^^Belle^^ Skrevet 8. september 2015 Forfatter #10621 Del Skrevet 8. september 2015 Åh, søt og snill mann! Blir så imponert over deg! 9 km med lett og fin pust, det er sprekt altså. Hva slags jogging er det som skal foregå i Amsterdam? Ja, ikke sant? Jeg er heldig. Det er ikke kondisen min som trengs å trenes, det er beina. Dvs, jeg er sterk i beina (og jeg merket i går at all styrketreningen jeg har gjort den siste måneden gjorde underverker!), men joggemusklene er på en måte ikke så godt brukte enda. Jeg skal jogge 8 km under Amsterdam maraton. Det er svigerfars hundrede maraton så han har invitert hele familien (minus barnebarn) med til Amsterdam. Jeg og ene svogeren skal løpe 8 km, mens mannen, andre svogeren og svigerfar skal løpe hele maratonet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. september 2015 #10622 Del Skrevet 8. september 2015 Ja, ikke sant? Jeg er heldig. Det er ikke kondisen min som trengs å trenes, det er beina. Dvs, jeg er sterk i beina (og jeg merket i går at all styrketreningen jeg har gjort den siste måneden gjorde underverker!), men joggemusklene er på en måte ikke så godt brukte enda. Jeg skal jogge 8 km under Amsterdam maraton. Det er svigerfars hundrede maraton så han har invitert hele familien (minus barnebarn) med til Amsterdam. Jeg og ene svogeren skal løpe 8 km, mens mannen, andre svogeren og svigerfar skal løpe hele maratonet. Oo, gøy! Sprek gjeng! Jeg sliter med psyken når jeg jogger jeg, fordi det er så kjedelig. Og noen ganger hold ut av denne verden da.. Men hvis man kommer seg over den kneika, har god musikk og får en god flyt så kan det egentlig være litt gøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2015 Forfatter #10623 Del Skrevet 8. september 2015 Oo, gøy! Sprek gjeng! Jeg sliter med psyken når jeg jogger jeg, fordi det er så kjedelig. Og noen ganger hold ut av denne verden da.. Men hvis man kommer seg over den kneika, har god musikk og får en god flyt så kan det egentlig være litt gøy også. Da sliter vi med det samme. Synes det er ubeskrivelig kjedelig å jogge, og bare...æsj. Men denne runden var ganske gøy da, siden det var første gangen jeg løp den og den ikke var preget av minner om ekstremt hold (jeg får også det - og det varer i et par dager etterpå! Klarer såvidt å gå!) slik de andre rutene mine er. God musikk er et must. Orker ikke å jogge til dårlig musikk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2015 #10624 Del Skrevet 8. september 2015 http://www.nat-nin.fr/en/big-bags-a4/156-macy.html Den vesken Belle, i lyst skinn. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2015 Forfatter #10625 Del Skrevet 8. september 2015 http://www.nat-nin.fr/en/big-bags-a4/156-macy.html Den vesken Belle, i lyst skinn. Veldig fornøyd Den var dritfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2015 #10626 Del Skrevet 8. september 2015 Den var dritfin! i know, klarte ikke å gå fra den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 8. september 2015 #10627 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg jogger ofte med krimbok på øret når jeg skal jogge langt! Jeg kjeder meg også så utrolig fort når jeg jogger, særlig når jeg liksom skal jogge i relativt rolig tempo for å holde langt. Krimbok er så spennende at jeg glemmer litt hva jeg driver med! Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. september 2015 Forfatter #10628 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg jogger ofte med krimbok på øret når jeg skal jogge langt! Jeg kjeder meg også så utrolig fort når jeg jogger, særlig når jeg liksom skal jogge i relativt rolig tempo for å holde langt. Krimbok er så spennende at jeg glemmer litt hva jeg driver med! Du er flink!! Jeg har prøvd å jogge med lydbok på ørene jeg også, men jeg har ikke helt fått det til. Tankene vandrer for mye til at jeg får med meg det som blir sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2015 Forfatter #10629 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er her. Er bare innmari stressa pga jobb. Nå har mannen reist også, så det blir nok noen heftige to uker. Vi har hatt noen fine dager i det siste. Bror har kommet hjem etter en måned på sjøen, vi har feirer bursdagen hans og nå er det helg. Ikke store planene - i dag skal vi ta bussen til byen og dra på biblioteket, og i morgen skal jeg prøve å få barnevakt sånn at jeg og bror kan dra på sushidate og kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2015 Forfatter #10630 Del Skrevet 14. september 2015 Hei, du forsømte, stakkars dagbok! Her går dagene i et bankende kjør, fra morgen til kveld. Sliter veldig med at jobbhjernen min ikke vil skru seg av, så jeg sover dårlig, har mareritt og er generelt ikke helt på topp. I går måtte jeg ta meg en bit sjokolade og fem, fordi jeg hørte selv at jeg var urimelig brølemamma. Sjokolade hjalp fint heldigvis, men jeg liker ikke meg selv når jeg er sånn! Ungene mine skal slippe å oppleve psykisk trøtt mamma på den måten synes jeg, jeg er voksen og burde klare å la være med usakligheter og dritt. Jeg må karre meg på trening igjen. Da klarer stort sett brølemammaen å holde seg borte. Ellers har vi hatt noen fine dager i helgen altså, selv om jeg har vært sliten inntil beinet. På lørdag tok vi som sagt bussen til byen. Ungene fikk seg nye vintersko - 2 for 1 på Skoringen er gull - og så var vi på biblioteket en liten tur etterpå. Ungene fikk lånt seg bøker, og det fikk jammen jeg også. Kjøpte første volum av Neil Gaimans The Sandman i London, og fikk lånt meg de 4 neste på biblioteket, samt Watchmen. Etterpå kjøpte vi McD til middag, vi lekte hjemme og A fikk besøk av bestis og avsluttet dagen med kvelds der borte. I går hadde vi en skikkelig avslapningsformiddag. Jeg sleit veldig med jobbhjernen min som sagt, så jeg var lat i en time og to, og brukte tv som barnevakt for å få ro i kropp og sjel. På tidlig ettermiddag hentet vi svigermor og tok oss en real tur i regnværet. Vi matet endene og svanene (og måkene ), vi spiste kjeks og drakk saft, og vi lekte i sandkassen med vann. Ungene var storfornøyde - det samme var vi. Da vi kom hjem var det middag (langtidskokte kjøttboller som jeg satte lørdags morgen klokken 8 - genialt!), bading og barne-tv. Jeg brukte resten av kvelden til å trykke i meg sjokolade (okei, ikke mye altså, bare 1,5 Twix. Men det er ekstremt mye til å være meg ), lakke neglene og se hjernedød underholdning på pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. september 2015 #10631 Del Skrevet 14. september 2015 Så fine dager!! Jeg er så imponert over deg. Jeg har vært en del alene med ungene i det siste pga jakt og diverse annet, og har rett og slett vært fryktelig sliten! Håper det blir enklere når J ikke er baby lenger da, men. Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2015 #10632 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg brukte resten av kvelden til å trykke i meg sjokolade (okei, ikke mye altså, bare 1,5 Twix. Men det er ekstremt mye til å være meg ), lakke neglene og se hjernedød underholdning på pc. Likte spesielt godt den delen av kvelden din Herlige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. september 2015 #10633 Del Skrevet 15. september 2015 Jobbhjerne er ikke noe gøy! Man trenger å koble av innimellom, men det er ikke alltid så lett. Lenge til han som er på ferie kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2015 Forfatter #10634 Del Skrevet 15. september 2015 Så fine dager!! Jeg er så imponert over deg. Jeg har vært en del alene med ungene i det siste pga jakt og diverse annet, og har rett og slett vært fryktelig sliten! Håper det blir enklere når J ikke er baby lenger da, men. Flink er du! Det blir nok en hel del enklere når ungene ikke er på så veldig ulike stadier, ja. Det ble ihvertfall det for meg, om det er noen trøst. Ellers, takk for det. Jeg prøver mitt beste. Likte spesielt godt den delen av kvelden din Herlige du! Her er det ikke mye action, nei. Jobbhjerne er ikke noe gøy! Man trenger å koble av innimellom, men det er ikke alltid så lett. Lenge til han som er på ferie kommer tilbake? Han kommer en av de neste dagene faktisk. Gleder meg til å faktisk føle at jeg har tid til å gjøre alt som skal gjøres. Nå er det meste på halv 8 egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2015 Forfatter #10635 Del Skrevet 15. september 2015 Dagen i går var preget av enhjørninger og regnbuer og brusregn og popcorn. Ungene var så snille og medgjørlige at jeg måtte klype meg i armen både én og to ganger for jeg kunne ikke tro det var sant. Absolutt null kamper, fra jeg hentet dem i barnehagen til etter leggetid. Altså, vaffono? Hver eneste dag har hver jente minst to utbrudd, enten om det er fordi jeg tok på M selen før A, fordi de ikke får lov til å se barnetv DET SEKUNDET vi kommer hjem, fordi de ikke vil spise eller whatever. Men i går, dere... da vi kom hjem satte de seg som to lys og tegnet mens jeg lagde mat. De satt stille under HELE middagen - det skjer bare ikke at begge to gjør det altså, uansett hvor mye vi øver og setter konsekvenser og whatnot; vi har rett og slett to jenter som ikke vet å oppføre seg med matbordet - og de spiste faktisk! A som er den verste, dyppet faktisk pastaen i brun saus mens hun knasket på gulrot og paprika (hun er borderline vegetarianer ), mens M gomlet på både kjøttboller i tomatsaus og kyllingkjøttdeig (hun er borderline lavkarbo ). Jeg og søster så sånn ut: og lurte vel egentlig på om en alien eller fem hadde kommet og byttet dem ut. Etter middag malte vi glitter på kongler vi fant i skogen på søndag, og da det var barnetv-tid sneik jeg og søster oss ut for å shoppe Safa på tilbud. Jeg stemte litt i samme slengen også btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2015 #10636 Del Skrevet 15. september 2015 Fantastisk dag! Slike dager er så gode. Greit å huske på de dagene blodet koker og man kunne fiket til ungene hvis man ikke hadde hatt selvkontroll. Når har forresten søsteren din termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. september 2015 Forfatter #10637 Del Skrevet 16. september 2015 Fantastisk dag! Slike dager er så gode. Greit å huske på de dagene blodet koker og man kunne fiket til ungene hvis man ikke hadde hatt selvkontroll. Når har forresten søsteren din termin? Mhm! Måtte bruke de gode minnene i går, men i dag var ungene eksemplariske igjen. Hun har termin 23.november, og går neppe over deb datoen k det hele tatt. På mandag som var, var forresten den "store" merkedagen, 30+3, da lille E ble født. Tror det har gjort søster veldig godt å endelig være forbi den datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. september 2015 Forfatter #10638 Del Skrevet 16. september 2015 Fin dag i går igjen. Ikke noe spennende som skjedde egentlig, bare middag, leggetid, joggetur. Det er fremdeles avsindig travelt på jobb, men fytti så godt den joggeturen gjorde meg! Endelig klarte jeg å skru av hjernen min! Har avtalt enda en time med barnevakten i morgen, sånt gjør meg godt. I dag har jeg hatt SÅ mye tålmodighet, og vi har hatt verdens deiligste ettermiddag. Ikke store sprellene, bare middag og tegning og lek, etterfulgt av en halvtime med barnetv og to unger som omtrent la seg selv. O' lykke, deilige onsdagen. Det trengs, for jobbdagen i morgen blir heftig. Jeg har allerede spist dagens dose med eple og kanel, og sitter i skrivende stund og ser The Mindy Project og shopper på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. september 2015 #10639 Del Skrevet 16. september 2015 Hurra for fine dager! Så godt at søsteren din er forbi den datoen, det må være en lettelse ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. september 2015 #10640 Del Skrevet 16. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå