^^Belle^^ Skrevet 24. september 2015 Forfatter #10661 Del Skrevet 24. september 2015 Teit?! Høres heller ut som det smarteste du har gjort på lenge, spør du meg! Takk. Det trengte jeg å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 24. september 2015 #10662 Del Skrevet 24. september 2015 Eh, hallooo - du fortjener denne hjemmekvelden så hardt. Dårlig samvittighet, dropp det! Kos deg og gjør så lite som mulig. Se på TV, helst noe som føles ut som det gjør deg dummere. Nyyyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2015 Forfatter #10663 Del Skrevet 24. september 2015 Eh, hallooo - du fortjener denne hjemmekvelden så hardt. Dårlig samvittighet, dropp det! Kos deg og gjør så lite som mulig. Se på TV, helst noe som føles ut som det gjør deg dummere. Nyyyt det! Jeg skal prøve. Planen er: ANTM (ny episode i dag ), You're the Worst, hekletøy og masssse druer og epler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. september 2015 #10664 Del Skrevet 24. september 2015 Klart du fortjener det!!! kos deg du, hørtes ut som en veldig kjekk kveld spør du meg! og så blir alt litt bedre i morra. Det går greit med oss ja, ikke så gøy men det foregår nå rolig og avbalansert i alle fall. Venter på innkallelse til mekling på familievernkontoret, kommer vel i posten en av de nærmeste dagene. Mannen tar det naturlig nok mye tyngre enn meg, siden han ikke er den som vil ut av dette. Men åhh, jeg har så godt av det! Føler meg som meg selv igjen. Kjenner at livet lar seg leve på en måte som jeg har savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2015 Forfatter #10665 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Klart du fortjener det!!! kos deg du, hørtes ut som en veldig kjekk kveld spør du meg! og så blir alt litt bedre i morra. Det går greit med oss ja, ikke så gøy men det foregår nå rolig og avbalansert i alle fall. Venter på innkallelse til mekling på familievernkontoret, kommer vel i posten en av de nærmeste dagene. Mannen tar det naturlig nok mye tyngre enn meg, siden han ikke er den som vil ut av dette. Men åhh, jeg har så godt av det! Føler meg som meg selv igjen. Kjenner at livet lar seg leve på en måte som jeg har savnet. Jeg har sovet SÅ godt i natt. Våknet i dag morges 05:40, og min umiddelbare tanke var IKKE å stikke ut øynene mine, slik den har vært i det siste. Deilig. Forstår at det er vondt for ham, men samtidig må man jo gjøre det rette for seg, ikke sant? Og det ser ikke ut til at du er i tvil i det hele tatt. At det gjør deg godt mener jeg. Tenker dere 50/50, eller? Endret 25. september 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 25. september 2015 #10666 Del Skrevet 25. september 2015 Med 30 mil mellom oss blir det nok ikke det, nei men jeg planlegger flytting dit i løpet av sommeren, så da får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. september 2015 Forfatter #10667 Del Skrevet 27. september 2015 Med 30 mil mellom oss blir det nok ikke det, nei men jeg planlegger flytting dit i løpet av sommeren, så da får vi se hvordan det går Ja, det stemmer. Var jo langt mellom dere, ja! Det blir spennende tider fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. september 2015 Forfatter #10668 Del Skrevet 27. september 2015 Søndag. Søndag? Søndag! Hvor ble helgen av? På fredag var jeg ute med jobben. God mat, god skravlings, men dro hjem klokken 11. Helt greit det også innimellom. Var så deilig å våkne i går og ikke være fyllesyk. Haaaater virkelig å være, fyllesyk. I går var vi på kjøpesenteret halve dagen. Jeg fikk det for meg at M trengte en klipp (noe hun virkelig gjorde altså - hun har rocket hockeysveisen en god stund nå!), så da fikk jeg endelig somlet meg til å bestille time. Nå rocker hun en mye finere kort bob, i påvente på at alt håret hennes skal vokse seg like langt. Hun er langt fra like hårfager som søsteren, som hadde hår til nedenfor skuldrene på samme alder! Vi møtte mamma, søster og stesøster, fikk gjort noen ærender (blant annet vortekrem til A; hun har fått både fotvorte og håndvorte ), vi spiste på McD, og til slutt hadde jeg og mannen (og ungene) et skikkelig raid og handlet inn sikkert 5 par bukser og like mange gensere til begge to. De ''lider'' av å ha veldig mye arveklær, og da er det godt å friske opp med litt nytt innimellom. Arveklærne til A begynner så smått å bli for små nå, så hun trenger stadig noe nytt. Det er dyrt å ikke arve lengre altså! Da vi kom hjem, var det leketid, barnetv-tid, og imens dro jeg på joggetur. Etter ungenes leggetid så jeg og mannen Entourage-filmen mens vi knasket både på epler og sjokolade. Fin lørdagskveld. I dag vet jeg ikke helt hva dagen bringer. Vi drar nok ut på tur et sted, evt. på besøk. Vi får se. Enn så lenge er ikke klokken så mye, selv om vi har vært våkne lenge. Hvitløks- og ostemuffinsene vi skal ha som tilbehør til middag var ferdig stekte før klokken rakk å bli 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. september 2015 #10669 Del Skrevet 27. september 2015 Heelt enig, det er så nydelig å slippe den fyllesyken. Høres ut som en fin helg så langt. Det er alltid gøy med litt shopping og M er sikkert megasøt i sin korte bob. Håper dere har hatt en strålende søndag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2015 Forfatter #10670 Del Skrevet 28. september 2015 Heelt enig, det er så nydelig å slippe den fyllesyken. Høres ut som en fin helg så langt. Det er alltid gøy med litt shopping og M er sikkert megasøt i sin korte bob. Håper dere har hatt en strålende søndag også! Jeg går sjelden ut, og når jeg først går ut pleier jeg å ta den helt ut. Men på fredag kjente jeg bare ikke helt på lysten. Det hjalp jo ikke på at jeg omtrent bare møtte mannen i døren på vei ut heller da, så. Ville heller ha krøllet meg i sofaen med ham. M ble så fin! Fikk en skikkelig fin sveis - selv om jeg syntes det ble ganske skeivt! Har hørt så mye ymse om den frisørsalongen, så der skal vi ikke gå igjen altså. Jeg kan jo forstå at det kan være vanskelig å klippe barn, men M satt helt i ro og så på film, liksom. Kan jo ikke være så vanskelig å klippe bent da! Men, men...det går vel ikke så lang tid før vi må ta hockeyen igjen så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2015 Forfatter #10671 Del Skrevet 28. september 2015 Søndagen var superduperfin! Det ble til at vi syklet til søster, 5,5 km én vei. A syklet en halv km omtrent. Neida, hun har nemlig lenge klagd over at det er så tungt å sykle. Vi har i våre stille sinn tenkt at hun har vært litt lat, og ikke helt vet hvordan det skal være å sykle. Veeeel, i går måtte vi spise ordene våre, for vi oppdaget at bakhjulet hennes mest sannsynligvis er montert for stramt. Det går ihvertfall ikke rundt slik det skal, og vi ser jo med det blotte øyet at hun sliter på flat mark. Så da fikk hun sitte i sykkelsetet, mens M satt i vogna. De elsker begge to å sitte på med oss når vi sykler, så de storkoste seg. Jeg fikk dagens lille trim (det er TUNGT å sykle med 40+ kg på slep altså!), og vi fikk middag hos søster. Koselig! Da vi kom hjem dro mannen videre for å se fotballkamp, mens jeg koste meg med kanelepler, neglelakkering og Supernatural på pc. En helt grei søndagskveld med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. september 2015 #10672 Del Skrevet 28. september 2015 Fine dagene deres Tror heller jeg vil bo i ditt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2015 Forfatter #10673 Del Skrevet 29. september 2015 Fine dagene deres Tror heller jeg vil bo i ditt hus Bare kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2015 Forfatter #10674 Del Skrevet 29. september 2015 Men Diddles, det var godt du ikke var hos oss i går, for i går hadde jeg en halvkjip dag, uten noen spesiell grunn. Jeg var trøtt og sur, og mannen var kjip og teit. Jeg kom hjem til et hus som stod på hodet, en mann som ikke hadde gjort EN DRITT i løpet av hele dagen, og som ikke akkurat gjorde dagen bedre av å oppføre seg som en 4-åring (faktisk, så oppførte A seg bedre enn han ) i middagssituasjonen. Vi sliter ganske mye med ungene og middag, og da hjelper det ikke at han ikke kan komme og sette seg ved bordet når jeg sier at vi skal spise. Ja, så sånn var den dagen i går. Sur meg, teit mann. Og jeg følte meg selvsagt i tillegg både feit og dum. Ja, jeg har mensen. Jeg ''flykta'' på foreldremøte i barnehagen og fikk skravla litt der. En av mine eldste venninner har datteren i samme avdeling som oss, så det var godt å bare komme seg bort fra både unger og hus og mann. Ja, og før møtet lagde jeg og søster smash-kake, fordi gravidlyster. Jeg synes jo det er gøy å bake, og hun synes det er gøy å spise for tiden, så da er vi perfekt match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. september 2015 #10675 Del Skrevet 29. september 2015 Det gjør litt godt å høre om at andre ikke bare driver og danser på roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2015 Forfatter #10676 Del Skrevet 29. september 2015 Det gjør litt godt å høre om at andre ikke bare driver og danser på roser Det forstår jeg veldig godt! Og nei, det er definitivt ikke bare en dans på roser her i huset. Nåde mannen om han har gjort NULL OG NIKS i dag også. Da kommer hormonella fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 29. september 2015 #10677 Del Skrevet 29. september 2015 Foreldremøte og mensen her også i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. september 2015 #10678 Del Skrevet 29. september 2015 Gawd, er det noe som kan irritere meg er når JEG har laget middag, og den jeg har laget til (kremt, mannen) ikke GIDDER å slepe rumpa si bort til middagsbordet når den er ferdig. Jeg mener, hallo, ærlig talt, kom igjen!! Ellers er det som alltid kjempekoselig å lese om de fine dagene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2015 Forfatter #10679 Del Skrevet 30. september 2015 Foreldremøte og mensen her også i går Gawd, er det noe som kan irritere meg er når JEG har laget middag, og den jeg har laget til (kremt, mannen) ikke GIDDER å slepe rumpa si bort til middagsbordet når den er ferdig. Jeg mener, hallo, ærlig talt, kom igjen!! Ellers er det som alltid kjempekoselig å lese om de fine dagene deres! Gaaaaarg, ja, det er helt sant! Særlig når vi har to jenter som vanligvis har middagsfobi. Da hjelper det ikke at han oppfører seg likt som dem, klager på maten og bare er en bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2015 Forfatter #10680 Del Skrevet 30. september 2015 ^------- meg i går. Mannen satt og knasket sjokolade mens vi så film, og jeg bare ''næææ, jeg har faktisk ikke lyst på.'' Så...jeg spiste ikke sjokolade! Jeg er jo som sagt midt i verste mensenuka, og da blir jeg så SINNSYKT godtesugen at jeg blir gal. Jeg pleier jo vanligvis ikke å kjenne noe særlig til det, men denne uka er brutal! Sånn ellers så var dagen i går heldigvis mye finere enn dagen før det. Ungene spiste middag (som mannen hadde laget), de lekte så fint sammen. Etter at M hadde sovnet (etter å ha klagd seg på ørevondt mer enn én gang ), dro jeg på en sårt tiltrengt handletur/alenetur. Jeg fikk kjøpt ting som jeg har hatt på listen altfor lenge. Ikke veldig viktige greier, men ting som tannkosthode til tannkosten, keivhendt saks til M, påfyll av slikkepotter og bakeboller, og maskara. Pluss et par unødvendige ting, som ny genser. Da jeg kom hjem, klippet jeg mannens hår (med maskin - han ble fin ), og så så vi film etterpå. Spy, med Melissa Mccarthy. Digger den dama. Filmen var helt okei. Sånn fin actionkomedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå