^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #1141 Skrevet 14. februar 2011 Nå har supermamma vært her og leiligheten ser strøken ut. Deilig. Nå gjenstår bare en liten runde med swiffer duster (jeg deg!) rett før visning i morgen, så er alt perfekt. Ha en fin kveld alle sammen!
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 #1142 Skrevet 15. februar 2011 Lykke til med visning i dag, håper det kommer mange
hegejenta30 Skrevet 15. februar 2011 #1143 Skrevet 15. februar 2011 Lykke til med visning i dag! Håper det kommer mange, og at leiligheten selger seg selv!
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1145 Skrevet 15. februar 2011 Lykke til med visning i dag, håper det kommer mange Lykke til med visning i dag! Håper det kommer mange, og at leiligheten selger seg selv! Lykke til med visning Takk for lykkeønskninger jenter. Tror vi trenger det. *engstelig* Har egentlig en veldig travel dag i dag. Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg få snakket litt med mannen på skype før jeg tar siste finish på leiligheten. Megleren kommer i 4-tiden regner jeg med og visningen varer til 5. Vet ikke helt om jeg skal være der eller ei, men jeg håper egentlig ikke det. Da tar jeg meg heller en tur på butikken og får meg noe å spise i mellomtiden. Klokken 5 kommer bror til meg fra skolen, og vi skal innom kjøpesenteret for å kjøpe gave til mamma og til søster. Deretter skal vi rett til sykehjemmet der bestemor bor (hun er dement) for å feire bursdagen hennes. Og der var dagen plutselig over. Puh.
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 #1146 Skrevet 15. februar 2011 Ha en fin traveldag, Belle! Lykke til med å holde hodet og tankene på plass gjennom dagen!
Kokos Skrevet 15. februar 2011 #1147 Skrevet 15. februar 2011 Masse lykke til med visning! Krysser fingrene for at kjøperne kommer i dag!
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1148 Skrevet 15. februar 2011 Ha en fin traveldag, Belle! Lykke til med å holde hodet og tankene på plass gjennom dagen! Det er ikke alltid like lett, nei. Akkurat nå tenker jeg at jeg enten må dusje eller spise mat for jeg tror ikke jeg har tid til begge deler. Men dagen i dag har vært overraskende god. Masse lykke til med visning! Krysser fingrene for at kjøperne kommer i dag! Takketakk.
Marikke Skrevet 15. februar 2011 #1149 Skrevet 15. februar 2011 Nå har supermamma vært her og leiligheten ser strøken ut. Deilig. Nå gjenstår bare en liten runde med swiffer duster (jeg deg!) rett før visning i morgen, så er alt perfekt. Ha en fin kveld alle sammen! Håper visningen gikk greit og at du ikke er altfor sliten! Jeg bare lurer på hvor du kjøper refill til Swiffer duster. Jeg finner det ikke noe sted, jeg.
Lilywhite Skrevet 15. februar 2011 #1150 Skrevet 15. februar 2011 Håper visningen gikk greit og at dere får solgt snart
Kokos Skrevet 16. februar 2011 #1151 Skrevet 16. februar 2011 Håper du ikke er altfor sliten etter i går, og at visningen gikk bra!
Neala Skrevet 16. februar 2011 #1152 Skrevet 16. februar 2011 Jeg krysser også fingrene for at visningen gikk bra Ha en fin dag
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1154 Skrevet 16. februar 2011 Blerh, visningen gikk rett i dass. Ingen kom. Det var vel egentlig som forventet, men allikevel kjipt. Markedet her i byen er så sinnsykt mettet for tiden at det er vanskelig å få solgt noe som helst. Men det var visst veldig opp og ned ifølge megleren da, så vi får brette opp ermene og håpe på bedre lykke på neste visning om et par ukers tid. Ellers var dagen i går utmattende. Jeg var hjemme litt over 8 og da nærmest sovnet jeg før hodet traff puta. I tillegg har jo natten selvsagt vært rævva dårlig, med utallige dobesøk og halsbrann som kom tilbake. Det er ingenting som kommer alene har jeg skjønt. Jeg skal være glad når denne dagen er over altså. Da skal jeg nemlig lage fleskepannekaker og koooose meg med mange nye serier som jeg ikke fikk sett i går! :happy:
Sequax Skrevet 16. februar 2011 #1155 Skrevet 16. februar 2011 Æsj, INGEN som kom? Bedre lykke på neste visning!
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1156 Skrevet 16. februar 2011 Æsj, INGEN som kom? Bedre lykke på neste visning! Ingen som helst. Vi føler oss jo ganske mislykka når det kommer til det å selge noe da, for ingen har ringt på bilen vår heller. Jævla drittkjøpere som ikke vil kjøpe. Takk skal du ha.
Sequax Skrevet 16. februar 2011 #1157 Skrevet 16. februar 2011 HELVETES MØKKAFOLK!!!!!! :kjempesinna: (det er ikke vanskelig å få meg til å tenne på plugga idag... )
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1158 Skrevet 16. februar 2011 HELVETES MØKKAFOLK!!!!!! :kjempesinna: (det er ikke vanskelig å få meg til å tenne på plugga idag... ) Ikke meg heller!
MellonCollie Skrevet 16. februar 2011 #1160 Skrevet 16. februar 2011 På en dag som dette så legger jeg igjen en liten , jeg. Og så høres det jo ut som du har en finfin kveld foran deg i det minste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå