^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1581 Skrevet 18. mars 2011 Jeg får ikke åpnet videoen Så koselig det hørtes ut med 3D-ul. Fint hun ligner på begge da. En fin miks. Ser jo ut som det skal gå greit å finne en fin kjole med plass til magen. Ja, det var kjempekos. Jeg synes jo hun ligner veldig mye på mannen, men han synes ikke det selv. Så gøy med vanngym Herlig at mammaen din fikk kjenne spark da, kan tenke meg den kommende mormoren var stolt da ja Spark i ribbena derimot høres ikke noe særlig ut Ja, det gleder jeg meg veldig til. Jeg tror nok det var stas, ja. Det er vel ikke så mye spark som dulting og poking. Jeg tror jeg er heldig der, for hun er mer en dulter (og en gnikker) enn en sparker egentlig.
liv Skrevet 18. mars 2011 #1582 Skrevet 18. mars 2011 Stas med spark. Her har jeg morkaka på forvegg så den virker litt dempende, men de får vel kjenne det etterhvert her og
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1583 Skrevet 18. mars 2011 Stas med spark. Her har jeg morkaka på forvegg så den virker litt dempende, men de får vel kjenne det etterhvert her og Ja, det er kjempegøy. :happy: Jeg også har foranliggende morkake, så jeg kjente ikke noe før etter uke 20, men da tok det bare en halv uke før mannen kunne kjenne utpå han også.
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1584 Skrevet 18. mars 2011 I dag er jeg sur. Uforklarlig sur, så det er nok bare hormonene som tuller med meg. Jeg tror nok jeg ikke hadde så mye energi som jeg trodde i går, for i dag er jeg stuuuptrøtt. Jeg sovnet ikke før i 10-tiden, noe som nesten er midt på natten for meg når jeg ikke har hatt en middagshvil. Nå for tiden pleier jeg å legge meg i 9-tiden når jeg har en times middagshvil etter jobb. Usj, gleder meg til å få min normale døgnrytme tilbake altså. I tillegg snør det her. Det skulle jo bli vår, jo. *prøver å muntre seg opp med en *
hegejenta30 Skrevet 18. mars 2011 #1585 Skrevet 18. mars 2011 (endret) i dag støtter jeg deg faktisk! Var ikke akkurat noe å juble hurra for her heller i dag... Rart hvor innstilt man blir på :sol: og mere når det har vært fint vær i flere dager! Krysser fingrene for at det blir bedre i helga og at den snøen som har kommet nå ikke blir liggende lenge! Endret 18. mars 2011 av hegejenta30
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1586 Skrevet 18. mars 2011 i dag støtter jeg deg faktisk! Var ikke akkurat noe å juble hurra for her heller i dag... Rart hvor innstilt man blir på :sol: og mere når det har vært fint vær i flere dager! Krysser fingrene for at det blir bedre i helga og at den snøen som har kommet nå ikke blir liggende lenge! Snø er noe bæsj. Men nå er jeg plutselig i bedre humør heldigvis. Jeg måtte virkelig gå inn i meg selv for å ikke være surere mot den ene kollegaen min enn det jeg faktisk var. Jeg troooor jeg kjenner vaffellukt fra kontordama, det blir komle hjemme hos mamma i dag og så er det jo snart helg. Da har jeg egentlig ingenting å være sur for.
Pingting Skrevet 18. mars 2011 #1587 Skrevet 18. mars 2011 Du bake-guru-belle? Vi skal ha middagsgjest på søndag, og jeg tenkte jeg skulle lage suksesskomboen for første gang da. Kan den lages ferdig en stund på forhånd, eller blir den ikke noe særlig da?
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1588 Skrevet 18. mars 2011 Du bake-guru-belle? Vi skal ha middagsgjest på søndag, og jeg tenkte jeg skulle lage suksesskomboen for første gang da. Kan den lages ferdig en stund på forhånd, eller blir den ikke noe særlig da? Det spørs jo hva du mener med ''en stund på forhånd'' da. Bunnen, firkløverglasur og suksessglasur kunne jeg godt hatt i kjøleskapet i et par dager uten at det gjorde meg noe (gjerne ikke oppå selve kaken da. Da kan det fort bli litt ''vassent''). Men kremfløten ville jeg brukt så fersk som mulig. Når det er sagt, hadde jeg en porsjon med ferdiglaget kake (inkludert kiwi på toppen) stående i kjøleskapet i et døgn (med folie over), og mannen spiste den gladelig. En ting som kan være grei å tenke på, er at bunnen kan bli veldig hard dersom den står i kjøleskapet over veldig lang tid. Da kan det være greit å ta den ut av kjøleskapet en stund før den skal spises.
Mazilla Skrevet 18. mars 2011 #1589 Skrevet 18. mars 2011 Usj, gleder meg til å få min normale døgnrytme tilbake altså. Litt tidlig å glede seg til det allerede, kanskje? Kan jo ta noen år, mener jeg.. Håper dagen blir bedre fra nå av! Ikke bare-bare med disse hormonene!
Pingting Skrevet 18. mars 2011 #1590 Skrevet 18. mars 2011 Selvfølgelig, jeg kan jo oppbevare de ulike tingene hver for seg! Takk! Håper du får en fin dag!
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1591 Skrevet 18. mars 2011 Litt tidlig å glede seg til det allerede, kanskje? Kan jo ta noen år, mener jeg.. Håper dagen blir bedre fra nå av! Ikke bare-bare med disse hormonene! Du har rett i det. Døgnrytme var jo et skikkelig dårlig ord å bruke, for den kan jeg vel se langt etter. Jeg mente vel at jeg gleder meg sånn til jeg ikke er så forferdelig trøtt lenger. (Og ja, jeg tror helt ærlig at nattamming kommer til å bli tusen ganger bedre enn sånn jeg har det nå. Jeg får jo aldri tatt meg inn igjen. :gjeiper: )
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1592 Skrevet 18. mars 2011 Selvfølgelig, jeg kan jo oppbevare de ulike tingene hver for seg! Takk! Håper du får en fin dag! Bare hyggelig. (Men bare husk å ta ut glasurene også dersom de har stått en stund. Særlig firkløverglasuren blir veldig hard.)
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1593 Skrevet 18. mars 2011 Vel hjemme igjen. Har vært hos mamma på middag (komle *mmmm* ), slappet av, hjulpet bror med bilen og handlet inn litt ingredienser til Lion Bars og Toblerone Crispy Cakes som jeg kanskje lager i kveld dersom jeg får lysten. Ihvertfall i løpet av helgen. Det teite var jo at de hverken hadde Rice Krispies eller Toblerone i butikken, så jeg skal prøve meg frem med noe som kan ligne på Sjokolade-Rice Krispies (den med apekatt utenpå) og Crispo og Daimsjokolade i stedet for Toblerone. Vi får se hvordan det blir. Ellers er planen for kvelden: sofa, Desperate Housewives, Villabrus. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1594 Skrevet 18. mars 2011 Stekt flesk/bacon gir meg verdens verste halsbrann. Nå har jeg tygget en halv rull med love hearts og drukket en hel halvflaske med vann (så og si på styrten), men ingenting hjelper. ...men sånn for å gjøre det godt igjen for å gi meg halsbrann, sparker kreket som aldri før. Det er så fint. :happy:
Sushi Skrevet 18. mars 2011 #1595 Skrevet 18. mars 2011 Halsbrann er ikke noe særlig, nei Har (*bank i bordet*) heldigvis ikke hatt mye av det foreløpig, men fikk det en av gangene jeg var på sykehuset etter MYE oppkast. Da fikk jeg noe rar medisin for det... Men synes lovehearts fungerte bedre, egentlig. Koselig at frøkna sparker mye, da. Det gjør min også, dessverre rett ned i blæra mi
Lucky? Skrevet 19. mars 2011 #1596 Skrevet 19. mars 2011 Får lyst på så mye godt når jeg leser her altså uff.. halsbrann høres ikke særlig godt ut Herlig med masse spark fra lillemor da
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1598 Skrevet 19. mars 2011 til Sushi, Lucky og Pingting. Heldigvis sluttet halsbrannen forholdsvis tidlig i natt, så jeg har fått meg en god natts søvn. Deilig. Jeg våknet før 7 i dag, lys våken, men jeg fant ut at det var litt i tidligste laget å stå opp da. Jeg leste en times tid på sengen før jeg sov et par timer til. Nå har jeg spist frokost, drukket kaffe og lest enda mer ute på terrassen. I singlet. Solen har virkelig begynt å varme, og det er så fantastisk deilig! 29 uker i dag! Og i den anledning har jeg tatt et nytt magebilde. Den er blitt ganske mye større siden på bare en og en halv uke.
Pingting Skrevet 19. mars 2011 #1599 Skrevet 19. mars 2011 Åh, se maaaagen! Nå ble jeg litt misunnelig. Men det gikk litt over da svoger P ringte og spurte desperat etter barnevakthjelp og lurte på hvorfor den slasken han har av en bror ikke tar telefonen. Noen morsomme planer for helgen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå