^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1541 Skrevet 17. mars 2011 Høres ut som en helt fantastisk opplevelse Det var det.
liv Skrevet 17. mars 2011 #1542 Skrevet 17. mars 2011 Min mor strikker også Jeg syr litt men er mest glad i å sy barnekjoler i fleece og dermed blir det ikke for mye til guttungen og han i magen, dog mer på tantebarn Mamma skal strikke en del i bomull siden det er sommer når lille kommer.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1543 Skrevet 17. mars 2011 Mannen var snill og sov på sofaen i natt. Selv om jeg hører ham snorke gjennom veggen er det mye lettere å ignorere det enn når han ligger en halvmeter fra meg. Naturlignok. Men han har vel fremdeles et snev av mannfluensa enda, ja. I dag morges var han bekymret for å plutselig ''sovne inn'' fordi han tok 2 stk 400mg Ibuxer. Han har nemlig tablettskrekk også, og er livredd for å ta for mye. Stakkars mannen min. Han er nå søt også. Jeg har nemlig en blush som har en litt sær farge (den er oransj ) og som krever litt mer enn bare å klaske på ansiktet om morgenen. Derfor bruker jeg den ikke så veldig ofte, men hver eneste gang jeg bruker den sier han: ''du har så fin glød i ansiktet i dag, vennen'' - uten at han vet at jeg har den på. Det kaller jeg en god blush altså. Mamma fikk forresten kjenne lille krek i går også. Hun (lille krek) har en tendens til å ligge heeelt rolig når andre kommer og tar på magen, så fremdeles er det bare mannen, søster og mamma som har fått kjent. Tror hun (mamma) ble glad da. Ellers fikk jeg hentet Babyboxen fra apoteket i går, og den inneholdt jo kjempemye fint. Litt skeptisk til noen av produktene (Bamse-såpen gikk rett i bosset. Jeg reagerer veldig på SLS og tør ikke la lille krek bli utsatt for det så tidlig ihvertfall), så vi får se hva som blir brukt og ikke. Gleder meg til å få de andre pakkene også.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1544 Skrevet 17. mars 2011 Min mor strikker også Jeg syr litt men er mest glad i å sy barnekjoler i fleece og dermed blir det ikke for mye til guttungen og han i magen, dog mer på tantebarn Mamma skal strikke en del i bomull siden det er sommer når lille kommer. Da forstår jeg at du ikke vil sy så mye til guttene. Men strikkemammaer er alltid godt å ha.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1545 Skrevet 17. mars 2011 Lille krek begynner å bli så lang, og har oppdaget at mine høyre ribbein er supergøyale å sparke til.
Mazilla Skrevet 17. mars 2011 #1546 Skrevet 17. mars 2011 Moro! Jeg ser for meg at både ribbeina og alle mindre indre organer er fulle av blåmerker..
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1548 Skrevet 17. mars 2011 Moro! Jeg ser for meg at både ribbeina og alle mindre indre organer er fulle av blåmerker.. Og ikke minst gnagsår på favorittgnukkeplassen rett over navlen. Kampsportkrek? :happy:
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1549 Skrevet 17. mars 2011 Bare vent til kreket begynner å hikke! Spesiell følelse når de ligger med hodet ned og stanger i utgangsdøra! Det kjennes godt ned i dåsa for å si det pent...
Pingting Skrevet 17. mars 2011 #1550 Skrevet 17. mars 2011 Bare vent til kreket begynner å hikke! Spesiell følelse når de ligger med hodet ned og stanger i utgangsdøra! Det kjennes godt ned i dåsa for å si det pent...
Kokos Skrevet 17. mars 2011 #1551 Skrevet 17. mars 2011 Dette høres egentlig ganske brutalt ut. Noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg gleder meg til å være gravid. Et menneske som vokser og krever plass inni ens egen kropp, det høres jo helt fjernt ut. Men så koselig og fantastisk likevel, og jeg gleder meg uansett :happy:
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1552 Skrevet 17. mars 2011 Bare vent til kreket begynner å hikke! Spesiell følelse når de ligger med hodet ned og stanger i utgangsdøra! Det kjennes godt ned i dåsa for å si det pent... Det kan jeg tenke meg. Hun er jo veldig flink til å bokse meg den veien allerede, så. Når begynte din å hikke? Føler det snart er på tide nå, liksom. Dette høres egentlig ganske brutalt ut. Noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg gleder meg til å være gravid. Et menneske som vokser og krever plass inni ens egen kropp, det høres jo helt fjernt ut. Men så koselig og fantastisk likevel, og jeg gleder meg uansett :happy: Ja, men det er jo brutalt. Jeg også syntes det hørtes helt fælt ut å ha noe inni der som rører på seg og sånn. En venninne hadde sønnen sin så langt inn i ryggen at hun kjente det var ''tomt'' baki der når han kom ut. Det syntes jeg hørtes helt fælt og merkelig ut, men nå er det bare herlig og fantastisk og deilig at det er noe inni der.
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1553 Skrevet 17. mars 2011 Tror det startet sånn rundt der du er nå. Men da med et hikk nå og da. Det er først nå de to siste ukene det har blitt mer tydelig og lengre perioder (les: 10-15 hikk eller mer etter hverandre).
Mazilla Skrevet 17. mars 2011 #1554 Skrevet 17. mars 2011 Når begynte din å hikke? Føler det snart er på tide nå, liksom. Jeg svarer på dette jeg, selv om det ikke var meg du spurte.. Jeg er fortsatt i tvil om jeg har kjent hikking eller ikke, og det føles ihvertfall ikke sånn som Hegejenta beskriver.. De gangene jeg har tenkt at det kanskje kan være hikking har det vært som en regelmessig men litt svak dunking på et annet sted enn der jeg vanligvis kjenner spark og sprell. Det er sikkert like individuelt som alt annet i svangerskapet, og ikke minst avhengig av hvordan de ligger inni der!
Sushi Skrevet 17. mars 2011 #1555 Skrevet 17. mars 2011 I dag morges var han bekymret for å plutselig ''sovne inn'' fordi han tok 2 stk 400mg Ibuxer. Sovne inn! Hadde det vært så lett så tror jeg det hadde skjedd en del uhell med ibux Bare vent til kreket begynner å hikke! Spesiell følelse når de ligger med hodet ned og stanger i utgangsdøra! Det kjennes godt ned i dåsa for å si det pent... Jeg lurer også på når denne nye torturen skal begynne? Har (heldigvis?) ikke merka noe hikke enda...
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1556 Skrevet 17. mars 2011 Det er ikke noen tortur når minien hikker da - syns det er morsomt jeg! Vondt gjør det iallfall ikke!
Sushi Skrevet 17. mars 2011 #1557 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det er ikke noen tortur når minien hikker da - syns det er morsomt jeg! Vondt gjør det iallfall ikke! Ok, for den beskrivelsen din lenger oppe her var litt... skummel Men hvordan kjenner du at det er hikke og ikke bare regelmessige spark? Endret 17. mars 2011 av Sushi
hegejenta30 Skrevet 17. mars 2011 #1558 Skrevet 17. mars 2011 Ok, for den beskrivelsen din lenger oppe her var litt... skummel Men hvordan kjenner du at det er hikke og ikke bare regelmessige spark? Rytmiske gjentagende "dunk" på samme sted er vel det som best beskriver det. http://www.youtube.com/watch?v=BqHH62M8Wno Denne youtube videoen viser det godt på den ene sida. Rett og slett fornøyelig!
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1559 Skrevet 17. mars 2011 Så herlig. Gleder meg til hikkingen, jeg. Men nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er sent ute med det også, og at det mest sannsynligvis kommer om et par-tre uker. Sushi: jeg fikk meg virkelig en god latter da han sa det, ja. Han har alltid vært så engstelig for å ta tabletter (jeg tror aldri han hadde tatt to paraceter på én gang før han ble sammen med meg), så sånne uttalelser synes jeg bare er søte.
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1560 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har forresten glemt å nevne at jeg fikk mail av vanngym-dama i går, og det er oppstart 27.april. Gleder meg veldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå