Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med en life-sized Totoro figur i hagen? :lur: Med en liten paraply.. :rodmer:

Åh, det hadde vært noe det. :happy: *drømme* Vet ikke helt hva mannen hadde sagt, men. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaah, nå har lille krek endelig snudd seg. Jeg tror hun har ligget temmelig knødd de siste par dagene, for magen min har føltes som om den skulle sprekke når som helst. :fnise: Jeg har faktisk hatt problemer med å reise meg skikkelig opp og strekke meg ut de siste par kveldene. Ikke akkurat så veldig behagelig. :gjeiper: Men nå har hun altså snudd seg, og magen føles normal igjen. Deilig. :happy: Jeg har forresten begynt å få den berømte stripen, men min er over navlen og ikke under. Det har jeg aldri hørt om før. :vetikke:

Planen for kvelden er å gjøre minst mulig. :nigo: Jeg tror kanskje jeg skal få tatt en del bilder til bloggen dersom mannen skal bort for å se kamp. :jepp:

Oi, nå ringte det nettopp en som ville prøvekjøre bilen i morgen. :hoppendeglad:

Skrevet

Har sett gravidmager som har stripen både under og over navlen på en gang og bare under navlen. Ikke sett noen som har bare over ennå... Noen må jo være den første :fnise: Men det er sikkert helt normalt - som alt annet med disse gravidkroppene våre!

Skrevet

Jeg har fortsatt stripe, og min går over HELE magen, både over og under navlen ;)

Skrevet

Totoro og Ghibli? :klo: Jeg føler jeg har forvillet meg inn i et parallelt univers som jeg ikke skjønner noe av :fnise:

Fikk aldri stripe sist, jeg. Ikke sett noe denne gangen heller... mye rart med gravidkroppen!

Skrevet

:vinke:

Håper du har hatt en fin fridag! :klem:

Skrevet

Har sett gravidmager som har stripen både under og over navlen på en gang og bare under navlen. Ikke sett noen som har bare over ennå... Noen må jo være den første :fnise : Men det er sikkert helt normalt - som alt annet med disse gravidkroppene våre!

:fnise: Det er ikke måte på nye ting man lærer som gravid. Jeg regner jo med at den under kommer etterhvert også da. :Nikke:

Jeg har fortsatt stripe, og min går over HELE magen, både over og under navlen ; )

Da regner jeg med at det kommer en under magen også. Synes ikke det er så fælt egentlig, så lenge jeg slipper strekkmerker - noe jeg tror jeg ikke gjør allikevel. :sjenert:

Totoro og Ghibli? :klo : Jeg føler jeg har forvillet meg inn i et parallelt univers som jeg ikke skjønner noe av :fnise :

Fikk aldri stripe sist, jeg. Ikke sett noe denne gangen heller... mye rart med gravidkroppen!

Åh, Ghibli er Japans svar på Disney. :jepp: De har utrolig mange bra filmer, også for oss litt voksnere. Anbefaler på det aller høyeste Howl's Moving Castle (min Ghiblifavoritt), Spirited Away, Princess Mononoke og selvsagt My Neighbor Totoro (som er den som passer best til smårollinger av disse fire. Denne kan du godt vise til lille D. :jepp: )

Æh, ja. Kroppen min overrasker meg hver eneste dag. :fnise: Akkurat for øyeblikket er det navlen min som er særest, som stikker halvveis ut. :ler:

:vinke :

Håper du har hatt en fin fridag! :klem :

:kose: Jeg har hatt en kjempedeilig fridag. :happy:

Håper du har en fin kveld :klem :

:Nikke: Det har jeg. :nigo:

Skrevet

Jeg har hatt en fantastisk fridag. :hoppendeglad:

Først var det noen koselige mennesker her og prøvekjørte bilen min. De skulle tenke seg litt om (etter å ha gitt verdens verste skambud på -30000 - hvor vi selvsagt takket nei med en gang :gjeiper: ), men vi er positive til det altså. :jepp:

Deretter fór jeg og søster på kjøpesenteret for å kjøpe gave til mamma fra bestefar. Mannen mener bestefar har gjort det skikkelig godt som bare trenger å spør oss om vi kan kjøpe noe til mamma. :fnise: Men jeg synes det bare er koselig jeg. Da får hun noe annet enn penger liksom.

Etterpå ble det McDonald's-mat :sjenert: og VM-kos på sofaen sammen med mannen og søster, før mamma også kom innom for å si hei. Kjempekoselig. Vi hadde jo planer om å se hopp (noe jeg hadde gledet meg til i hele dag), men det ble avlyst. :dry:

Nå holder jeg på å bake oreo dream cake til mammas bursdag i morgen. :sikle:

Skrevet

Vi har fått solgt bilen! :bolledeig::hoppendeglad::skya: De som var og prøvekjørte i går ringte nå nettopp til mannen og ville ha den så snart som i morgen faktisk. Så utrolig deilig å endelig bli kvitt noe vi selger ihvertfall. :happy:

Ellers er formen bra i dag. Jeg har fått meg ny jobbukse (i størrelse hest :fnise: Seriøst, den er så stor rundt livet at jeg får til å lukke igjen knappen selv over den største delen av magen. Jeg tror nok denne kommer til å holde så lenge jeg jobber nå :jepp: ) og sitter nå komfortabelt. I tillegg er jeg snart ferdig med den jobben som har krevd så mye stress og overtid de siste ukene, og det skal bli helt fantastisk! :hoppe:

Etter jobb skal vi hjem til mamma for å spise middag og for å feire bursdagen hennes. Det er alltid kjempekos. :rodmer: Oreo dream cake er selvsagt med. Håper den er blitt like vellykket som den jeg lagde forrige uke. :sikle:

Skrevet

Gratulerer med solgt bil!! :hoppendeglad:

Så koselig med bursdagsfeiring inkl. oreokake, og suuupert at ikke blir så mye stress- og overtidsarbeid framover! Det blir nok godt for deg og lillejenta :Nikke:

Skrevet

Gratulerer så mye med bilsalget! :hoppe:

Høres ut som om kvelden er sikret også - med bursdagsselskap og god kake!

Skrevet

Så deilig at dere har fått solgt bilen da :strix:

Godt med ordentlige arbeidsklær som ikke strammer over magen da :Nikke:

Kos deg masse i bursdag til mamma og ikke minst nyt oreo kaken :sikle:

Skrevet

Her var det mye å juble for! :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg slenger meg på jubelen :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Håper du får en super dag, Belle :)

Skrevet

Gratulerer med solgt bil!! :hoppendeglad :

Så koselig med bursdagsfeiring inkl. oreokake, og suuupert at ikke blir så mye stress- og overtidsarbeid framover! Det blir nok godt for deg og lillejenta :Nikke :

Takk. :nigo:

Ja, kjempekos. I vår familie har vi alltid vært opptatt av å feire alle bursdager, uansett hvor gammel du er. Synes det er en fin tradisjon. :Nikke:

Det skal bli kjempedeilig med litt roligere dager, ja. Både kreket og ryggen min vil takke meg tror jeg. :fnise:

Gratulerer så mye med bilsalget! :hoppe :

Høres ut som om kvelden er sikret også - med bursdagsselskap og god kake!

Takketakk. :nigo:

Ja, kjempekoselig kveld var det. :jepp:

Så deilig at dere har fått solgt bilen da :strix :

Godt med ordentlige arbeidsklær som ikke strammer over magen da :Nikke :

Kos deg masse i bursdag til mamma og ikke minst nyt oreo kaken :sikle :

Åh, det er helt fantastisk. Deilig å ha én ting mindre å tenke på.

:ler: Dagene ble plutselig en smule mer komfortable når jeg fikk den buksa ja. :fnise:

Her var det mye å juble for! :hoppendeglad :

:hoppe:

Jeg slenger meg på jubelen :hoppendeglad : :hoppendeglad : :hoppendeglad :

Håper du får en super dag, Belle : )

:strix:

Det gjorde jeg. :nigo:

Skrevet

Kvelden i går var kjempekoselig, og kaken ble en suksess igjen. Heldigvis. :fnise: Jeg var litt smånervøs for at den ikke skulle bli like bra som sist, og at det da bare var nybegynnerflaks. :ler:

Vi fikk også hentet sprinkelsengen som vi har arvet av mamma. Det skal bli så koselig å få den opp. :rodmer: Voggen vi skal låne blir stående der til lille krek kommer, for vi kan ikke ha en svær, rosemalt vogge hjemme i stuen når vi holder på med visninger og sånn. :fnise:

****klaging :sjenert: ****

I dag våknet jeg opp med rekordhovne fingre. :haar: Jeg hadde nesten problemer med å lukke hendene med en gang. Skikkelig ubehagelig, for de er så varme i tillegg, og de dunker hele tiden. Akkurat som om jeg har spist noe jeg ikke tåler.

I tillegg er jeg skikkelig redd for at rygg- og bekkenproblemene begynner å vise seg igjen. :redd: Det begynner å ligne på sånn det var rundt juletider, og det var absolutt ikke noe gøy. :riste: Jeg skal til kiropraktor om en uke, så han får vurdere behandlingen videre derfra.

****klaging over****

I dag fyller farmor 75 år, og vi skal i familieselskap rett etter jobb. Jepp, det er en travel tid i Belle-familien i disse tider. :fnise: Nå har jeg ikke sett dem siden rett før jul, og jeg gleder meg til å vise frem babykulen. :hjerte:

Ellers blir det vel bare god og deilig helgeavslapping de neste dagene. Og VM selvsagt. :nigo:

Skrevet

Uff, hovne fingre og rygg- og bekkenproblemer vil vi ha oss frabedt!

Pass på så du ikke tar i/presser deg selv for hardt..

Så bra at kaka ble vellykket igjen, du er flink! Har kikket på kaka i bloggen og den ser fryktelig delikat og fristende ut! :sikle:

Jeg har 3 modne bananer hjemme og skal teste ut en liten batch banan- og sjokolademuffins i helgen! Skal gi referat :nigo:

Snart helg! :hoppendeglad:

Skrevet

Vannhender er veeeeeldig festlig... Våkner med sånne fingre daglig jeg... Itillegg har jeg maur i fingertuppene hele dagene. Jeg gleder meg VELDIG til mini er ute så overskuddsvannet også kan forsvinne ut av kroppen! Det skal bli godt, for å si det pent!

Kjedelig at ryggen/bekkenet krangler da... Krysser fingrene for at det går over, eller iallfall ikke blir værre!

Skrevet

Så bra at dere har fått solgt bilen! :hoppe:

Og det høres ut som koselige dager med mye bursdagskos. :)

Håper kroppen din oppfører seg pent i helga. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...