*lilly* Skrevet 24. februar 2011 #1321 Skrevet 24. februar 2011 Så herlig med grei sjef Det gjør alt sååå mye lettere!
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #1322 Skrevet 24. februar 2011 Tilbake fra en herlig bursdagskveld hos mamma (hvor søster bor). Kaken ble en braksuksess, og jeg har allerede fått bestilling på samme kaken både til mammas bursdag neste uke, til søsters venninnes bursdag om to uker og til søsters venninnes bryllup til sommeren. Jeg må jo si selv også, at den var fryktelig god. Jeg føler meg så utrolig lett nå som jeg vet at sykemelding er i orden. Tror lille krek merket at jeg har det bedre også, for i går og i natt var jeg skikkelig bekymret fordi hun ikke bevegde seg i det hele tatt. Men etter at jeg hadde sagt i fra til sjefen ble hun skikkelig turbo og har vært nærmest i konstant aktivitet hele dagen og kvelden. Søster fikk til og med kjenne bevegelse i dag. Dere kan tro hun ble glad da. Morgendagen skal tilbringes sammen med bestis som er i byen. Kanskje jeg endelig får kjøpt meg en den nye buksa jeg har snakket om i flere uker nå? :gjeiper: Nå: ny sesong av ANTM i senga.
Kokos Skrevet 24. februar 2011 #1323 Skrevet 24. februar 2011 Helt riktig av deg å fikse den sykemeldingen i hvert fall! Og jeg blir oppriktig glad inni meg når jeg hører om snille og forståelsesfulle sjefer, det er så avgjørende for den totale trivselen på jobb! Jeg opplever nemlig det motsatte om dagen. Har ikke vært på jobb på 2 dager på grunn av en sjef som har klart å slite meg helt ut psykisk med måten han behandler meg (og andre) på. Så herlig at søsteren din fikk kjenne bevegelse Det kan jeg tenke var stas ja! Og for unnskyldning til å lage mer Oreokake!
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1324 Skrevet 25. februar 2011 Helt riktig av deg å fikse den sykemeldingen i hvert fall! Og jeg blir oppriktig glad inni meg når jeg hører om snille og forståelsesfulle sjefer, det er så avgjørende for den totale trivselen på jobb! Jeg opplever nemlig det motsatte om dagen. Har ikke vært på jobb på 2 dager på grunn av en sjef som har klart å slite meg helt ut psykisk med måten han behandler meg (og andre) på. Så herlig at søsteren din fikk kjenne bevegelse Det kan jeg tenke var stas ja! Og for unnskyldning til å lage mer Oreokake! Ja, jeg er ikke i tvil på at det var det riktige. :happy: Å nei, så kjedelig da. Dårlige sjefer er noe dritt. Men vi får håpe du får den nye jobben da, og kommer deg bort fra drittsjefen. Ja, det var skikkelig stas. Jeg tror lille krek kommer til å få verdens beste tante.
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1325 Skrevet 25. februar 2011 Tidlig(isj) våken i dag, men uansett deilig å sove litt lengre enn vanlig. Nå gleder jeg meg til en fin frokost og tv-serietitting i senga. Tror jeg begynner å få eksem på hendene. Jeg er ihvertfall kjempetørr, rød, opphovnet og det klør noe helt forferdelig. Da er eurax min beste venn. Jeg er så forferdelig opphovnet i både fingre og hender om dagen. Mamma kunne faktisk fysisk se det, så det er ihvertfall ikke noe jeg bare innbiller meg. Ellers blir det vel å finne på noe med bestis i dag. Hun skulle jobbe litt nå i formiddag, men etterpå er hun aaaaaall mine. Nå har jeg ikke sett henne siden jul, så jeg tror nok hun kommer til å bli overrasket over hvor stor magen min er blitt. Jeg skal fikse magebilde til dere i dag forresten.
Kokos Skrevet 25. februar 2011 #1326 Skrevet 25. februar 2011 Magebilde! Kos deg med bestis, og fridag!
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1327 Skrevet 25. februar 2011 Magebilde! Kos deg med bestis, og fridag! Skal fikse senere i dag. Det skal jeg vet du. ----------- Nå er jeg akkurat ferdig å gjøre meg klar til en shoppingrunde med bestis. Det er så deilig å virkelig prøve å gjøre seg fin av og til, siden jeg alltid ser ut som en dass når jeg er på jobb. Jeg fikk i tillegg låne masse topper av mamma i går, som har en litt mer ''gravid-stil'' enn hva jeg har. Hun liker at det er stramt rundt puppene og løst rundt magen. Endelig noe som ikke får meg til å se ut som en hval. :happy: Oi, og i tillegg har jeg på meg en vanlig dongeribukse. Jeg har visst ikke lagt på meg så mye på lårene som jeg hadde trodd. (Den er riktignok superlav på livet da, og litt stretchy, og knappen kan jeg bare glemme å ha igjen for det var skikkelig ubehagelig, men den passer ihvertfall. ) Tror bestis kommer på besøk senere i kveld også. Da blir det nok bare filmtitting, skravling og snopespising. I morgen skal jeg hente mannen på flyplassen i nabobyen. Jeg gleder meg sånn til å se ham igjen at jeg får litt vondt inni meg bare av å tenke på det. Og til han får se lille krek og magen som er blitt så stor.
Muffin! Skrevet 26. februar 2011 #1328 Skrevet 26. februar 2011 Så stille det var her nå da. Håper du koste deg med bestis i går, og at du nyter å ha din kjære hjemme igjen.
Mazilla Skrevet 26. februar 2011 #1329 Skrevet 26. februar 2011 Håper du har en fantastisk dag! Mannen hjemme igjen og 26 uker og allting!
hegejenta30 Skrevet 27. februar 2011 #1330 Skrevet 27. februar 2011 Vil tro det var godt å få hjem mannen i går! Håper dere hadde en fin lørdag sammen.
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1331 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Vi har kost oss glugg ihjel i helgen. :happy: Fredagskvelden ble kjempekoselig, med How to Train Your Dragon som var vannvittig søt. Jeg fant også ut at å dippe epler i vaniljeyoghurt er 100 ganger bedre enn å dippe dem i vaniljekesam. Lørdag stod jeg tidlig opp for å hente mannen på flyplassen. Åh, det var så utrolig godt å se ham igjen. Tror lille krek likte det også, for hun var turbo i bilen på vei hjem, og mannen fikk kjenne mye bevegelse. Da vi kom hjem, pakket mannen ut alt det fine han hadde kjøpt. Lille krek fikk mange nye kjoler (i litt større størrelser), genser-og-bukse-sett, en Minnie Mus rangle, en drikkekopp og en nyyydelig (og ekte) kinesisk lucky charm (som kollegaen kjøpte, for det var visstnok noe du ikke skulle kjøpe til ditt eget blod. Da var det ''unlucky charm''.) som jeg tenkte vi kunne henge opp som vognpynt. Bilde kommer nok på bloggen etterhvert. Jeg fikk også en kinensisk lucky charm som jeg skal bruke som armbånd. Skikkelig fin altså, med dyr i ulike stener fra det året jeg ble født. Det samme til lille krek. Sånn ellers, så har magen min blitt skikkelig ihjelkost de siste dagene. Mannen er flink og klemmer, kysser og synger for magen. Vi har tilbragt mesteparten av tiden i sengen (nei, ikke sånn...kofferttanker ) med VM på tv. Deilig og avslappende. Kosetrangen min har nesten blitt tilfredsstilt denne helgen. Nå lager mannen middag til meg mens jeg ser på hopp. Koselig. :happy: Senere i kveld skal mannen besøke lille N på sykehuset, som har fått lungebetennelse. Jeg er litt mer skeptisk til å være med. Han var visstnok ikke smittefarlig, men jeg er allikevel redd for at andre bassilusker sviver rundt i sykehuskorridorene. Litt hysterisk kanskje? Men så tenker jeg uansett at det ikke er vits i å utfordre sjebnen...hmmm. Kanskje jeg ombestemmer meg litt senere i kveld? Ha en kjempefin søndagskveld alle sammen! PS! En forsinket for 26 uker! Endret 27. februar 2011 av ^^Belle^^
hegejenta30 Skrevet 27. februar 2011 #1332 Skrevet 27. februar 2011 for 26 uker på etterskudd! Kos deg i kveld! 1
Lucky? Skrevet 27. februar 2011 #1333 Skrevet 27. februar 2011 26 uker Så bra du har fått deg en god dose med kos av mannen Masse herlig mannen har kjøpt da, får legge ut bilde her også da Ha en fin søndagskveld
MellonCollie Skrevet 27. februar 2011 #1334 Skrevet 27. februar 2011 Så koselig å få hjem mannen igjen! Hvor lenge er han borte og hjemme av gangen? Og så blir jeg også veldig nysgjerrig... blogg?
Kokos Skrevet 27. februar 2011 #1335 Skrevet 27. februar 2011 26 uker (og 1 dag) Synes bloggen din har blitt veldig fin på kort tid, såå mye fristende..
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1336 Skrevet 28. februar 2011 :hoppendeglad : for 26 uker på etterskudd! Kos deg i kveld! :strix : 26 uker :strix : Så bra du har fått deg en god dose med kos av mannen :hjerte : Masse herlig mannen har kjøpt da, får legge ut bilde her også da :pls : Ha en fin søndagskveld :klemmer : Ja, han er bare god. Skal prøve å legge ut bilder her også. Så koselig å få hjem mannen igjen! Hvor lenge er han borte og hjemme av gangen? Og så blir jeg også veldig nysgjerrig... blogg? :sjenert : :fnise : Ja, det er kjempekoselig. Vanligvis er han borte 2 uker og hjemme 4, så vi har det veldig luksus. Denne gangen har han vært på kurs i Singapore og var borte i 3 uker. 1 uke ekstra merkes altså. Skal sende deg PM ang. blogg jeg. :duskedame : 26 uker (og 1 dag) :duskedame : Synes bloggen din har blitt veldig fin på kort tid, såå mye fristende.. :sikle : Jippi! Oi, tusen takk. Bildene er jo skikkelig dårlige da, men nå har jo mannen kommet hjem med nytt speilreflekskamera, så nå blir det andre boller. Og mye bilder av babyting som jeg har hatt såååå lyst til å vise dere.
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1337 Skrevet 28. februar 2011 Deilig og rolig kveld i går. Det ble besøk til lille N. Han er så fiiiin, og heldigvis på bedringens vei. Han var til og med våken i går da vi var på besøk. Kjempegøy. :happy: Mannen hadde kjøpt radiostyrt bil til storebror E på 2,5 år og han ble naturlignok helt i fyr og flamme. Mannen har enda litt jetlag, så han sovnet klokken 8 i går. Jeg har hatt en forferdelig natt med halsbrann, uttallige dobesøk og hetetokter ut av denne verden. Lille krek er veldig aktiv om dagene, og det er jo kjempegøy. Nå nettopp da jeg satt i møte snudde hun seg og gnidde føttene sine (antar jeg) skikkelig hardt i mageskinnet, og det var rett før jeg kvapp til og ropte ut høyt. Sånn ellers, så har navlen min begynt på sin ferd utover. Mannen kommenterte det på lørdag og det var faktisk første gang jeg så det også. Synes det er litt gøy jeg da. Som moren til E og N sa i går: det er et bevis på at magen begynner å bli virkelig stor. Ingen planer i dag. Merker at jeg ser litt lysere på uken når jeg vet at jeg har fri på onsdag.
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1338 Skrevet 28. februar 2011 Så gøy at magen vokser! da har lille krek det bra! Var innom bloggen din - og ble jo sulten av å lese der! Virkelig jobbet med den i det siste du!
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1339 Skrevet 28. februar 2011 Så gøy at magen vokser! da har lille krek det bra! Var innom bloggen din - og ble jo sulten av å lese der! Virkelig jobbet med den i det siste du! Ja, voksende mage er jo bare bra. Litt kanskje. Nå ser den fin ut ihvertfall. Bare jeg får speilrefleksen på gang nå, så blir det bra.
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1340 Skrevet 28. februar 2011 Jeg glemte jo å nevne at jeg har ebayshoppa litt i helgen. Har fått kjøpt meg 6 metallklyper (selveklyper) som jeg skal bruke til smokkeholder og til vognpyntholder. Jeg har også kjøpt en liten Totorobamse som skal brukes til vognpynt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå