Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kaken høres skikkelig god ut :jepp : :sikle :

Det er den. Om jeg så får si det selv. :fnise:

Signerer!

Den kan hete Suksesskombo :fnise :

Synes det var et godt forslag. Mye bedre enn Mysteriekake ihvertfall. :ler: Fikser bloggen med en gang, jeg. :Nikke:

Mmmm.... kaaaake....

:sikle:

Mmmm, den kaken høres fantastisk god ut! Godt at du ble deg selv igjen etter litt kjip kinoopplevelse også, noen ganger trenger man bare litt ekstra hvile og litt frisk luft inn på soverommet. Og så er det godt å se at det ikke bare er jeg som blir sliten etter å ha stått på litt.... :sjenert :

... nå skal det sies at jeg jobber jo ikke om dagen, så det skulle bare mangle om ikke jeg klarte å ha litt energi til å fikse småting. Men merker godt at det er tyngre og tyngre, spent på hvordan det blir når jeg bikker 30 uker!

Håper du har en fin kveld - det høres såååå koselig ut med den nymalte sprinkelsenga! :hjerte :

Jeg blir helt utrolig sliten. :daane: Men det er jo litt annerledes for deg, da. Du burde jo, statistisk sett, være dobbelt så sliten som meg. :fnise: Og det unner jeg ingen altså. :kose:

Ja, det er utrolig kos. Tror nok vi må vaske litt sengetøy sånn at vi får pynte og re den opp, selv om det er litt tidlig. Dersom det blir visninger fremover ser det kanskje litt teit ut med en helt tom sprinkelseng stående på rommet. :fnise:

Høres ut som du har hatt en herlig fridag. :jepp :

Kan jeg få PM om blogg? :sjenert :

Ja. :happy:

Selvsagt kan du det. :jepp:

Godt navlen din passer på deg ; )

Høres ut som en ekkel opplevelse på kinoen, men goddt du kom deg hjem å fikk hvilt deg litt da : )

:ler: Den er veldig god å ha. :nigo:

Høres ut som en vellykket dag til tross for litt hjertebank og kaldsvette på kinoen!

Støtter Kokos sitt forslag om navn på kaken - Suksesskombo - for den både høres og ser helt fantastisk god ut! :sikle :

Tror rett og slett jeg må bake litt i helga... :jepp :

Suksesskombo er herved det nye navnet på kaken. :jepp: Støtter idéen om baking. ;)

:kaffekopp :

:vinke:

Skrevet

:bond: Travelt i dag. Heldigvis slapp jeg å ta på meg enda mer jobb (jeg er ikke flink til å si nei :sjenert: ) som jeg egentlig ikke hadde tid og lyst og dataprogrammer til. Jeg ble noen kilo lettere da, gitt. :happy:

Ifølge mannen, som alltid er brutalt ærlig, var visst Suksesskombo noe av det beste jeg har laget. :sjenert: Kjenner jeg blir litt glad når han sier det, for han er svææææært kakekresen. :nigo: Jeg skal prøve å lage den i langpanne neste gang det skjer noe spesielt, og gjerne også da med jordbær. :sikle:

Ellers: jeg har begynt å få skikkelig halsbrann av kaffe. :grine: Heldigvis ikke av espressomaskinkaffen da. Jeg regner med det er fordi det er såpass mye melkeskum oppi som døyver det, men svart kaffe kan jeg nesten ikke drikke lenger. Jeg som ikke trenger koffeinen i det hele tatt... :lol: Så nå går loveheartsene ned på høykant. Jeg kjøpte faktisk 4 pakker her en dagen, da de bare kostet 5 kr per stk. :fnise:

Skrevet (endret)

*sikle på suksesskombo*

(eller som jeg ville kalt den, og allerede kaller den i hodet mitt, sånn at jeg kan lage den på søndag med god samvittighet: siden-det-er-kiwi-på-den-så-teller-det-som-en-av-de-fem-om-dagen-altså)

Endret av Pingting
Skrevet

Kjedelig at kaffen plutselig skal gi deg ubehag! Men så lenge det fins Lovehearts er det håp!

*Kryss i taket* jeg har sluppet unna halsbrann så langt jeg...

Skrevet

Kan jeg få oppskrift på den superkaka, Belle? :sjenert:

Vil også bli sånn som baker hele tida! :kokk:

Skrevet

...det er sjeldent jeg har sett så mye smør, fløte og sukker i en og samme kake, dte skal du jaggu meg ha! :laugh:

Skrevet

*sikle på suksesskombo*

(eller som jeg ville kalt den, og allerede kaller den i hodet mitt, sånn at jeg kan lage den på søndag med god samvittighet: siden-det-er-kiwi-på-den-så-teller-det-som-en-av-de-fem-om-dagen-altså)

:fnise: Og dersom du tar jordbær på også, blir det jo hele TO om dagen. :ler:

Kjedelig at kaffen plutselig skal gi deg ubehag! Men så lenge det fins Lovehearts er det håp!

*Kryss i taket* jeg har sluppet unna halsbrann så langt jeg...

Æsj, da er du heldig. Hos meg er det en blanding av halsbrann og sure oppstøt. Føler jeg går rundt med spy i halsen dagen lang. Ikke akkurat særlig gøy. :riste: Men da har jeg en god grunn til å knaske snop (= lovehearts) dagen lang. :fnise:

Kan jeg få oppskrift på den superkaka, Belle? :sjenert:

Vil også bli sånn som baker hele tida! :kokk:

Selvsagt kan du det. :jepp:

...det er sjeldent jeg har sett så mye smør, fløte og sukker i en og samme kake, dte skal du jaggu meg ha! :laugh:

:hoho: Det har du helt rett i. Den er ikke mye sunn for å si det sånn. Men siden den er så god, er det lov. :jepp:

Skrevet

Den er ikke mye sunn for å si det sånn. Men siden den er så god, er det lov. :jepp:

Jeg liker logikken din! :ler:

Skrevet

Jeg og! :5:

Skrevet

Nå blir jeg skikkelig nysgjerrig på kaka her. :sjenert:

Skrevet

Jeg også! Sunt syn på livet! :happy:

Skrevet

:hoppe: for Suksesskombo! :happy:

Veldig nysgjerrig på den, høres ulovlig god ut!

Skulle ønske jeg også kunne spise Lovehearts av medisinske årsaker.. :sjenert:

Nei, jeg tar det tilbake! Man skal vel ikke ønske seg halsbrann. :fnise:

Bare én arbeidsdag igjen, så er det helg! :nigo:

Skrevet

Jeg også! Sunt syn på livet! :happy :

Heeelt enig. :nigo:

:hoppe: for Suksesskombo! :happy:

Veldig nysgjerrig på den, høres ulovlig god ut!

Skulle ønske jeg også kunne spise Lovehearts av medisinske årsaker.. :sjenert:

Nei, jeg tar det tilbake! Man skal vel ikke ønske seg halsbrann. :fnise:

Bare én arbeidsdag igjen, så er det helg! :nigo:

Ja, den er kjempegod. Og veldig lett å lage. :jepp:

:fnise: Jeg har aldri vært noe særlig glad i lovehearts jeg, men de er definitivt tusen ganger bedre enn tablettene man får på apoteket. Bra at det finnes et alternativ liksom. :Nikke:

:riste: Halsbrann er ikke noe å ønske seg altså.

Snart helg! :hoppendeglad:

Skrevet

Fredag. :happy: Ingenting er som en fredag altså.

Nå har jeg stått ute, i snøstorm (det snør. I mars. :dry: ) i to timer uten å fryse. Jeg tror nok mannen har litt rett i at jeg er en varmeovn for tiden. :fnise: Jeg sitter i stuen i singlet og synes det er dødsvarmt, mens han ligger under teppet med varmejakken sin på og hutrer. :hoho: For én gangs skyld er det ikke jeg som er frysepinnen hjemme. :ler:

Ellers ingen planer i helgen, annet enn å lage enda mer Suksesskombo til mannen. :fnise: Jeg har også lyst til å gå på kino eller finne på ett eller annet gøy, men vi får se hva jeg får mannen med på. :jepp:

Skrevet

Høres ut som en herlig plan for helga!

Sender over en fredags :klem:

Skrevet (endret)

Høres ut som en herlig plan for helga!

Sender over en fredags :klem:

Håper og tror det. :happy:

Fredags :klem: tilbake. :nigo:

---

Nå har jeg, etter å ha lest i boka til hegejenta, meldt meg inn i alt som heter klubber for å få gratis babypakker. :fnise: Apotek1, Libero, BAM og Rimi. Vet ikke om det er noe der som er brukende, men det blir spennende å se. :jepp:

Og så glemte jeg jo å si at mannen ble ferdig med senga i går, og jeg kom hjem til en nyyydelig seng med madrass og masse bamser oppi. :rodmer: Satser på at jeg får gjort den klar i helga og skal selvsagt ta bilde til dere. :hjerte:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Det er absolutt noe som kan komme til nytte i de boksene. Bleier, kremer, ting til badevannet, ammeinnlegg osv. Veldig kjekt! :jepp: Jeg var overraska over hvor mye man fikk, spesielt fra apoteket. Fine greier :nigo:

Legger igjen en fredags :klem: jeg og

Skrevet

Det er absolutt noe som kan komme til nytte i de boksene. Bleier, kremer, ting til badevannet, ammeinnlegg osv. Veldig kjekt! :jepp: Jeg var overraska over hvor mye man fikk, spesielt fra apoteket. Fine greier :nigo:

Legger igjen en fredags :klem: jeg og

Det tviler jeg ikke på. Har hørt at den pakken skal være gull. :jepp: Det er bare det at jeg er så veldig kresen på hvilke produkter jeg selv bruker (dyretesting og sånn) og prøver å bruke mest mulig naturlig. Da vil jeg jo selvsagt ikke putte masse uhumskheter på huden til lille krek heller. :sjenert:

:klem: tilbake på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...