Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig nok er tåfislukt bare en positiv ting når det gjelder oster. :fnise: For min del er det brien jeg savner mest. Og spekemat i alle slags fasonger. :sikle: Selv om jeg av og til ''jukser'' da, og spiser enchiladas med både brie og chorizo. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt står bra til med lille krek :hjerte:

Skrevet

Så bra at du har fått bekreftet at alt står bra til med Frk Krek!

Det er godt å høre at man treffer leger som synes det er bra man kommer i stedet for å gå og bekymre seg. :Nikke:

Edit: Og Kokos, den kaka der MÅ vel være ulovlig? :daane:

Jeg er helt sikker på at de er fullstendig ulovlig! Pleier å motstå sånne ekstreme kaloribomber, men den der tror jeg kanskje at jeg må prøve. :jepp:

Skrevet

Merkelig nok er tåfislukt bare en positiv ting når det gjelder oster. :fnise: For min del er det brien jeg savner mest. Og spekemat i alle slags fasonger. :sikle: Selv om jeg av og til ''jukser'' da, og spiser enchiladas med både brie og chorizo. :ler:

Det er lov å jukse :Nikke: Noe må vi jo trøste oss med! :ler:

Jeg er helt sikker på at de er fullstendig ulovlig! Pleier å motstå sånne ekstreme kaloribomber, men den der tror jeg kanskje at jeg må prøve. :jepp:

Tror nok den må prøves, ja... Det ser jo så lekker ut også, virkelig noe å imponere med (eventuelt blir den helt mislykka når jeg skal prøve å lage den, men smaken er jo det viktigste :sikle:).

Det er farlig mye matprat i boka di, Belle! Genialt for ei som sliter litt med matlysta innimellom :tommelsmil:

Skrevet

Så flott at alt stod bra til med lille krek. :rodmer: Det var bra du sjekket det opp, for det er fælt å skulle gå rundt og være bekymret. Veldig fin mage du har nå. :jepp:

Ser at du har fått mer sykemelding, så håper du er flink til å ta ting med ro, og kose deg med serier og baking. :)

Skrevet

Så bra at alt står bra til med lille krek :hjerte :

Ikke sant? :rodmer:

Det er godt å høre at man treffer leger som synes det er bra man kommer i stedet for å gå og bekymre seg. :Nikke :

Jeg er helt sikker på at de er fullstendig ulovlig! Pleier å motstå sånne ekstreme kaloribomber, men den der tror jeg kanskje at jeg må prøve. :jepp :

Ja, det er deilig. :jepp: Jeg ble så utrolig lettet. Da jeg blødde i uke 6 måtte jeg nesten grine meg til å få urinprøver. Jeg var kjempenervøs for at jeg var nødt til det nå også, men heldigvis slapp jeg det. :nigo:

:fnise: Når jeg baker driter jeg en lang i hvor usunt ting er. Jo mer kalorier jo bedre. :ler: Jeg tror jeg heller vil prøve meg på disse i stedet for siden jeg ikke er så fan av hele nøtter. Tror nok de ligner veldig på smak. :sikle:

Det er lov å jukse :Nikke : Noe må vi jo trøste oss med! :ler:

Tror nok den må prøves, ja... Det ser jo så lekker ut også, virkelig noe å imponere med (eventuelt blir den helt mislykka når jeg skal prøve å lage den, men smaken er jo det viktigste :sikle :).

Det er farlig mye matprat i boka di, Belle! Genialt for ei som sliter litt med matlysta innimellom :tommelsmil :

Det er sant. :fnise:

Det er godt jeg kan stå til tjeneste med noe. :nigo:

Så flott at alt stod bra til med lille krek. :rodmer : Det var bra du sjekket det opp, for det er fælt å skulle gå rundt og være bekymret. Veldig fin mage du har nå. :jepp :

Ser at du har fått mer sykemelding, så håper du er flink til å ta ting med ro, og kose deg med serier og baking. : )

Ja, det var en lettelse. :Nikke:

Åh, takk. Den har helt sikkert blitt enda større nå. :ler:

Jeg er vel nesten for flink til å slappe av. Merker jeg blir litt lat når jeg er såpass mye hjemme som jeg er, men jeg prøver å minne meg på at sykemeldingen er der for at jeg nettopp skal slappe av. Jeg tenker at så lenge jeg får gjort én husarbeidsting hver dag så skal jeg være fornøyd. I dag har jeg tatt inn og ut av oppvaskmaskinen. :sjenert:

Skrevet

Det var en stk letta mann som ringte med en gang han stod opp i dag (han jobber natt og sover til sånn ca 6 på kvelden). :tommelsmil:

Ellers har jeg ikke fått gjort så mye mer enn å lage middag (burritos med kyllingkjøttdeig, paprika og hvite bønner :sikle: ), ta en lang og god dusj og spise epler med vaniljeyoghurt. :happy:

Nei, forresten...jeg har fått bestilt meg time hos fysio. Det blir ikke før 4.mai da, men jeg er villig til å vente såpass lenge siden hun visstnok er byens ekspert på bekkenløsning. :nigo:

Skrevet

Det er jo ikke så lenge til den 4.mai... Bare noen få uker... (er jo dagen etter terminen min - så for meg føles det veldog nært)

Blir godt å få hjelp med bekkenet de siste ukene vil jeg tro!

Skrevet

Helstekt indrefilet av svin surret med spekeskinke og stekt i ovnen er også en fin måte å jukse til seg litt spekemat på :jepp:

Skrevet

Helstekt indrefilet av svin surret med spekeskinke og stekt i ovnen er også en fin måte å jukse til seg litt spekemat på :jepp:

:jepp:

Med ovnsbakt asparges med spekeskinke som tilbehør eller forrett.. :lur:

Skrevet

Det er godt å høre at man treffer leger som synes det er bra man kommer i stedet for å gå og bekymre seg. :Nikke:

*kremt*

Beware of ASS PD!! :opplyser:

Skrevet

Det er jo ikke så lenge til den 4.mai... Bare noen få uker... (er jo dagen etter terminen min - så for meg føles det veldog nært)

Blir godt å få hjelp med bekkenet de siste ukene vil jeg tro!

Nei, det er slettes ikke det. Dersom det blir helt krise får jeg bestille en time hos kiropraktor. :jepp:

:jepp:

Med ovnsbakt asparges med spekeskinke som tilbehør eller forrett.. :lur:

*mmmmm* Spekeskinke. :sikle:

*kremt*

Beware of ASS PD!! :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Hektisk dag på jobben i dag. :bond: Min jobb er jo produksjonsbasert, så det er litt vanskelig å planlegge av og til. Nå hadde de visstnok bestemt seg for å montere i morgen, noe som innebar at jeg måtte fikse en del i dag + at jeg mest sannsynligvis får full dag i morgen. Men da får jeg heller ta igjen timene neste uke. :Nikke: Kanskje ta påskeferien litt tidligere på fredag for eksempel? :lur:

Jeg hadde også medarbeidersamtale i dag, og jeg ble så utrolig lettet. Sjefen fortalte meg at jeg ikke må ha dårlig samvittighet i det hele tatt, og bare konsentrere meg om å være mamma det neste året. :rodmer: I tillegg fikk jeg bare gode tilbakemeldinger på arbeidet mitt. :tommelsmil:

Ellers veldig vondt i dag også. Men nå har jeg ihvertfall vært ærlig med alle som har spurt (som gjerne vil at jeg skal jobbe i hele sommer også :fnise: ) at jeg ikke er helt sikker på om jeg klarer å jobbe helt til 17.mai. Jeg må rett og slett bare se det an etter påske. Deilig å få det ut. :jepp:

Skrevet
:overrasket: Er det noen av dere medgravide der ute som har hørt litt merkelig ''rumling'' i magen? Nå nettopp kom verdens merkeligste lyd helt fra den ene siden på magen. :fnise: (Det kunne nesten høres ut som en fis. :sjenert: ) Det er nok sikkert bare en kombinasjon av krek + Villabrus. :ler:
Skrevet

Oh yes, magen har lagd litt :fise: -lyder her også innimellom! :ler:

Skrevet
:hoho: Jeg ble bare så paff, for det var skikkelig høyt. :fnise: (Og så kom lyden fra et så uventet sted)
Skrevet

Magen min lager også rare, høye lyder. Godt vi er flere :fnise:

Skrevet

Ja tarmer blir jo litt klemt i ny og ne når magen fylles av andre ting :) Bra alt var fint på UL!

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med de tre og en halvt månedene jeg har ferdig for ryggen min er virkelig vond. Ta dine symtomer på alvor, det gjorde ikke jeg sist og sliter fortsatt.

Skrevet

Magen min lager også rare, høye lyder. Godt vi er flere :fnise:

Disse sære gravidkroppen altså. :fnise:

Ja tarmer blir jo litt klemt i ny og ne når magen fylles av andre ting :) Bra alt var fint på UL!

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med de tre og en halvt månedene jeg har ferdig for ryggen min er virkelig vond. Ta dine symtomer på alvor, det gjorde ikke jeg sist og sliter fortsatt.

Huff. :kose: Jeg prøver, men jeg er ikke så flink alltid. :sjenert:

Skrevet

AU! :sukk: I dag har jeg rett og slett bare dødsvondt i bekkenet. Og så på en dag der det er helt umulig for meg å gjøre noe annet enn å gå og stå og i beste fall sitte på vonde stoler. Jeg gruer meg allerede til i kveld når det stivner helt. :tristbla: Heldigvis er dette antakeligvis den siste ''store'' tingen som jeg skal gjennom før permisjon, så jeg får bare bite tenna sammen resten av dagen. Akkurat nå har jeg et par timers pause i den gode stolen min på kontoret.

Æsj altså. I tillegg er jeg supersliten og trøtt fordi bekkenet selvsagt gjorde opprør i natt. Hva skal man gjøre når det er vondt å ligge, sitte, gå og stå? :gjeiper:

Jeg bekymrer meg også fremdeles for lille krek. Jeg vet jo at alt er i orden, men jeg klarer bare ikke å roe meg med de få bevegelsene hun har altså. :bond:

Dårlig dag i dag. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...