*lilly* Skrevet 16. mars 2011 #1521 Skrevet 16. mars 2011 Huff, hva er det med syke mannfolk? De blir jo helt fullstendig håpløse, utrolig hva de kan få seg til å si Min er akkurat samme, heldigvis er han sjelden syk :gjeiper: Kos dere på 3D ultralyd, det blir sikkert veldig gøy
MellonCollie Skrevet 16. mars 2011 #1522 Skrevet 16. mars 2011 Hahaha - jeg har jo hatt mann med omgangssyke de siste par dagene. Jeg kjenner meg godt igjen; plutselig dreier hele verden seg rundt ham, staaaaaakkar De er noen raringer! Masse lykke til på 3D-UL i dag
hegejenta30 Skrevet 16. mars 2011 #1523 Skrevet 16. mars 2011 Menn som er syke blir veldig selvsentrerte, de glemmer at det kanskje er andre som kanskje trenger kvalitetssøvn. Da mannen min var syk for litt siden så valgte han frivillig å legge seg på stua da han snorket mer enn vanlig sånn at jeg skulle få den gode søvnen jeg trengte for å være god "rugekasse". Kos dere på UL i dag!
Kokos Skrevet 16. mars 2011 #1525 Skrevet 16. mars 2011 Åh, jeg gleder meg sånn til å se henne igjen. Håper vi får noen bra bilder. Regner med jeg deler med dere også etterhvert. Æsj, ja. I dag morges presterte han å si at jeg måtte gå ut og legge meg på sofaen pga. snorkingen hans fordi det var han som var syk. Så da skal liksom ryggen min lide i to dager fordi han snorker? Tror ikke det du. Da stod jeg heller opp. Jeg synes sååå synd på han.. Det som irriterer meg mest er at jeg hadde fått høre "skjerp deg" hvis jeg hadde oppført meg like stakkarslig når jeg er syk. Masse lykke til på UL, gleder meg til oppdateringen! Håper dere får noen blinkskudd av prinsesse krek!
Sushi Skrevet 16. mars 2011 #1526 Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til å høre om UL i dag! Får håpe kreket viser seg fra sin beste side.
Sequax Skrevet 16. mars 2011 #1527 Skrevet 16. mars 2011 Å, 3D-ultralyd er helt fantastisk.... Håper dere koser dere masse!
liv Skrevet 16. mars 2011 #1528 Skrevet 16. mars 2011 Hei. Titter innom en dagboknabo. Spennende med en ekstra ultralyd. Håper dere får en fin opplevelse!
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2011 #1529 Skrevet 16. mars 2011 Spennende med 3D ultralyd Får håpe dere får noen fine bilder
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1530 Skrevet 16. mars 2011 Du måtte ligge på sofaen? :hoho : Mannfolk altså! :rolleyes : Lykke til i dag! :strix : Jepp. Men han sa det vel kanskje mest i frustrasjon og trøtthet. Huff, hva er det med syke mannfolk? De blir jo helt fullstendig håpløse, utrolig hva de kan få seg til å si :filer : Min er akkurat samme, heldigvis er han sjelden syk :gjeiper : Kos dere på 3D ultralyd, det blir sikkert veldig gøy :hoppe : Huff, ja. Min er også heldigvis sjelden syk, men når han først kjenner antydning til litt vondt i lilletåa, da faller verden snart sammen. Hahaha - jeg har jo hatt mann med omgangssyke de siste par dagene. Jeg kjenner meg godt igjen; plutselig dreier hele verden seg rundt ham, staaaaaakkar :hoho : De er noen raringer! Masse lykke til på 3D-UL i dag : ) Oi, huff, føler med deg. De er kjemperare. :gjeiper: Menn som er syke blir veldig selvsentrerte, de glemmer at det kanskje er andre som kanskje trenger kvalitetssøvn. Da mannen min var syk for litt siden så valgte han frivillig å legge seg på stua da han snorket mer enn vanlig sånn at jeg skulle få den gode søvnen jeg trengte for å være god "rugekasse". Kos dere på UL i dag! Åh, det var nå søtt da. Godt det er noen syke menn som ikke oppfører seg som fireåringer. ykke til på 3d ul senere :klemmer : Takketakk. :hoho : Jeg synes sååå synd på han.. Det som irriterer meg mest er at jeg hadde fått høre "skjerp deg" hvis jeg hadde oppført meg like stakkarslig når jeg er syk. Masse lykke til på UL, gleder meg til oppdateringen! Håper dere får noen blinkskudd av prinsesse krek! :rodmer : Ja, sant? Her sitter jeg, med halvveis bekkenløsning, problemer med å gå, hovne fingrer og bein, halsbrann og det som verre er....og så snart han kjenner antydning til vondt i halsen er det han det dreier seg om. Det er godt det ikke er så ofte. Gleder meg til å høre om UL i dag! Får håpe kreket viser seg fra sin beste side. :hjertesmil : Åh, det gjorde hun. Å, 3D-ultralyd er helt fantastisk.... :rodmer : Håper dere koser dere masse! :jepp : :klem : Ja! Hei. Titter innom en dagboknabo. Spennende med en ekstra ultralyd. Håper dere får en fin opplevelse! Så koselig med nytt besøk. :happy: Spennende med 3D ultralyd :hoppe : Får håpe dere får noen fine bilder :jepp : Det fikk vi.
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1531 Skrevet 16. mars 2011 Åh, nå er jeg bare enda mer forelsket enn jeg trodde var mulig, i det nydelige lille kreket jeg har i magen. UL gikk strålende, og alt så fint ut. Hun er litt større enn gjennomsnittet (1450 g - den automatiske uke-regneren stod på 29+2 da han målte hodet tror jeg) og hodestørrelsen var også større. Ikke akkurat det man vil skal være over gjennomsnittet stort. Hun har fremdeles ikke flyttet på seg siden tante-jordmor kjente på henne (hodet ned, ansiktet mot min venstre side, ryggen og rumpa mot høyre). I starten var hun litt sjenert og hadde venstre hånda foran ansiktet, men vi klarte allikevel å få henne til å flytte den litt sånn at vi fikk fine bilder av ansiktet. Hun liker visst å veive med armene, for det var konstant bevegelse i både armer og fingre så lenge vi holdt på. Vi har prøvd å se hvem hun kan ligne på, og ifølge mannen ligner hun på meg. Jeg synes hun ligner på mannen. Men vi har ihvertfall konstatert at hun har mine store lepper og hans potetnese. Jeg skal prøve å legge ut bilde på photobucket-albumet når jeg får mulighet, så kan dere få se. Å, ja, og så er det absolutt ingen tvil om at det er jente. Tror mannen ble litt lettet, for han har vært litt bekymret for hva vi skulle ha gjort med alt vi har kjøpt dersom det plutselig viste seg å være en gutt. Sånn ellers har vi vært og tittet på kjøkken i dag. Åh, det er så utrolig mye fiiiint. Tror vi heller mot en blanding av tidløst og moderne på kjøkkenet (kremfargede skaper og kirsebær-isj aktig benkeplate, men med moderne løsninger på skuffer og skap).
Mazilla Skrevet 16. mars 2011 #1532 Skrevet 16. mars 2011 Så herlig! Hun var jo ikke såå mye større enn gjennomsnittet hvis hun etter størrelsen å dømme nå tilsvarte 29+2 da, heldigvis. Kunne vært verre.. Si i fra når du har lagt ut bilde!
hegejenta30 Skrevet 16. mars 2011 #1533 Skrevet 16. mars 2011 Høres ut som om dere hadde en super opplevelse på UL i dag! Gøy å se på ting til huset som skal bygges da! Kjøkken er jo noe man skal leve med lenge - så det er viktig å være fornøyd med det!
Kokos Skrevet 16. mars 2011 #1534 Skrevet 16. mars 2011 :hjerte: Så koselig at dere fikk en fin opplevelse på UL i dag, og fine bilder! Var godt at det faktisk var jente ja, en del av klærne dere har kjøpt regnes vel ikke som kjønnsnøytrale akkurat Ingen tvil om at det blir ei vakker lita jente i søte kjoler som pappan har kjøpt!
Lucky? Skrevet 16. mars 2011 #1535 Skrevet 16. mars 2011 Må være en fantastisk opplevelse å se lillemor Moro å se på kjøkken da, utrolig mye fint man kan velge i
Neala Skrevet 16. mars 2011 #1536 Skrevet 16. mars 2011 Sååå fantastisk! Jeg kjenner følelsen! Vedder på hun er nydelig
*lilly* Skrevet 16. mars 2011 #1537 Skrevet 16. mars 2011 Gøy å lese om 3D ultralyd opplevelsen deres Fikk ikke noe mindre lyst nå akkurat
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1538 Skrevet 16. mars 2011 Så herlig! :rodmer : Hun var jo ikke såå mye større enn gjennomsnittet hvis hun etter størrelsen å dømme nå tilsvarte 29+2 da, heldigvis. Kunne vært verre.. ; ) Si i fra når du har lagt ut bilde! :hoppe : Ja. Neida, det er ikke så ille egentlig. Og så tenker jeg jo at mest sannsynligvis går det seg til etterhvert. De utvikler seg så ulikt disse babyene, det er jo en grunn til at man ikke tilbakestiller/fremskynder terminen etter uke 18 også. Det skal jeg gjøre. Høres ut som om dere hadde en super opplevelse på UL i dag! :rodmer : Gøy å se på ting til huset som skal bygges da! Kjøkken er jo noe man skal leve med lenge - så det er viktig å være fornøyd med det! Åh, ja, det var helt fantastisk. :happy: Kjempegøy. Vi tenker å ha litt nøytrale farger, så blir vi ikke lei av det så fort. Som du sier, man skal jo tross alt ha det ''for alltid''. :hjerte : :hjerte : Så koselig at dere fikk en fin opplevelse på UL i dag, og fine bilder! Var godt at det faktisk var jente ja, en del av klærne dere har kjøpt regnes vel ikke som kjønnsnøytrale akkurat :fnise : Ingen tvil om at det blir ei vakker lita jente i søte kjoler som pappan har kjøpt! :rodmer : Jeg skulle likt å se en gutt komme stavrende i noen av de kjolene han har kjøpt. Men lille krek kommer til å bli nyyyydelig i dem. Må være en fantastisk opplevelse å se lillemor :hjerte : Moro å se på kjøkken da, utrolig mye fint man kan velge i :Nikke : Ja, det er kjempegøy. Synes det er så lang tid mellom uke 18 og fødsel, og synes det er helt fantastisk å få en sniktitt før hun kommer. Æææh, det er det garantert. Vi klarer ikke å bli helt enige, for det er så utrolig mye fint og vi har så totalt ulik smak. Sååå fantastisk! Jeg kjenner følelsen! Vedder på hun er nydelig :rodmer : Det er hun! Gøy å lese om 3D ultralyd opplevelsen deres :rodmer : Fikk ikke noe mindre lyst nå akkurat ; ) Jeg unner alle den opplevelsen altså. Så dersom dere vil ta dere råd til det: kjør på. Det er veldig verdt det.
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1539 Skrevet 16. mars 2011 Føler jeg fremdeles svever på en rosa sky og sitter og ser gjennom bildene og videoene av lille krek. Mamma var nettopp på besøk, og det ble naturlignok en del babyskravling. Hun er snart ferdig med hentesettet nå, og skal strikke enda et sett. Siden det uten tvil er en jente i magen blir det nå hvitt med rosa og grønne blomster. Skal prøve å finne bilde i morgen.
Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #1540 Skrevet 16. mars 2011 Høres ut som en helt fantastisk opplevelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå