^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1721 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hjemme igjen fra en lang kosedag hos mamma. Mannen skulle få mekanikeren på jobben til mamma til å se på bilen vår som har vært litt teit i det siste. Da slo jeg like godt følge og stakk hjem til mamma som har fri i dag for å få litt pleie. Det tok litt lenger tid enn forventet å fikse bilen (hele startmotoren måtte skiftes ), så det ble både middag, middagshvil, tv-titting og iskakespising før vi kom oss hjem igjen. Nå er formen heller laber, så vi dropper date-kvelden vår. Nå har vi vært på butikken og handlet inn alskens snask og jeg regner med at vi slutter av kvelden i sengen med en god film eller to. Jeg fikk forresten kjøpt meg dette sløyfebåndet som jeg skal lage smokkeholder av. Jeg synes ikke 30 kr for over 9 meter med bånd er noe å klage på akkurat. Resten får jeg bruke når jeg skal lage album til lille krek. Vi kjøpte også en flaske til henne på butikken. Synes det er greit å ha en helt i tilfelle. Endret 25. mars 2011 av ^^Belle^^
hegejenta30 Skrevet 25. mars 2011 #1722 Skrevet 25. mars 2011 Kreket kommer til å få fine smukkesnorer! Og det var definitivt ikke noen upris på det båndet! Håper du får en fin fin kveld sammen med kjære og kreket!
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1723 Skrevet 26. mars 2011 Kreket kommer til å få fine smukkesnorer! Og det var definitivt ikke noen upris på det båndet! Håper du får en fin fin kveld sammen med kjære og kreket! Jeg satser på at det blir bra og at de blir fine. Hun får ihvertfall noen som ingen andre har. Kvelden var fin, selv om jeg ikke akkurat var i storform. :gjeiper:
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1724 Skrevet 26. mars 2011 Først av alt: 30 uker! Bare 7 uker igjen å jobbe (jeg har som mål å klare meg frem til påske med bare 20% sykemelding - etter det må jeg revurdere for nå begynner det virkelig å bli vanskelig å gå og stå lengre tid om gangen), 7 uker til jeg er innenfor termin og bare 8 uker til lille krek kan være her (mest sannsynligvis blir det vel mer 12 uker til da, men det velger jeg å ikke fokusere så mye på ). Sånn ellers så er jeg i elendig form i dag. Stemmen er helt borte, halshullet føles som det er på størrelse med en knappenål og ørene verker som aldri før. Det som jeg først trodde bare var en enkel forkjølelse med tilhørende feber har utviklet seg til noe som stygt kan ligne på starten på en halsbetennelse. Håper virkelig ikke det altså. Satser på at jeg er myyye bedre i morgen. Mannen skal ut på byen i kveld, så jeg får huset for meg selv. Ikke at jeg er i form til noe annet enn å ligge strekk ut på sofaen da, men det er det jeg skal gjøre i dag. Nå skal jeg prøve å få i meg en sjokoladecroissant. Går ikke det tror jeg rett og slett jeg må ty til litt nudelsuppe. Mat må man ha.
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #1725 Skrevet 26. mars 2011 Huff, kjenner veldig igjen symptomene fra jeg var syk... Tror man blir ekstra hardt angrepet når man er gravid, siden immunforsvaret ikke er noe tess. Håper du blir fort bedre! OG 30 uker!
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1726 Skrevet 26. mars 2011 Huff, kjenner veldig igjen symptomene fra jeg var syk... Tror man blir ekstra hardt angrepet når man er gravid, siden immunforsvaret ikke er noe tess. Håper du blir fort bedre! OG 30 uker! Usj, ja. Jeg forventet jo at det skulle gå over etter den ene dagen jeg var borte fra jobb (det kjentes jo virkelig sånn ut), men neida. :gjeiper: Det er nok det hersens immunforsvaret som er litt pysete. Det håper virkelig jeg også. Jeg har egentlig ikke tid til å være syk neste uke. -------- Ett lystpunkt da: det er ikke spisehullet mitt, men pustehullet mitt som er på størrelse med en knappenål. Jeg fikk i meg sjokoladecroissanten uten problemer, og jammen meg røyk like godt restene av chipsen også, gitt. Kanskje jeg burde lage meg litt skikkelig frokost?
hegejenta30 Skrevet 26. mars 2011 #1729 Skrevet 26. mars 2011 30 uker En god frokost høres ikke så dumt ut... men... sjokolade croissant og chips er godt det og da God bedring til deg - håper det ikke blir sittende i så lenge...
liv Skrevet 26. mars 2011 #1730 Skrevet 26. mars 2011 Synes ikke du skal presse deg om bekkenet er vondt. Det er viktig å ta det med ro for det er ikke sikkert det blir bra i etterkant om du presser deg.
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1731 Skrevet 26. mars 2011 :strix : 30 uker! :strix : God bedring, Belle :kose : Takketakk. :strix : 30 uker :strix : God bedring :kose : Takk skal du ha. :duskedame : 30 uker :duskedame : En god frokost høres ikke så dumt ut... men... sjokolade croissant og chips er godt det og da ; ) God bedring til deg - håper det ikke blir sittende i så lenge... :klemmer : Sjokoladecroissant og chips er ypperlig til frokost. Men det ble brødskiver med gräddost i tillegg da. Takk skal du ha. Synes ikke du skal presse deg om bekkenet er vondt. Det er viktig å ta det med ro for det er ikke sikkert det blir bra i etterkant om du presser deg. Jeg presser meg ikke i den forstand altså, jeg ligger vel mer eller mindre og vipper på smertegrensen tror jeg. Så lenge det holder seg sånn skal det gå bra, men med én gang det forverrer seg skal jeg gjøre noe med det. Lover.
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1732 Skrevet 26. mars 2011 Det er så merkelig at kroppen ikke reagerer på sykdom som den pleier. Jeg har jo hatt min del av semihalsbetennelser (fikk alvorlig halsbetennelse for rundt 10 år siden som jeg alltid ''slår opp igjen'' når jeg blir syk), og jeg er veldig vant til at kroppen klarer å kvitte seg med den i løpet av et par dager. Men nå er det jo helt motsatt. Jeg blir jo bare verre og verre. Jeg tror jeg seriøst må vurdere å ringe jobben i morgen dersom det er like ille, for jeg har to fullstappede dager på mandag og tirsdag, men ikke tale om at jeg klarer å gjøre noe som helst dersom jeg er så slapp og har så vondt som det jeg har akkurat nå. *synes litt synd på seg selv* Det er det eneste aberet med jobben min; jeg er den eneste som kan gjøre det jeg gjør i firmaet. Dersom det er noe som haster (og det er det som regel), må de leie inn selvstendig næringsdrivende som holder på med det samme. Da synes jeg det er greit at de ansvarlige på min jobb får ihvertfall en dag på seg til å planlegge rundt meg. Ellers har jeg sendt mannen på butikken for å kjøpe Villabrus og Hapå (jeg er ikke så veldig storforlangende ). Han skal også hente en pakke som jeg antar er en av de gratis babypakkene. Spennene! Resten av kvelden blir nok bare meg + seng + Desperate Housewives + Villabrus = deilig og lat lørdagskveld.
hegejenta30 Skrevet 26. mars 2011 #1733 Skrevet 26. mars 2011 Gøy med gratispakker Sikkert ikke dumt å ta det med ro et par dager ekstra så du er sikker på at du blir frisk før du er tilbake på jobb. Ingen grunn til å være på jobb halv-frisk iallfall!
pusilus Skrevet 26. mars 2011 #1734 Skrevet 26. mars 2011 God bedring Halsvondt er ikke noe godt. Kos deg med Hapå og Villabrus
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #1736 Skrevet 26. mars 2011 Huff Synes du skal ta deg tid til å være syk, jeg. Det siste du trenger er å presse deg til noenting nå.
Kokos Skrevet 26. mars 2011 #1737 Skrevet 26. mars 2011 Hørtes ut som en deilig og fornuftig lørdagskveld for en syk stakkar! God bedring!
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1738 Skrevet 27. mars 2011 Gøy med gratispakker ; ) Sikkert ikke dumt å ta det med ro et par dager ekstra så du er sikker på at du blir frisk før du er tilbake på jobb. Ingen grunn til å være på jobb halv-frisk iallfall! Det er kjempegøy. Men det var ingen gratispakke da, det var en krem jeg hadde bestilt. Like gøy, det. Det er sant. Men jeg tror jeg føler meg såpass oppegående i dag at jeg skal klare meg. God bedring :klem : Halsvondt er ikke noe godt. Kos deg med Hapå og Villabrus ; ) Tusen takk. Det skal jeg gjøre. Åh... Villabrus... Naaam :sikle : Heeeelt enig. Huff :troest : Synes du skal ta deg tid til å være syk, jeg. Det siste du trenger er å presse deg til noenting nå. Jeg tror kanskje jeg har klart å riste av meg sykdommen nå. Hørtes ut som en deilig og fornuftig lørdagskveld for en syk stakkar! : ) God bedring! :klem : Det var en helt fantastisk deilig kveld. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1739 Skrevet 27. mars 2011 Myyyye bedre form i dag. Jeg har fremdeles en liten potet i halsen og dotter i ørene, men det er ikke vondt lenger. I tillegg føler jeg meg noenlunde pigg, så vi satser på at det går fint å jobbe i morgen. I tillegg har jeg hatt en helt fantastisk natt. Tror ikke jeg har sovet så godt på mangemange måneder. Deilig. :happy: Mannen kom ramlende inn rundt 4-tiden i går, så jeg tror nok det blir en rolig søndag her i huset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå