Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1181 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) ...eller å slå fingeren 10 ganger med et helt fenalår mens man messer følgende: One fenalår to rule them all, One fenalår to find them, One fenalår to bring them all and in the darkness bind them ...så brenner man fenalåret i et veikryss ved soloppgang, sammen med papir som har blitt stjålet ut av resirkulasjonsdunken av en jomfru. Da skal ringen komme av. *alvorlig* Endret 17. februar 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1182 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvordan klarer du å komme på alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1183 Del Skrevet 17. februar 2011 K-k-k-k-k-kaffeoverdose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1184 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal ha min nå. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. februar 2011 #1185 Del Skrevet 17. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #1186 Del Skrevet 17. februar 2011 Tror ikke det hjelper å denge fingeren så veldig da, tror den hovner opp mer da enn at ringen smetter av. Men klart er fingeren bedøvd så kjenner du jo ikke at du nesten drar den av når du river og sliter i ringene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1187 Del Skrevet 17. februar 2011 Godt poeng hegejenta! Jeg klarer nemlig bare å flytte den øverste ringen en halv cm før det gjør skikkelig vondt. Og gifteringen, som er nedenfor der igjen, er enda mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1188 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har tenkt...hva om det ikke er vann jeg har i kroppen (altså, i føttene og fingrene, det er der jeg merker det nå), men bare fett. Altså at jeg har lagt på meg supermye akkurat der? Er det mulig? Jeg får vel uansett svar på mandag når jeg skal til jordmor (jeg regner med de har en måte å sjekke ødemer på?). Det er bare min ''lite-å-gjøre-på-jobb-hjerne'' som settes i høygir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. februar 2011 #1189 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har jo ikke peiling, men jeg tror ikke fingrene og føttene er der man legger på seg først Det er vel mer typisk at det er der man hovner opp når man har vann i kroppen? Tror ikke du skal bekymre deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #1190 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er nok vann i kroppen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. februar 2011 #1191 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har tenkt...hva om det ikke er vann jeg har i kroppen (altså, i føttene og fingrene, det er der jeg merker det nå), men bare fett. Altså at jeg har lagt på meg supermye akkurat der? Er det mulig? Jeg får vel uansett svar på mandag når jeg skal til jordmor (jeg regner med de har en måte å sjekke ødemer på?). Det er bare min ''lite-å-gjøre-på-jobb-hjerne'' som settes i høygir. Lokale fettansamlinger i fingeren? Er vel størst sjanse for at det er vann ja - med mindre det er fingrene du pleier å legge på deg først når du legger på deg vanligvis da? Både smør og olje er gode forslag for å få av ringer! Og så ser jeg for meg at man som regel er mer hoven utover dagen, og at det er best å prøve tidlig på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1192 Del Skrevet 17. februar 2011 Hmm, det er jo det jeg tenker også. Litt teit å legge på seg kun på fingrer og føtter. Det er nok bare min overhysteriske gravidhjerne som er litt rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #1193 Del Skrevet 17. februar 2011 Drikk mye vann, og ligg med beina høyt så ofte du kan! - Det hjelper faktisk på hevelser! Jo mer vann jo bedre - men blir en del turer på do da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1194 Del Skrevet 17. februar 2011 Vann ja. Prøver å drikke mye, men jeg har nok mye å gå på også. For meg er det enten a) drikke mye vann og gå på do 3 ganger om natten eller b) få vondt i hodet i løpet av natten og ha skallebank hele påfølgende dag. Ikke akkurat vanskelig å velge. Men skal prøve å drikke mer vann ja. Litt merkelig at vann hjelper for å forebygge...vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #1195 Del Skrevet 17. februar 2011 er helt enig. Og jeg plages med det samme som deg om jeg ikke har fått i meg nok vann i løpet av dagen. Men med nesten å få i meg 2-3 liter i løpet av arbeidsdagen så slipper jeg drikke så mye på ettermiddagen og jeg slipper også så mye do-løping på natta. Det er igrunn de underligste ting vi skal forholde oss til og lære oss med nurk i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. februar 2011 #1196 Del Skrevet 17. februar 2011 Uff da, nå fikk jeg nesten lyst å ta av ringen min for å være litt føre var Høres ikke noe gøy ut med ringer som sitter fast! Men det føles så tomt uten ringen min (er ikke giftering eller forlovelsesring engang, men har hatt den så lenge)... Våkner man bare plutselig opp med pølsefingre eller kommer det gradvis? Hjelpe meg alt som skal skje med kroppen når man gror fram baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2011 #1197 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg merker at jeg stadig oftere sjekker om ringen er stram, så jeg skal få den av i tide. Jeg lurer også på om det kommer gradvis eller om man plutselig bare våkner med pølsefingre en dag... I dag står forresten djevelpizza på menyen her, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1198 Del Skrevet 17. februar 2011 er helt enig. Og jeg plages med det samme som deg om jeg ikke har fått i meg nok vann i løpet av dagen. Men med nesten å få i meg 2-3 liter i løpet av arbeidsdagen så slipper jeg drikke så mye på ettermiddagen og jeg slipper også så mye do-løping på natta. Det er igrunn de underligste ting vi skal forholde oss til og lære oss med nurk i magen! Det var jo lurt da. Jeg er skikkelig dårlig på å drikke mellom måltider jeg, men nå skal jeg bli flinkere. Gravidkropper er noen merkelige vesen. Uff da, nå fikk jeg nesten lyst å ta av ringen min for å være litt føre var Høres ikke noe gøy ut med ringer som sitter fast! Men det føles så tomt uten ringen min (er ikke giftering eller forlovelsesring engang, men har hatt den så lenge)... Våkner man bare plutselig opp med pølsefingre eller kommer det gradvis? Hjelpe meg alt som skal skje med kroppen når man gror fram baby... Jeg skulle ønske jeg hadde gjort det. Men skjønner veldig godt at det blir tomt altså. Jeg merket ikke at jeg hadde fått pølsefingre før de faktisk var der. Merker det godt når jeg kniper igjen hendene, men jeg ser det jo også da. Jeg merker at jeg stadig oftere sjekker om ringen er stram, så jeg skal få den av i tide. Jeg lurer også på om det kommer gradvis eller om man plutselig bare våkner med pølsefingre en dag... I dag står forresten djevelpizza på menyen her, Belle! Jeg vet ikke om de har blitt noe tykkere etter at de svulmet opp (og om du da altså har tid til å få av ringen), men selve oppsvulmingen kom over natta for meg. Plutselig var skoene (og sokkene) stramme og jeg hadde ekstra hud ( ) når jeg kneip igjen hendene. Oooooh, spennende. Håper dere liker den like godt som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1199 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg elsker at den bare har blitt hetende djevelpizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1200 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg fikk av meg morgengaveringen. Sliter litt mer med gifteringen, men jeg skal prøve ispose + smør senere i kveld. Håper det går. Nå skal jeg lage quesedillas med chorizo, tomat og brie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå