Sushi Skrevet 17. mars 2011 #1561 Skrevet 17. mars 2011 Sushi: jeg fikk meg virkelig en god latter da han sa det, ja. Han har alltid vært så engstelig for å ta tabletter (jeg tror aldri han hadde tatt to paraceter på én gang før han ble sammen med meg), så sånne uttalelser synes jeg bare er søte. Herlig Nå vil jeg også oppleve hikking snart, det så jo riktig så trivelig ut på videoen. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1562 Skrevet 17. mars 2011 Herlig Nå vil jeg også oppleve hikking snart, det så jo riktig så trivelig ut på videoen. :happy: Heldigvis overskygger de søte og gode sidene hans de dårlige (les: mannfluensa og fotball ). Ja, det synes jeg også.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1563 Skrevet 17. mars 2011 Er det forresten noen som har tips til steder (gjerne på nett) som har fine mammakjoler? Jeg skal i konfirmasjon i mai og trenger noe som passer til da.
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1564 Skrevet 17. mars 2011 Den kule mage Look at mom Svangerskapet Har alle et lite utvalg kjoler. I tillegg er det sikkert en hel bunch å oppdrive på ebay.
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1565 Skrevet 17. mars 2011 fant flere steder... Lavida Laredoute Krappe.no - en og annen kjole til gravide.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1566 Skrevet 17. mars 2011 Åh, takk, du er best. Jeg er jo så usikker på hvor stor jeg kommer til å være i mai, så jeg må nok vente en stund med å bestille tror jeg. Men sånn i farten likte jeg veldig godt denne, denne og ikke minst denne i blått. Tror sistnevnte er favoritten altså.
Kokos Skrevet 17. mars 2011 #1567 Skrevet 17. mars 2011 Åh, de var kjempefine alle de kjolene du linket til! Synes Mama-licious har så mye fine klær, og kult navn. :happy: Det var ikke så mye kjoler der, men her er nettbutikken.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1568 Skrevet 17. mars 2011 Åh, denne var fin synes jeg. Men usikker på hvordan den ser ut med gigamage.
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1569 Skrevet 17. mars 2011 Bare hyggelig å hjelpe! Likte godt den blå kjolen fra krappe og den hvite fra Mamalicious. Sikkert lurt å vente til litt nærmere mai med å kjøpe noe - for plutselig kan jo magemålet eksplodere!
pusilus Skrevet 17. mars 2011 #1570 Skrevet 17. mars 2011 Mannfluensa Herlig med masse bevegelse fra kreket
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1571 Skrevet 17. mars 2011 Bare hyggelig å hjelpe! Likte godt den blå kjolen fra krappe og den hvite fra Mamalicious. Sikkert lurt å vente til litt nærmere mai med å kjøpe noe - for plutselig kan jo magemålet eksplodere! Ja, de er mine favoritter også. Men jeg er skeptisk til den hvite altså, med tanke på magen. Men jeg er nødt til å vente, ja. Mest sannsynligvis finner jeg noe fint og billig i Riga også. Mannfluensa Herlig med masse bevegelse fra kreket Du kan le du... Er ikke så gøy når man er midt oppi det. Ja, det er kjempedeilig! :happy:
pusilus Skrevet 17. mars 2011 #1572 Skrevet 17. mars 2011 Jeg digger benevnelsen mannfluensa Skal jammen meg bruke den neste gang gubben her er sjaber
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1573 Skrevet 17. mars 2011 I dag er første dagen på så lenge jeg kan huske at jeg faktisk har følt meg våken og opplagt etter en jobbdag. Så utrolig deilig! Så nå fikk jeg energi til å ta meg en god og lang dusj, ansiktsmaske, neglelakk, vasking av bad og så har jeg begynt å rydde i kommoden vi har på badet sånn at lille krek får noen skuffer hun også. Men nå kjenner jeg at jeg har stått lenge nok, og skal ta meg en god hvil i sofaen med Desperate Housewives (jeg er uforklarlig hektet - det skjer jo egentlig ikke så mye i den serien) og epler med yoghurtdip. :happy: Mannen reiser til England på fotballtur i morgen, og jeg får hele helgen for meg selv. Jeg tror jeg skal ta det veldig med ro denne helgen, for jeg har hatt noen travle helger og frionsdager i det siste kjenner jeg. Kanskje jeg baker litt også? Har lyst til å prøve disse. Mmmm, toblerone.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1574 Skrevet 17. mars 2011 Jeg digger benevnelsen mannfluensa Skal jammen meg bruke den neste gang gubben her er sjaber Jeg har ikke turt å nevne det utrykket for ham. Da tror jeg mannfluensa-monsteret hadde kommet frem.
Kokos Skrevet 17. mars 2011 #1575 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg har ikke turt å nevne det utrykket for ham. Da tror jeg mannfluensa-monsteret hadde kommet frem. Du må vise han Det var min forsiktige måte å fortelle til kjæresten hvor irriterende han var sist han hadde mannfluensa og han måtte le og innrømme at han kaaaanskje kjente seg litt igjen. Endret 17. mars 2011 av Kokos
Muffin! Skrevet 17. mars 2011 #1578 Skrevet 17. mars 2011 Så koselig det hørtes ut med 3D-ul. Fint hun ligner på begge da. En fin miks. Ser jo ut som det skal gå greit å finne en fin kjole med plass til magen.
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1579 Skrevet 17. mars 2011 Du må vise han Det var min forsiktige måte å fortelle til kjæresten hvor irriterende han var sist han hadde mannfluensa og han måtte le og innrømme at han kaaaanskje kjente seg litt igjen. Så utrolig bra!
Lucky? Skrevet 17. mars 2011 #1580 Skrevet 17. mars 2011 Så gøy med vanngym Herlig at mammaen din fikk kjenne spark da, kan tenke meg den kommende mormoren var stolt da ja Spark i ribbena derimot høres ikke noe særlig ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå