Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Masse spennende som skjer :happy: Må være kjempegøy å sette sammen hjemmet dere skal ha i maange år fremover. :Nikke:

Håper du får en fin mandag og at tett nese og vond hals bare går over av seg selv! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine bilder av lille kreket deres. :rodmer: Og Lion bars så farlig godt ut. :sikle: Så bra dere kan måle opp tomta selv. Godt å kunne spare de pengene. :jepp:

God bedring. :klemmer:

Takk. Det synes jo selvsagt vi også. :sjenert:

Å herreguuud, det er dritgodt. Jeg spiste meg kvalm på dem i går. :fnise:

Å spare penger er veldig gøy. Ihvertfall når vi ser hvor mye vi må ut med i løpet av denne byggeperioden. :haar:

God morgen!

Masse spennende som skjer :happy: Må være kjempegøy å sette sammen hjemmet dere skal ha i maange år fremover. :Nikke:

Håper du får en fin mandag og at tett nese og vond hals bare går over av seg selv! :klem:

:jepp: Gleder meg kjempemye. Vi har allerede bestemt oss for hvordan badet vårt skal se ut, så vi er jo kommet litt på vei ihvertfall. :ler:

Usj, det håper jeg også.

Skrevet

Ikke for å være noen gledesdreper her nå - men den tette nesen kan nok tenkes har kommet for å bli til frøken krek er ute... tett nese er nemlig heeeeeeeelt vanlig for gravide pga litt hovne og følsomme slimhinner. Så ikke fortvil om det ikke går over. Jeg har vært tett i nesa mer eller mindre sammenhengende siden før jul en gang! Saltvannsspray er kjekt å ha tilgjengelig!

Skrevet

Glemte helt å kommentere:

Så gøy at det skjer så mye på byggefronten om dagen!

Skrevet

Ikke for å være noen gledesdreper her nå - men den tette nesen kan nok tenkes har kommet for å bli til frøken krek er ute... tett nese er nemlig heeeeeeeelt vanlig for gravide pga litt hovne og følsomme slimhinner. Så ikke fortvil om det ikke går over. Jeg har vært tett i nesa mer eller mindre sammenhengende siden før jul en gang! Saltvannsspray er kjekt å ha tilgjengelig!

Glemte helt å kommentere:

Så gøy at det skjer så mye på byggefronten om dagen!

Ja, jeg vet. :dry: Håper ikke det altså. Heldigvis er det ikke så ille enda, jeg klarer ikke nesespray :spy: (IVF-nesesprayen var tortur for meg). Jeg kunne aldri blitt en kokainsniffer altså. :fnise: Grøsser bare av å tenke på å få noe oppi nesa. :haar: Men jeg synes egentlig det er ganske merkelig at jeg ikke har fått det heller, for når jeg først blir forkjøla kan jeg like godt være tett i nesa i flere måneder etterpå. Kryss i taket for at det enda ikke er kommet. :nigo:

Jaaa, det er kjempegøy! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg har jo glemt å nevne: hotell i Riga er bestilt. Det samme er flybilletter til Frankrike. :hoppendeglad: Det var mamma som fikset i går, og siden hun var nødt til å registrere et navn på lille krek (til Frankrike), skrev hun like greit A (vårt alternativ nr. 1) *etternavn* . :rodmer:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet
:rodmer: Så koselig at hun er registrert med et navn! Tror hun kommer til å passe til det navnet jeg.. :Nikke:
Skrevet

Dere er heldige altså, som har ikke-fotballgale mannfolk. Av og til er det noe dritt. :sjenert:

Det er da det er en fordel å være relativt fotballgale begge to - så har vi de kanalene vi trenger hjemme og kan kose oss med kamp sammen ;)

God bedring - forkjølelse er noe herk!

Skrevet

:rodmer: Så koselig at hun er registrert med et navn! Tror hun kommer til å passe til det navnet jeg.. :Nikke:

Jeg håper det. Vi har jo hele tiden villet vente med å kalle henne noe som helst (og det gjør vi fremdeles altså), men hun var nødt til å ha et navn på flybilletten så da får det bare være. Dersom det ikke blir det navnet får vi heller skifte det på billetten etterpå.

Det er da det er en fordel å være relativt fotballgale begge to - så har vi de kanalene vi trenger hjemme og kan kose oss med kamp sammen ;)

God bedring - forkjølelse er noe herk!

Ja, den veien funker veldig bra den også. :fnise: Jeg har jo spilt fotball hele mitt liv, men ikke tale om jeg synes det er noe gøy å se på. Litt merkelig kanskje? :ler:

Skrevet

...kan jeg få høre hvilke navn dere har tenkt på? :sjenert:

Skrevet

...kan jeg få høre hvilke navn dere har tenkt på? :sjenert:

PM er sendt. :nigo:

Skrevet

Alt blir så mye mer virkelig når man ser navnet til de små på trykk!

Ut fra de siste UL bildene syns jeg frøken krek passer navnet sitt alledere!

Skrevet

Alt blir så mye mer virkelig når man ser navnet til de små på trykk!

Ut fra de siste UL bildene syns jeg frøken krek passer navnet sitt alledere!

:Nikke: Det gjør det altså. Måtte bare smiiiiile da jeg fikk SMS fra mamma i går om hvilket navn hun hadde satt på. :rodmer:

Åh, tusen takk. :hjerte:

Enig med Hegejenta! :rodmer:

:hjerte:

Skrevet

Stille og rolig på jobb i dag. Deilig. :happy:

Nå har jeg fått printet ut mangemange oppskrifter på ting jeg har lyst til å prøve fra detsoteliv.no (misbruk av firmaets kopimaskiner sier du? :plystre: )

''Sliter'' enda med en mannfluensasyk mann som spurte med en fiiin, tynn stemme om jeg ikke kunne lage dessert til ham i dag, så skulle han fikse Dollypizza. Det synes jeg høres ut som en ypperlig idé. Da blir det Suksesskombo i dag (og mest sannsynligvis brudd på Sequax' masseselvmordskult...øh, nei, sukkerkuttskult var det :ler: ).

Skrevet

:fnise:

Jeg har ramlet av lasset allerede, feiring av kollega og ostekake på jobb.. :sjenert:

Dolly og suksesskombo høres forøvrig helt fantastisk ut på en mandag. :Nikke:

Skrevet

:fnise:

Jeg har ramlet av lasset allerede, feiring av kollega og ostekake på jobb.. :sjenert:

Dolly og suksesskombo høres forøvrig helt fantastisk ut på en mandag. :Nikke:

Ja, ikke sant? :fnise: Vi får heller starte i morgen vi da. :5:

Skrevet

Mannen min har sesongkort han, men jeg er gjerne med den ene gangen kompisen hans (som har sidesetet) ikke kan. Synes det er litt koselig altså, særlig når det er fint vær. :sol:

Han har også sesongkort, onkelen har 6 sesongkort på plassene rundt så det hender relativt ofte at han har en ekstra billett til meg og (sønn har sesongkort men studerer 50 mil unna ;))

Skrevet

Han har også sesongkort, onkelen har 6 sesongkort på plassene rundt så det hender relativt ofte at han har en ekstra billett til meg og (sønn har sesongkort men studerer 50 mil unna ;))

Aha, da så. :fnise: Alltid gøy å slenge seg på nå og da. :jepp:

Skrevet

Turbulent kveld i går. :sjenert: Da jeg kom hjem hadde ikke mannen engang klart å ringe etter pizza, demningen brast og hormontårene kom sprettende. Dere vet jo at jeg har vært litt frustrert ang. mannfluensa og sånn forrige uke, og nå kom alt fram på én gang. I går var han faktisk syk da, med feber og sånn, men jeg synes ikke det er for mye forlangt å ta en telefon til Dolly liksom. Uansett, han forstod veldig godt hva jeg mente, og sa seg faktisk enig i at han har vært veldig lat siden han kom hjem fra Singapore. Jeg er jo dødssliten når jeg kommer hjem fra jobb, men forsøker ihvertfall å holde det noenlunde ryddig hjemme. Men det er bare jeg som har gjort noe som helst de siste tre-fire ukene (han har støvsugd én gang, fordi jeg ba ham om det), og nå er jeg lei, trøtt, sliten og har vondter over alt. Heldigvis forstod han det og lovte å sjerpe seg. :rodmer:

Etter utbruddet mitt tok vi like greit kvelden i sengen, med pizza, lion bars, epler og film. :hjerte:

Lille krek er superturbo om dagene og det er så kooooselig. Mannen er egentlig litt overrasket over hvordan jeg klarer å sove i det hele tatt sånn som hun styrer på inni der. :fnise:

Forresten: leste denne artikkelen i dag. Håper de klarer å få det gjennom. :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...