Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Humørsvingninger? :fnise:

Neida, skjønner godt du ble sur pga overtid, men nå er det endelig helg! :hoppe: Have a good one! :klemmer:

Hmmm. Å? :plystre:

:fnise: En smule hormonell for tiden, ja. Og iblandet litt utmattethet er det ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig :hjerte:

Herlig at bestis kommer til neste helg da :strix:

De var ganske søte syntes jeg. :fnise: Selv om det er fotball. :roll:

Jaaaaa. Gleder meg allerede! :bolledeig:

--------------------

25 uker i dag! :hoppendeglad:

Ellers: ny dag, nye muligheter. Jeg har fått en god natts søvn og føler meg deilig uthvilt. Bakelysten kom plutselig løpende, så jeg tror jeg skal prøve å finne på noe med butterdeigsplatene jeg har liggende i frysen. I tillegg skal jeg ha meg pannekaker til frokost i dag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Blir alltid så sulten av dagboka di, Belle... :popcorn:

:fnise: Det er kanskje fordi jeg faktisk alltid er sulten, tenker på mat nesten 24 timer i døgnet og snakker unormalt mye om det? :ler:

I dag bestemte jeg meg for at jeg fortjente pannekaker til frokost etter den dårlige dagen min i går. :sjenert: Men de blir grove da, og med oppskårne bananer, epler og kiwi som tilbehør. Det er egentlig ikke så aller verst, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Å? :plystre:

:fnise: En smule hormonell for tiden, ja. Og iblandet litt utmattethet er det ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Welcome to the jungle!! :5:

Grattis med 25 uker!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst i det hele tatt! :happy:

Ser du? Jeg kan være sunn også, bare jeg vil. :fnise:

Welcome to the jungle!! :5:

Grattis med 25 uker!!!!! :strix:

Gratulerer med 25 uker :rodmer:

Gratulerer med 25 uker :klemmer:

Gratulerer med 25 uker! :rodmer:

Takk jenter, dere er snille. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: til alle!

Nå har jeg laget både empanadas og wienerbrød med vaniljekrem. :sikle: Resten av kvelden skal tilbringes på sofa, men fine serier og en film eller to. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane: Wienerbrødene ble så gode at jeg har lyst til å lage meg nye i dag. :sjenert:

Jeg har så fæle drømmer for tiden, jeg som ellers aldri pleier å huske hva jeg drømmer. I natt drømte jeg at vi var i USA med kreket, jeg måtte pumpe meg midt ute på gaten ( :ler: ) og så bare satt jeg henne fra meg midt i solsteiken i vogna, på en fortauskafé mens jeg gikk og shoppa sko. :overrasket: Jeg har ikke hatt en eneste babydrøm før nå i helgen. Kjenner jeg meg rett, blir det nok flere og flere jo nærmere termin jeg kommer. :sjenert:

Jeg så to kjempesøte og morsomme filmer i går. De har nettopp kommet på DVD i USA og de anbefales begge to. :jepp:Life as We Know It og You Again. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...