Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Byråkrati kalles det!

De må jo ha noen papirer å flytte på vet du ;)

Men det er mye teite regler ja...

Vi får igjen nesten 30000 på skatten til sammen vi også! Det var en lettesle å se at det gikk den veien!

Æsj, ja, du sier noe der. Men ikke engang kontordama (som har ansvar for lønn og sånne ting) tenkte på det før rett før hun ringte meg. Synes det blir litt teit å ringe til legen for å få sykemelding for en simpel forkjølelse/feber også jeg da. :sjenert:

Det er så gøy å få sånne fine overraskelser. :happy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir litt teit å ringe til legen for å få sykemelding for en simpel forkjølelse/feber også jeg da. :sjenert:

Ja, det føles sikkert litt teit, men det er nå bare sånn reglene er. Det vet de på legekontoret også, så jeg er sikker på det går fint :)

Skrevet

Ja, det føles sikkert litt teit, men det er nå bare sånn reglene er. Det vet de på legekontoret også, så jeg er sikker på det går fint :)

Jeg snakket nettopp med legekontoret og det skulle nok gå fint sa hun. Legen min ringer meg på slutten av dagen, så går det forhåpentligvis greit å få den tilsendt eller noe. :Nikke:

------------

Nå har jeg sendt mannen avgårde for å kjøpe chips og brus til meg, og nå skal jeg siiiige ned i sengen for å se America's Next Top Model. :nigo:

Skrevet (endret)

Nå har jeg sendt mannen avgårde for å kjøpe chips og brus til meg, og nå skal jeg siiiige ned i sengen for å se America's Next Top Model. :nigo:

Altså, jeg vil jo ikke være syk, men dette hørtes ganske deilig ut! :fnise:

Jeg gleder meg sååå til helg, seng, godis og kos at jeg holder på å gå på veggen!

Endret av Kokos
Skrevet

Altså, jeg vil jo ikke være syk, men dette hørtes ganske deilig ut! :fnise:

Jeg gleder meg sååå til helg, seng, godis og kos at jeg holder på å gå på veggen!

:fnise: Så lenge man ikke er dødssyk eller ligger og spyr, synes jeg egentlig det er ganske koselig å være hjemme. :sjenert:

Jeg har droppet ut av ASS for denne uken, jeg. Har jo ikke klart en eneste dag engang. :flau:

Skrevet

Deilig å få igjen på skatten. :jepp: Vi får igjen en fin sum vi også. :)

Håper du har det fint selv om du er syk. God bedring. :kose:

Skrevet

Deilig å få igjen på skatten. :jepp: Vi får igjen en fin sum vi også. :)

Håper du har det fint selv om du er syk. God bedring. :kose:

Kjempedeilig. :happy:

Joda, jeg har det greit. Selv om jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig slapp og om feberen er på vei tilbake. :dry:

Skrevet

Må forresten fortelle om en søt hendelse her i dag morges. Lille krek er jo veldig aktiv for tiden, særlig når jeg ligger på siden. Mannen ville kjenne, men da sluttet hun. Da la han munnen sin inntil favorittsparkeplassen og sa ''spark til pappa!''. Og jammen meg gjorde hun ikke det også. :rodmer:

Skrevet

Koselig ettermiddag og kveld. :happy: Vi har vært og målt opp tomten vår, vært en tur innom kjøpesenteret (kjøpte presang til venninne og smokk, nesesuger og neglesaks til lille krek) og hatt besøk av venninne og mannen hennes. Kjempekoselig å bare sitte og snakke om alt og ingenting. :jepp:

Hvor kjøpte du nesesuger'n og hvor mye kosta'n?

Håper du har en fin torsdag! :jepp:

Skrevet

Må forresten fortelle om en søt hendelse her i dag morges. Lille krek er jo veldig aktiv for tiden, særlig når jeg ligger på siden. Mannen ville kjenne, men da sluttet hun. Da la han munnen sin inntil favorittsparkeplassen og sa ''spark til pappa!''. Og jammen meg gjorde hun ikke det også. :rodmer:

:ler:

Snart kommer du til å si til mannen: Kjenn her! Hun hikker! Og mannen vil etter x antall hikk si:- Igjen? Har kjent det mange ganger før.....

:dry:

Skrevet

PS! Nå vekte en kjempehøy intromusikk fra Fairy Tail sønnen min....:dry:

Skrevet

Hvor kjøpte du nesesuger'n og hvor mye kosta'n?

Håper du har en fin torsdag! :jepp:

Jeg kjøpte den på apotek 1. Den kostet rundt 60 kr eller noe. Den hang sammen med smokkene og flaskene. :Nikke:

:ler:

Snart kommer du til å si til mannen: Kjenn her! Hun hikker! Og mannen vil etter x antall hikk si:- Igjen? Har kjent det mange ganger før.....

:dry:

:fnise:

PS! Nå vekte en kjempehøy intromusikk fra Fairy Tail sønnen min....:dry:

Åh, jeg har sikkert 10 episoder som jeg ikke har sett. Ingen spoiling takk! :ler:

Skrevet

Hjemme fra jobb i dag også. Føler meg faktisk verre i dag enn i går, selv om jeg ikke har så mye feber, men det er vel fordi jeg har så forbaska vondt i halsen i dag. Sår hals er noe herk. :kjefte: Jeg fikk nemlig sykemelding både for i går og i dag (sånn i tilfelle) og det er jeg kjempeglad for. Har hatt en helt forferdelig natt med tett nese, tette ører, vond hals, kaldsvetting, engstelse for om lille krek blir for varm inni der osvosv. :sjenert:

Vi hadde jo egentlig planlagt å ta en date-kveld i kveld med middag og kino, og jeg trooor kanskje jeg skal klare det. Det blir liksom siste mulighet til å gjøre noe sånn før mannen reiser ut på jobb på tirsdag. Så lenge feberen har gått vekk gjør jeg det. :Nikke:

Kvelden i går var kjempekoselig. Vi inntok rett og slett sengen og så både Never Back Down og Fired Up (for dere som ikke har sett den: hysterisk morsom :jepp: ) med hver sin chipspose i fanget. :fnise:

Åh, lille krek har blitt så sterk. :rodmer: Hun beveger på seg nesten hele tiden nå, og magen buler skikkelig når hun holder på. Jeg lurer på om hun har flyttet litt på seg. :vetikke: Jordmor sjekket ikke hvordan hun lå for det var visst ikke relevant så tidlig. Men hva med nysgjerrige foreldre da? :fnise: Mannen hørte henne forresten i går kveld. Ikke hjertelyden, men at hun krafset i magehuden min inni der. :rodmer: Da ble jeg litt misunnelig, for jeg også vil jo høre, men jeg synes jo samtidig at det er kjempekoselig for mannen å ha noe som ''bare er hans''. :jepp:

Skrevet

:hoho: Krafsing i magehuden! Merkelig at det faktisk høres koselig ut. :fnise:

Takk for enda et filmtips, har sett flere av de du har anbefalt før og vært veldig fornøyd. :jepp:

Og tipset ditt om ferie og Juan les pins er jeg veldig takknemlig for! Tror det er helt riktig sted i forhold til hva jeg har sett for meg. :nigo:

Datekveld hørtes kjempekoselig ut, håper du er i form til det i kveld. :klem:

Skrevet

Kjedelig om datekveld skal i vasken pga sykdom. Så håper du er er i form til å kose deg med din kjære i kveld. :klem:

Går det virkelig ann å høre krafsingen fra innsiden av mageskinnet? :klo: Uansett kos at mannen får et forhold til frøkna når hun er i magen!

Skrevet (endret)

:hoho: Krafsing i magehuden! Merkelig at det faktisk høres koselig ut. :fnise:

Takk for enda et filmtips, har sett flere av de du har anbefalt før og vært veldig fornøyd. :jepp:

Og tipset ditt om ferie og Juan les pins er jeg veldig takknemlig for! Tror det er helt riktig sted i forhold til hva jeg har sett for meg. :nigo:

Datekveld hørtes kjempekoselig ut, håper du er i form til det i kveld. :klem:

:fnise: Det må enten tolkes dithen at det er veldig grotesk eller at det er veldig søtt. :ler:

Så bra. Fired Up er en av våre se-dem-igjen-og-igjen-filmer. :jepp:

Åh, den byen er så koselig. Vi har vært der to ganger før, og har alltid trivdes kjempegodt. Som sagt er det en veldig typisk sydenby som er skikkelig sløv om dagen (men da ligger man jo på stranda uansett) og som våkner til liv om kvelden med små butikker, restauranter, barer og noen nattklubber. Det fine er at man slipper nordmenn rundt hvert hushjørne. :gjeiper: Noen er det nok (og helt sikker svensker også), men det har en helt annen stemning over seg enn de typiske norske chartermålene.

Kjedelig om datekveld skal i vasken pga sykdom. Så håper du er er i form til å kose deg med din kjære i kveld. :klem:

Går det virkelig ann å høre krafsingen fra innsiden av mageskinnet? :klo: Uansett kos at mannen får et forhold til frøkna når hun er i magen!

Vi får satse på det. :tommelsmil:

:hoho: Har ikke peiling, men mannen mente det ihvertfall. Det var nok sikkert selve bevegelsen han hørte da. Dersom det er mulig. :vetikke:

Han er så utrolig flink til å synge og snakke til magen. :rodmer:

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...