Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at dere har funnet en løsning på permisjon :)

Skjønner det er litt stress å fikse til visning når du må jobbe overtid og alt, men satser på at det er kjøperen som kommer i morgen og at det dermed er verdt det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk med overtid når du har mye å gjøre hjemme...

Lykke til med legebesøk og visning i morgen :klemmer:

Ja, det er typisk at alt kommer på en gang. :gjeiper: Men det gikk nå bra, så. Håper veldig at det går fint. :bond:

Så bra at dere har funnet en løsning på permisjon :)

Skjønner det er litt stress å fikse til visning når du må jobbe overtid og alt, men satser på at det er kjøperen som kommer i morgen og at det dermed er verdt det :)

Ja, det er deilig. Fikk nettopp svar fra jobben om at det går fint å overføre ferien min til neste år. :hoppe:

Æææ, ja, kjempestress. Heldigvis har jeg ikke gjort noe etter forrige visning, så det var bare litt støvtørking som trengtes. :jepp:

Skrevet

Jeg har verdens beste mann. :rodmer: Han ringe til meg i går. Sitat Belle-mannen: ''Du vennen...eh...jeg har tatt litt av, jeg. Hmmm...øh...jeg har shoppa litt mye babyklær.'' :fnise: Elsker at han er en sånn som faktisk engasjerer seg i utstyrsshopping altså. Som regel er det jo dama som tar seg av det meste (eller ihvertfall bestemmer hva som skal kjøpes), men her i huset er han like bestemt som meg på hva vi skal kjøpe til kreket. Det eneste han ikke har vært med og bestemt, er Moby Wrap-sjalet jeg holder på å kjøpe brukt. ''Har du ikke sett den der VG-reklamen? Et sånn et kommer du ALDRI til å se meg med.'' :hoho:

Men altså, han hadde kjøpt inn mange fine kjoler (i litt større størrelser) fordi de var ''så innmari søøøøte''. Han innså plutselig at han kanskje er litt skaphomo, for han har visst en tendens til å kjøpe bare rosa ting. :ler:

Til min store gru ringte de fra legekontoret i dag og sa at legen min er syk. Heldigvis fikk jeg time hos en annen. *puster lettet ut* Den sykemeldingen trenger jeg virkelig altså. I går, etter den lange dagen jeg hadde + husarbeid og ikke minst støvsuging (som er drepen for ryggen min) var jeg så stiv i ryggen og hadde så vondt at jeg hadde problemer med å gå de 4 metrene fra sengen til doen. Sånn kan jeg bare ikke ha det altså. :riste:

Planen for resten av dagen er oreokakebaking. :nigo:

Skrevet

Så gøy at mannen er like engasjert som deg i utstyrshandlingen. Her er ikke mannen så gira når det gjelder klærne til mini, men når det gjelder ting og tang - da er han med og tar avgjørelser sammen med meg.

Håper legen du skal inn til har forståelse for at du ikke kan jobbe 100% lenger. For det hørtes ikke noe særlig ut å ikke kunne gå fra senga til do...

Lykke til med kakebakingen!

Skrevet

Fine mannen din! :rodmer:

... bæresjal sier min helt nei til også, det er visst helt uaktuelt. :fnise: Her er det nok ganske tradisjonelt: jeg har kjøpt det meste av små klær og "dill", men det funker egentlig fint siden jeg er sykemeldt og har nikoser meg med små turer i butikken. Mannen er veldig engasjert i senger, bilseter og vogn - altså de store tingene - og jeg viser alltid fram hva jeg har kjøpt i løpet av formiddagen sånn at han er oppdatert. I går vasket jeg en maskin med sengetøy, og det var visst en som måtte inn på gjesterommet både en og to ganger for å se på de små dynetrekkene som hang til tørk... :rodmer:

Tenk så heldige vi er som har menn som engasjerer seg! For all del, det skulle bare mangle, men jeg hører faktisk om ganske mange som ikke bryr seg og som sier kjipe ting...

Lykke til med oreokakebaking, jeg skal IKKE tenke på hvor gode sånne kaker pleier å være... :sjenert::ler:

Skrevet

:hoppe: Oreokake-dag! :sikle:

Han mannen din høres altså så god ut! :rodmer:

Lykke til hos legen, det blir nok deilig med sykemelding og jeg regner ikke med at det blir noe problem å få det heller. På tide sier nå jeg :Nikke:

:klem:

Skrevet

Så gøy at mannen er like engasjert som deg i utstyrshandlingen. Her er ikke mannen så gira når det gjelder klærne til mini, men når det gjelder ting og tang - da er han med og tar avgjørelser sammen med meg.

Håper legen du skal inn til har forståelse for at du ikke kan jobbe 100% lenger. For det hørtes ikke noe særlig ut å ikke kunne gå fra senga til do...

Lykke til med kakebakingen!

Ja, liker det. Men så har vi ganske lik smak når det gjelder babyting, så vi er enige om det meste. Det eneste vi ikke klarer å bli enige om er stellebord. :gjeiper:

Alltid koselig å bestemme sammen synes jeg. :jepp:

Det er hun rett og slett nødt til. Jeg orker ikke dette kjøret lengre. :sjenert:

Fine mannen din! :rodmer :

... bæresjal sier min helt nei til også, det er visst helt uaktuelt. :fnise : Her er det nok ganske tradisjonelt: jeg har kjøpt det meste av små klær og "dill", men det funker egentlig fint siden jeg er sykemeldt og har nikoser meg med små turer i butikken. Mannen er veldig engasjert i senger, bilseter og vogn - altså de store tingene - og jeg viser alltid fram hva jeg har kjøpt i løpet av formiddagen sånn at han er oppdatert. I går vasket jeg en maskin med sengetøy, og det var visst en som måtte inn på gjesterommet både en og to ganger for å se på de små dynetrekkene som hang til tørk... :rodmer :

Tenk så heldige vi er som har menn som engasjerer seg! For all del, det skulle bare mangle, men jeg hører faktisk om ganske mange som ikke bryr seg og som sier kjipe ting...

Lykke til med oreokakebaking, jeg skal IKKE tenke på hvor gode sånne kaker pleier å være... :sjenert : :ler :

Ja, han er skikkelig fin. :hjerte:

Bæresjalet er jo mest til meg da, så da driter jeg i om han ikke vil gå med det. :ler: Vi får heller kjøpe en bæresele i tillegg. :jepp:

Så herlig. :rodmer: Det blir nok en del aleneshopping på meg også når jeg går ut i permisjon. :Nikke:

Æsj, ja. Man hører mange dritthistorier altså. Jeg er glad for at min ikke er noen dritt. :fnise:

:hoppe : Oreokake-dag! :sikle :

Han mannen din høres altså så god ut! :rodmer :

Lykke til hos legen, det blir nok deilig med sykemelding og jeg regner ikke med at det blir noe problem å få det heller. På tide sier nå jeg :Nikke :

:klem :

:sjenert: Ja, han er kjempegod. Synes jeg ihvertfall. :ler:

Håper det. Og satser på det. :jepp:

Skrevet

Nå er jeg sur. På meg selv. :dry: Jeg er så teit som får så dårlig samvittighet når det gjelder jobb. Jeg sa klart og tydelig ifra i går (og mange ganger i dag) om at jeg bare hadde mulighet til å jobbe til 2 i dag fordi jeg skulle til legen. Allikevel blir jeg ringt klokken 3 og de lurer på om jeg har mulighet til å komme. Heldigvis klarte jeg å svare nei, mest fordi jeg var/er så trøtt at jeg holdt på å sovne på venterommet. Men så tenker jo ''jobbehjernen'' min at jeg i teorien faktisk hadde hatt mulighet, men da måtte jeg ha stått minst en time overtid i dag også. Og nå sitter jeg her, på gråten, fordi jeg sa nei. :sur: Hormonene gjør nok sitt selvsagt (jeg pleier jo aldri å gråte for jobben sin del - SÅ gal er jeg ikke :gjeiper: ), men jeg har skikkelig vondt i magen av dårlig samvittighet. Prøver å minne meg selv på at kreket fortjener at jeg tar det med ro, men jeg klarer bare ikke. :bond:

Legebesøket gikk bra altså, og jeg fikk 20% sykemelding. :nigo: Den gjelder bare i to uker fra i dag av, så jeg tror jeg kanskje tar fredagen fri denne uken og onsdagen neste uke. Men jeg må jo snakke med sjefen først da, i morgen. :Nikke:

Skrevet

Belle, DET ER LOV Å SI NEI!!! Så ikke ha dårlig samvittighet for det. Du hadde jo til og med sagt fra flere ganger! Men jeg må si jeg kjenner til de teite følelsene som kommer av alle hormonene :troest:

Så bra du fikk sykemelding, blir sikkert godt med litt ekstra hvile :Nikke:

Skrevet

Godt du fikk sykmelding! Tipper det blir godt å få noen dager ekstra vile.

Og som GUNS sier - det er lov å si NEI, og du skal IKKE ha dårlig samvittighet for det!

Skrevet

Du gjorde det eneste fornuftige. Flinka! :kose:

Skrevet

*tupper i ræva* Duh! Skjerpings! Du skal ha dårlige samvittighet for å ikek passe nok på deg selv! ...selv om jeg skjønner deg veldig godt. Flinkissyndromet er noe piss. :sukk:

Skrevet

Dere har selvsagt helt rett jenter. :sjenert::kose:

Føler meg litt bedre nå som jeg har fått sovet en halvtimes tid og er godt i gang med oreokakebaking. :nigo:

Skrevet

Så flott at du fikk sykemelding, det høres det ut som du trenger! Jobben skal du ikke ha dårlig samvittighet for, men jeg skjønner godt at det ikke er så enkelt å "koble ut". Kos deg med oreokake du *misunnelig* :sikle:

Jeg har også kjøpt bæresjal, mest til meg selv, jeg vet ikke helt om sambo kommer til å bruke det. Han er nok mest skeptisk til knytingen, så hvis han får litt hjelp tenker jeg han vil prøve! Det er ingenting som er finere enn menn med små babyer i bæresjal syns nå jeg da :rodmer: Vi har også tenkt å kjøpe eller få sydd en bæresele, type Manduca eller lignende. Har hørt at det er mange menn som liker de bedre :jepp:

Skrevet

Så flott at du fikk sykemelding, det høres det ut som du trenger! Jobben skal du ikke ha dårlig samvittighet for, men jeg skjønner godt at det ikke er så enkelt å "koble ut". Kos deg med oreokake du *misunnelig* :sikle:

Jeg har også kjøpt bæresjal, mest til meg selv, jeg vet ikke helt om sambo kommer til å bruke det. Han er nok mest skeptisk til knytingen, så hvis han får litt hjelp tenker jeg han vil prøve! Det er ingenting som er finere enn menn med små babyer i bæresjal syns nå jeg da :rodmer: Vi har også tenkt å kjøpe eller få sydd en bæresele, type Manduca eller lignende. Har hørt at det er mange menn som liker de bedre :jepp:

Ja, det skal bli deilig. Da blir jeg på en måte ''tvunget'' til å ta fri og bare tenke på meg selv. :jepp:

Åh, gleder meg til å smake senere i kveld altså. Det blir faktisk første gang. :sjenert: Men det lukta jo bare SÅ godt av den ostekremen (philadelphia, melis og pisket krem) i går at jeg nesten ikke klarte å dy meg. Da er det greit å lage en rund kake i stedet for i langpanne, for da ødelegger man jo kaken dersom man vil smake. :ler:

Det er dritsexy. :sjenert: Men han blir nok sikkert like fin i en Ergo (som vi har tenkt på). :rodmer:

Jeg tenker mest på å bruke sjalet når jeg er hjemme og sånn. :jepp:

Skrevet

:strix: Nå har jeg snakket med sjefen ang. sykemelding, og han var bare positiv. Han forstod godt at jeg hadde det tungt, og sa at sånt måtte jeg passe på selv sånn at jeg ikke ble fullstendig utslitt. Åh, nå er jeg lettet. :nigo:

Jeg tar morgendagen fri og onsdag i neste uke. :hoppendeglad:

I tillegg har vi fått en interessent på bilen vi skal selge. Ha ville jo helst bytte inn sin Toyota Avensis, men vi må nesten se det litt an. Mannen skulle sende mail til fyren og si at han var i utlandet, men at vi ringer ham til helgen. Sånne lange diskusjoner har vi ikke råd til å ta over telefon. :fnise:

For en god dag i dag. :happy:

Skrevet

Så bra du har en så fin dag. :nigo:

Godt du fikk sykemelding. Skal se at det er akkurat det du trenger for ikke å være konstant trøtt og sliten. :kose: Og du, dårlig samvittighet er det ikke noe vits i å ha! :klemmer:

Skrevet

Så bra du har en så fin dag. :nigo:

Godt du fikk sykemelding. Skal se at det er akkurat det du trenger for ikke å være konstant trøtt og sliten. :kose: Og du, dårlig samvittighet er det ikke noe vits i å ha! :klemmer:

Jaaa! :nigo:

Håper det altså. Og så ble jeg så lettet av at sjefen tok det så bra. Det virket nesten som om han hadde forventet det.

Nå er den dårlige samvittigheten helt borte, og jeg fokuserer bare på å få en deilig fridag i morgen. :sol:

Skrevet

Høres deilig ut med noen ekstra fri dager!

Har du hørt noe fra han som var på visning her om dagen? kanskje både bil og leilighet blir solgt innen kort tid? *krysse fingrene for det*

Skrevet

Høres deilig ut med noen ekstra fri dager!

Har du hørt noe fra han som var på visning her om dagen? kanskje både bil og leilighet blir solgt innen kort tid? *krysse fingrene for det*

Det skal bli helt fantastisk. Og forhåpentligvis akkurat det som trengs for en trøtt kropp. :jepp:

Nei, ikke enda. Melgeren sa han skulle gi beskjed når kunde ''var fulgt opp'', så jeg regner med det tar litt tid. Vi får forberede oss på det verste, og heller bli overrasket dersom det går vår vei. Men tenk om... *drømmer seg litt bort* :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...