Pingting Skrevet 16. februar 2011 #1161 Del Skrevet 16. februar 2011 Å faen, her var det hormonorama. *lister seg rolig ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 #1162 Del Skrevet 16. februar 2011 Å faen, her var det hormonorama. *lister seg rolig ut igjen* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2011 #1163 Del Skrevet 16. februar 2011 Å faen, her var det hormonorama. *lister seg rolig ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 #1164 Del Skrevet 16. februar 2011 Klarer ikke å la være å le av alle de aggressive smilyene dere har klart å finne! Føler med deg da, kjedelig å ikke få noen på visning, når man skal selge. Angående bilen dere skal selge - har dere prøvd å ta kontakt med en bruktbilhandel? Det har vi gjort med gamle bilen vår, får så klart litt mindre for den da - men man slipper maset med å selge den privat. Vi har vel fått kjøper - men ikke kommet så langt at vi har fått kjørt den bort ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 #1165 Del Skrevet 16. februar 2011 Så kjedelig at det ikke kom noen på visningen da Håper det dukker opp noen potensielle kjøpere neste gang Irriterende å sitte med ting som ingen vil kjøpe Håper du får slappet av litt i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1166 Del Skrevet 16. februar 2011 På en dag som dette så legger jeg igjen en liten :klemmer : , jeg. Og så høres det jo ut som du har en finfin kveld foran deg i det minste! : ) Takk for klem. Kvelden skal bli fiiin. Å faen, her var det hormonorama. *lister seg rolig ut igjen* *vinker til Pingtings halestjert* :skratte : Klarer ikke å la være å le av alle de aggressive smilyene dere har klart å finne! Føler med deg da, kjedelig å ikke få noen på visning, når man skal selge. Angående bilen dere skal selge - har dere prøvd å ta kontakt med en bruktbilhandel? Det har vi gjort med gamle bilen vår, får så klart litt mindre for den da - men man slipper maset med å selge den privat. Vi har vel fått kjøper - men ikke kommet så langt at vi har fått kjørt den bort ennå... Her på KG er det noe for ethvert humør. Vi skal gjøre det når tiden vi har betalt for på finn har gått ut. Orker ikke å stresse mer enn vi må, nå som vi er midt oppi leilighetssalg også. Så kjedelig at det ikke kom noen på visningen da : ( Håper det dukker opp noen potensielle kjøpere neste gang ; ) Irriterende å sitte med ting som ingen vil kjøpe :sur : Håper du får slappet av litt i dag da :klemmer : Ja, kjempekjedelig. Det er liksom ingen grunn til å ikke få solgt den heller (egentlig både bilen og leiligheten), så vi føler vi har rimelig uflaks på det området der da. Kvelden skal bli veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1167 Del Skrevet 16. februar 2011 Vi har kjøpt oss speilrefleks! Eller, mannen har kjøpt da, borte i den store orienten. Ikke så veldig mye billigere enn her hjemme, men vi sparte nå noen hundrelapper ihvertfall. Og så er det ett med innebygd megazoom som de så fint kalte det for. Synes det er veldig greit å slippe å drasse med seg ekstra linser. Nå holder jeg på å lage fleskepannekaker (det måtte en kraftanstrengelse til for å ikke spise baconet med én gang, fordi jeg er så sulten ) og har lastet ned masse gøyale serier (Greek, How I Met Your Mother, 90201 og Secret Diary of a Call Girl) og skal storkose meg på sofaen resten av kvelden. Deilig. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 #1168 Del Skrevet 16. februar 2011 Gratulerer med speilrefleks Høres ut som en deilig kveld du har i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. februar 2011 #1169 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom en tur etter gammelt Så utrolig kjedelig at det ikke kom noen på visningen Belle Neste gang da blir det Håper du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. februar 2011 #1170 Del Skrevet 16. februar 2011 Så kjipt at det ikke kom noen på visning. Og skjønner at det er ekstra kjedelig når ingen viser interesse for bilen heller. Men det bedrer seg nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1171 Del Skrevet 17. februar 2011 Gratulerer med speilrefleks Høres ut som en deilig kveld du har i møte Takk. :happy: Gleder meg til mannen kommer hjem sånn at jeg får prøve det ut. Innom en tur etter gammelt Så utrolig kjedelig at det ikke kom noen på visningen Belle Neste gang da blir det Håper du får en fin kveld. Så koselig! Æsj, ja. Men vi får håpe at det går bedre nesten gang. Så kjipt at det ikke kom noen på visning. Og skjønner at det er ekstra kjedelig når ingen viser interesse for bilen heller. Men det bedrer seg nok snart. Dritkjipt. Men vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å være tålmodige. Selv om det ikke alltid er like lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1172 Del Skrevet 17. februar 2011 Kvelden i går ble kjempekoselig. Følte for én gangs skyld at jeg fikk litt ut av den må en måte, selv om jeg ikke gjorde noen verdens ting. I natt våknet jeg med halsbrann igjen. Merkelig at det bare dukker opp helt plutselig på den måten. Jaja, jeg har da love heartsene liggende på nattbordet, så da går det greit. I dag morges klarte jeg å blunke av meg den ene linsen. Ikke spør meg hvordan, for plutselig var den ute, men jeg var heldigvis ikke kommet meg ut døren enda. Rart. Nå har også fingrene mine hovnet sånn opp at jeg ikke får av meg gifteringen og morgengaveringen som jeg har på samme finger. Jeg startet ''Prosjekt: få av meg ringene'' og stod ute i snøvær (joda, det snødde i går. Jævla drittsnø som jeg hater mer enn nesten hva som helst ) i 1,5 time uten hanske, men den gang ei. Fingeren min er rett og slett blitt for tykk. Nå frykter jeg at jeg må kutte dem av, ihvertfall dersom opphovningen fortsetter i samme tempo. *engstelig* Linsekontroll etter jobb i dag, det er min eneste plan for dagen. Føler meg virkelig som en zombie for tiden. Gleder meg til legetime neste uke og (forhåpentligvis) en ekstra fridag i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. februar 2011 #1173 Del Skrevet 17. februar 2011 Såpe eller krem kan også brukes for å få av ringer. Smøre inn fingeren så glir de lettere av. Jeg har også måttet ta av meg min giftering - føles tomt og rart på fingeren - og håper det går fort etter fødselen til den passer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 17. februar 2011 Såpe eller krem kan også brukes for å få av ringer. Smøre inn fingeren så glir de lettere av. Jeg har også måttet ta av meg min giftering - føles tomt og rart på fingeren - og håper det går fort etter fødselen til den passer igjen. Det har allerede blitt prøvd, gitt. :gjeiper: Etter at jeg hadde vært ute, slikket jeg på fingeren, men det funket like dårlig. Æsj altså, håper jeg får det til. Jeg får prøve å ise den ned først for så å smøre den inn med såpe. Funker ikke det er jeg redd for at de må klippes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1175 Del Skrevet 17. februar 2011 ...smør? Har faktisk blitt benyttet med stort hell her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 17. februar 2011 ...smør? Har faktisk blitt benyttet med stort hell her i gården. Takk for tips. Her skal ingenting være uprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1177 Del Skrevet 17. februar 2011 *fikk sånn barnslig lyst til å foreslå helt teite ting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. februar 2011 #1178 Del Skrevet 17. februar 2011 *fikk sånn barnslig lyst til å foreslå helt teite ting* Gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #1179 Del Skrevet 17. februar 2011 ...jeg har hørt at en blanding av marshmallows, neglelakkfjerner og entrecôte, kokt og most i blender, skal funke veldig bra...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1180 Del Skrevet 17. februar 2011 Kanskje, dersom jeg blir desperat nok, prøver jeg det også? Jeg ble ihvertfall desperat (og søtsugen) nok i går da jeg så på Greek og helt plutselig fikk lyst til å prøve Smores. Rugkjeks var det eneste jeg hadde. Jeg fikk nå ihvertfall litt sukkerpåfyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå