Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Jeg elsker at den bare har blitt hetende djevelpizza! :ler:

:fnise: Jeg tror nesten jeg må endre tittelen på blogginnlegget mitt også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du fikk av den ene ringen i går!

Krysser fingrene for at den andre også smetter av etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått av deg morgengaveringen :strix: Får håpe du får av deg gifteringen også da :)

Ja, det var deilig.

:bond: Det håper jeg virkelig.

Så bra du fikk av den ene ringen i går!

Krysser fingrene for at den andre også smetter av etterhvert!

:5: Vi får håpe på det.

Håper gifteringen gir etter så du får av den også! :jepp:

God fredag og snart god helg! :hjerte:

:kaffekopp:

Åh, fredag. :happy: Og snart helg. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig kveld i går også gitt. :sjenert: Tok meg en god og lang dusj før jeg la meg klokken 8. :flau: Begynte å lese Kafka på Stranden av Murakami. Denne har jeg skyhøye forventninger til, og jeg håper de blir innfritt. :jepp: Ble litt skuffet over Norwegian Wood, men siden alle sier at den ikke kan måle seg med Kafka prøver jeg en gang til. Det er så gøy med nye bøker. :happy:

Ellers ingen planer for helgen. Tror bare jeg må prøve å lade opp batteriene så godt som mulig. Dersom jeg orker er jeg nødt til å kjøpe meg ny bukse. Jeg har gått i den samme dongeribuksen i sikkert 4 uker nå. :sjenert:

Jeg snakket med mannen på skype før jobb i dag, og han viste meg to kjempesøte bamser han har kjøpt til kreket. :rodmer: Uten at jeg har sett den siste filmen, regner jeg med at det er Stitch med en mini-Stitch i armene, og kjæresten hans som er rosa. :hjerte: Lilo og Stitch er en av mine favoritt Disney-filmer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kafka på stranden er kjemperar, kul og fin! En av mine favorittbøker. Kos deg med helg og opplading av batterier. Jeg skal handle gravidklær i dag ettersom ingenting passer lenger... :blink: Men det er vel et godt tegn at vi blir feitere :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafka på stranden er kjemperar, kul og fin! En av mine favorittbøker. Kos deg med helg og opplading av batterier. Jeg skal handle gravidklær i dag ettersom ingenting passer lenger... :blink: Men det er vel et godt tegn at vi blir feitere :gravid:

Jeg har fått med meg at den er sær, bare ved å ha lest det første kapittelet. :fnise: Håper jeg liker den like godt som deg. :jepp:

-----

Å, fytti så aktiv kreket er i dag da. :rodmer: Jeg kjenner henne helt opp til ribbeina. :hjerte:

Jeg var nemlig litt bekymret i går, for det var så lite og svak bevegelse, men hun satte inn høygiret i natt og viste klart og tydelig at det ikke var noe å bekymre seg for. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt og lese at bevegelsene fra kreket er på plass igjen :jepp: - Det er vel stille før stormen som de sier :ler:

Håper du får en fortreffelig helg Belle - og at det blir et par nye bukser på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rasende: Satans jævla drittfolk. :sinna: Nå har jeg bare vært sittende her, i hele dag, og venta på at drittfolka skulle bli klar. Og når jeg da ringer klokken halv 3 for å spørre hvordan det går med dem er de enda ikke klar og spiller overrasket over at jeg slutter klokken halv 4. Fordi det gjør jeg jo ikke hver dag, liksom. :sarkasme: Nå blir det minst en time overtid, dersom jeg er heldig. Faen!

Jeg måtte rett og slett bare løpe inn på do og gråte litt. :sukk: Det eneste som har fått meg gjennom denne dagen er vissheten om at nå er det helg, jeg har det ikke så travelt i dag og at jeg skulle være ferdig i god tid før halv 4. :grine: Jeg er så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

det blir da helg skal du se!

Du får ta klubba og denge de dustene litt så føler du deg nok bedre etterpå skal du se!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er gode, jenter. Beklager all klagingen altså, prøver å holde meg så positiv som mulig, men av og til renner begeret over og da er det godt å ha et sted å få det ut. :sjenert:

Det går mye bedre nå altså. Jeg er hverken langsint eller -sur, og med litt sol i ansiktet og en god skypeprat med mannen ser verden litt lysere ut allerede. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredager er ikke akkurat den dagen man ønsker å jobbe overtid nei :sukk:

Godt humøret er bedre nå :)

God helg til deg :klemmer:

:snurt: Da vil man helst hjem en halvtime før. :fnise: Men joda, jeg føler meg mye bedre nå. :nigo:

:klem:

-----------------

Åh, bestis ringte nå nettopp og hun kommer hjem neste helg. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...