hegejenta30 Skrevet 9. februar 2011 #1061 Skrevet 9. februar 2011 De sier så mye rart disse mennene Her er de visst i full gang med å planlegge hvilken spill konsoll som skal kjøpes inn I tillegg til at mannen ofte ber minien om å ikke sparke så mye i mamma på natta så jeg får sove. Skikkelig søte er de! En ting er iallfall sikkert - mennene våre gleder seg veldig til å bli pappaer! til deg!
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1062 Skrevet 9. februar 2011 De sier så mye rart disse mennene Her er de visst i full gang med å planlegge hvilken spill konsoll som skal kjøpes inn I tillegg til at mannen ofte ber minien om å ikke sparke så mye i mamma på natta så jeg får sove. Skikkelig søte er de! En ting er iallfall sikkert - mennene våre gleder seg veldig til å bli pappaer! til deg! Ja, de sier mye rart. Så herlig da. Min mann snakker til magen min flere ganger om dagen. Sånn skikkelig ''hvordan har den lille prinsessen min i dag da?'' med trutmunn. Og da han skulle reise, måtte han godsnakke med magen og si ''nå må du være flink jente og være snill med mamma mens jeg er borte''. Det er rett før han tar en ''citchy-citchy-coo''.
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #1063 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Så søte, gode blivende pappa-menn dere har! Endret 9. februar 2011 av Kokos
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1065 Skrevet 9. februar 2011 Så søte, gode blivende pappa-menn dere har! Jaaaa.
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1066 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Nå har jeg laget meg verdens beste pizza. Crême fraiche, løk, poteter, bacon og mozzarella. Jeg har også fått laget meg BabyBelle-album. Se her (inkludert dagens magebilde ). Endret 9. februar 2011 av ^^Belle^^
MellonCollie Skrevet 9. februar 2011 #1068 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Fiiin mage! Menneh - poteter på pizzaen? :klø: Den var ny for meg! Spennende! Endret 9. februar 2011 av MellonCollie
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #1069 Skrevet 9. februar 2011 Så kjempefin mage! Tenk den søte, lille tulla som ligger inni der du..
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1070 Skrevet 9. februar 2011 Fine magen Takk. Fiiin mage! Menneh - poteter på pizzaen? :klø: Den var ny for meg! Spennende! Takketakk. Åh, ja! Det er kjempegodt. Kokte poteter altså. Og det må være crême fraiche. Så kjempefin mage! Tenk den søte, lille tulla som ligger inni der du.. *sukk* Ikke si det engang. Blir grønn av misunnelse på alle dem som snart ligger og føder her inne. Gleder meg så innmari til å treffe henne.
hegejenta30 Skrevet 10. februar 2011 #1071 Skrevet 10. februar 2011 Kjempefine magen! Tydelig endring på magen fra sist du tok magebilde! Jeg er som deg - grønn av missunelse på de som snart ligger og føder - jeg og vil treffe goingen i magen! Gleder meg veldig til å se hvem han ligner på og hva slags personlighet han har.
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1073 Skrevet 10. februar 2011 Kjempefine magen! Tydelig endring på magen fra sist du tok magebilde! Jeg er som deg - grønn av missunelse på de som snart ligger og føder - jeg og vil treffe goingen i magen! Gleder meg veldig til å se hvem han ligner på og hva slags personlighet han har. Takk. Ja, den har blitt svær. Åh, ja, kjenner følelsen. Forstår godt at de som er ved veis ende er drittleie.
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1074 Skrevet 10. februar 2011 Litt småapatisk akkurat nå. Sitter på jobb, burde fått gjort noe, vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Sitter vel egentlig bare og venter på lunsj. I går tok jeg aaaaltfor hardt i, og har hatt vondt i ryggen/bekkenet i hele natt. Det er godt det hører med til sjeldenhetene at det er så travelt som det var i går. I dag er det heldigvis roligere her, men jeg har allerede rukket å få ekstremtestet den nye vannfaste mascaraen min et par timer i bortover-regn. Den kan anbefales. Planen for dagen er skype med mannen rett etter jobb, rester fra middag i går og besøk av venninne. Koselig. :happy:
Kokos Skrevet 10. februar 2011 #1075 Skrevet 10. februar 2011 Har lyst til å teste den pizzaen jeg.. Vil du dele oppskrift? Koselig med Skype-date med mannen.. Selv om jeg alltid savner ekstra masse etter å ha snakket med kjæresten på Skype når han er borte. Vil helst legge laptopen på hans side av senga og sove sammen via Skype...
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1076 Skrevet 10. februar 2011 Har lyst til å teste den pizzaen jeg.. Vil du dele oppskrift? Koselig med Skype-date med mannen.. Selv om jeg alltid savner ekstra masse etter å ha snakket med kjæresten på Skype når han er borte. Vil helst legge laptopen på hans side av senga og sove sammen via Skype... Ja, det kan jeg. Jeg holder jo på å prøve meg på en matblogg da (som også helt sikkert kommer til å inneholde masse babyting framover ), og jeg har lagt et innlegg om pizzavidunderet. Skal sende deg PM jeg. Åh, jeg også. Savner han så enormt mye mer av å faktisk få se ham i levende live. Vi pleier å holde oss til telefon når han er ute i Nordsjøen, men etter forriges Singapore-telefonregning er vi rett og slett bare nødt. Jeg MÅ nemlig får høre stemmen hans hver dag.
Pingting Skrevet 10. februar 2011 #1077 Skrevet 10. februar 2011 Hihi, fine, fine magen! :happy: Kan jeg også få PM...?
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1078 Skrevet 10. februar 2011 Hihi, fine, fine magen! :happy: Kan jeg også få PM...? PM er sendt.
Sequax Skrevet 10. februar 2011 #1079 Skrevet 10. februar 2011 Flott mage, Belle!! Min får ikke plass bak noen linse mer...
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1080 Skrevet 10. februar 2011 Flott mage, Belle!! Min får ikke plass bak noen linse mer... Åh, jeg gleder meg virkelig til å være der du er nå. *sukk* Tenk, om ikke så mange dager får du møte nydelige lille C.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå