i tilfelle jeg ikke kommer tilbake så mange dagene etter påske. :Nikke:

Skrevet

Har du husket legebrev før rigaturen da? Som bekrefter at det er greit at du flyt utenlands? Samt søkt NAV siden du er noe sykemeldt.

Skrevet

Har du husket legebrev før rigaturen da? Som bekrefter at det er greit at du flyt utenlands? Samt søkt NAV siden du er noe sykemeldt.

Jeg har fått terminerklæring fra jordmor (som er datert innen to uker før avreise - de er strenge på AirBaltic skjønner du :gjeiper: ). På sykemeldingen fylte jeg bare ut at jeg skulle ha ferie i de ikke-hellige dagene i påsken. Må man søke om noe mer? :bond:

Skrevet

nei, men om legen hadde skrevet et skriv oma at det ikke er farlig at du skal reise så hadde du fått beholdt sykepengene de dagene ;)

Skrevet

nei, men om legen hadde skrevet et skriv oma at det ikke er farlig at du skal reise så hadde du fått beholdt sykepengene de dagene ;)

Åh, sånn ja. Det var jo litt kjipt da. Jaja, det er jo bare snakk om 3 dager så vi overlever det. :fnise:

Ble litt nervøs for om jeg dreiv med svindling av staten jeg nå. :ler:

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en slitsom natt :kose: Du får se på den positive siden at lille krek er blitt litt mer vill igjen ;)

Jeg skal på ferie i mai.. Tror du jeg trenger å ha med meg terminbekreftelse da? - Dumt spm kanskje, men jeg har sjekket SAS sine sider og lest reglene (er gooodt innenfor), og det er en måned til så det er tvilsomt at magen min har vokst nevneverdig til da... :klø:

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en slitsom natt :kose: Du får se på den positive siden at lille krek er blitt litt mer vill igjen ;)

Jeg skal på ferie i mai.. Tror du jeg trenger å ha med meg terminbekreftelse da? - Dumt spm kanskje, men jeg har sjekket SAS sine sider og lest reglene (er gooodt innenfor), og det er en måned til så det er tvilsomt at magen min har vokst nevneverdig til da... :klø:

Usj, ja. Det var på en måte bare godt at den var over. :fnise: Vi prøver å fokusere på det positive, ja. :tommelsmil:

Litt usikker. SAS er jo ikke så strenge på det, men dersom du skal utenlands ville jeg hatt med meg i tilfelle altså. Har hørt så mange historier om folk som har fått problemer når de skulle hjem, selv om reglene tilsa at de slapp dokumentasjon på det.

Skrevet

Bæresjalvideoen= sukk!! :rodmer:

MEN: greit når man har baby på 2 kg...verre med en plugg som C! Jeg har kjøpt skikkelig bæresele fra Lascal! :Nikke:

Går det bra med deg? :) Ser du skal ut på tur! :hoppe:

Skrevet

Hørtes ut som en aldeles herlig natt! :ler:

Jeg lurer på å bake Belle-scones i dag, blir litt inspirert (ok, dritsulten og fysen på godis!) av den bloggen din. ;)

Så hvilke anbefaler du; søte eller sunne?

Skrevet

Bæresjalvideoen= sukk!! :rodmer:

MEN: greit når man har baby på 2 kg...verre med en plugg som C! Jeg har kjøpt skikkelig bæresele fra Lascal! :Nikke:

Går det bra med deg? :) Ser du skal ut på tur! :hoppe:

Vi skal ha skikkelig bæresele vi også etterhvert. :Nikke: Men denne tenkte jeg å bruke når vi skal til Frankrike. Forhåpentligvis er ikke lille krek så stor som C. :fnise:

Her går alt fint ja. Det skal bli utrolig deilig med ferie, og jeg gleder meg kjempemye til å reise. :hoppe: Det blir nok en litt avstumpet tur da, mtp. at jeg bare kan gå 100 m før jeg må sette meg. Men reisefølget er heldigvis forberedt på det. :fnise:

Hørtes ut som en aldeles herlig natt! :ler:

Jeg lurer på å bake Belle-scones i dag, blir litt inspirert (ok, dritsulten og fysen på godis!) av den bloggen din. ;)

Så hvilke anbefaler du; søte eller sunne?

Ikke sant? :gjeiper:

Jeg synes eple- og kanelsconesene var dødsgode. Så søte altså. :ler: (Ha gjerne litt store eplebiter, selv om deigen kommer til å se merkelig ut når du kjevler den ut.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...