Kokos Skrevet 19. august 2015 #10581 Skrevet 19. august 2015 Her ble det også Fjordland risengrynsgrøt i går! Høres ut som dere har fine dager for tiden! Ser for meg A som sitter og blar i permen Søta! Skjønner godt at du føler litt på stress med tanke på at driftsleder skal på ferie, men det kommer helt sikkert til å gå veldig fint! At du allerede er bekymret betyr nok bare at du allerede er på alerten og klar for å ta tak i eventuelle utfordringer som måtte dukke opp.
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2015 Forfatter #10582 Skrevet 20. august 2015 Bare innom for å sutre litt. Var hos tannlegen i dag for å trekke wn visdomstann, og så viste det seg å være en hel jævla operasjon. Har skåret og sydd i tannkjøttet, og fått ut jævelen. Akkurat nå føles det som om halve ansiktet holder på å dette av. Rakk å dra på jobb og komme meg hjem før bedøvelsen gikk ut da. Ser ut som et ekorn i ansiktet og dagens matinntak har vært to poser nudler og en prosjon grøt. Kjempegøy å tygge. Nææt.
Kokos Skrevet 20. august 2015 #10583 Skrevet 20. august 2015 Bare innom for å sutre litt. Var hos tannlegen i dag for å trekke wn visdomstann, og så viste det seg å være en hel jævla operasjon. Har skåret og sydd i tannkjøttet, og fått ut jævelen. Akkurat nå føles det som om halve ansiktet holder på å dette av. Rakk å dra på jobb og komme meg hjem før bedøvelsen gikk ut da. Ser ut som et ekorn i ansiktet og dagens matinntak har vært to poser nudler og en prosjon grøt. Kjempegøy å tygge. Nææt. Du har min medfølelse!
^^Belle^^ Skrevet 21. august 2015 Forfatter #10584 Skrevet 21. august 2015 I dag er det heldigvis ikke noe særlig vondt, annet enn når jeg snakker, går og spiser. Har ikke en sånn konstant verk, som egentlig er det verste, slik jeg hadde i går. Så her går det fremover! Men gjett om det har hovnet opp i natt da! Jeg ser helt forferdelig ut! Sånn ellers så har vi hatt noen fine dager her hjemme. På onsdag var mamma og søster her, og vi grilla og koste oss i finværet hele gjengen. Jeg dro på trening etter leggetid, og det gjorde underverker for en trøtt kropp. I går var jeg jo som sagt hos tannlegen. Vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg jeg altså, men ja. Det ble jo en operasjon ut av det. Tre fulle sprøyter med bedøvelse var nice. Akkurat der og da ihvertfall - kjente absolutt ingenting til det han gjorde på. Han var så flink (jeg gikk til spesialist, ikke min vanlige tannlege), rolig og behagelig. Jeg gikk tidlig hjem fra jobb i går, noe jeg egentlig ikke burde ha gjort siden det var totalt kaos og formannen også var hjemme. Men, men. Jeg var i halvsvima og orket ikke noe så helst. Så jeg gikk hjem og sov i noen timer. Resten av dagen ble brukt til å leke med ungene, bade dem og se på tv. Gikk tidlig og la meg og har sovet veldig godt i natt. I dag skal vi ha ''grillfest'' på jobben. Grillunsj kan vi heller kalle det for. Statoil disker opp. Håper de har litt myk mat til meg.
*lilly* Skrevet 21. august 2015 #10585 Skrevet 21. august 2015 Huff, du har min fulle sympati! Jeg har tatt ut alle mine, og måtte til spesialist jeg og. Veldig ubehagelig og ekkelt, men jammen godt å ha det gjort.. Kjør på med ibux/paracet og slapp av om du kan
lille_frosk Skrevet 21. august 2015 #10586 Skrevet 21. august 2015 Du har min fulle sympati også! Jeg har tatt begge nede, og har kronglete tenner, så det har vært en skikkelig sjau. Jeg syntes det var vondest på dag fire egentlig ... Håper ikke det blir sånn for deg (hurra for så optimistiske gledesspredere i dagboken eller? )
^^Belle^^ Skrevet 21. august 2015 Forfatter #10587 Skrevet 21. august 2015 Huff, du har min fulle sympati! Jeg har tatt ut alle mine, og måtte til spesialist jeg og. Veldig ubehagelig og ekkelt, men jammen godt å ha det gjort.. Kjør på med ibux/paracet og slapp av om du kan Jeg er ikke så vis av meg, og har ikke fått ut noen andre enda. Du har min fulle sympati også! Jeg har tatt begge nede, og har kronglete tenner, så det har vært en skikkelig sjau. Jeg syntes det var vondest på dag fire egentlig ... Håper ikke det blir sånn for deg (hurra for så optimistiske gledesspredere i dagboken eller? ) Jeg går på 400mg Ibux + paracet tre ganger til dagen de første tre dagene, uavhengig om jeg har vondt eller ei. Mulig jeg går på en smell når jeg har kommet ut av smertelindringsrusen.
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2015 Forfatter #10588 Skrevet 24. august 2015 (endret) alle sammen. Mandag og ny uke. Kortere uke faktisk, for på fredag pakker seg sekken og reiser til London. Dametur på jobben. Vi skal drikke vin, shoppe, drikke vin og drikke litt mer vin. Det jeg gleder meg aller mest til er å ta fly helt mutters alene, med bare meg selv å tenke på. Må vel være litt sosial innimellom da, men... Helgen vår har vært helt nydelig! Solen har strålt, og da smiler alltid livet til meg. På lørdag lekte vi helt til vi skulle i 4-årsdag. Der var det party og stor ståhei, og vi var hjemme i 5-tiden. Jeg og søster dro på putejakt til sofaen hennes, men det var jeg som fant i stedet for. I går var vi ute absolutt hele dagen. Ungene klarte ikke å holde seg lenger enn til rett etter 9 før de spurtet ut på terrassen. Da var omtrent halvparten av de andre naboungene ute også. A og nærmeste nabojente fant roen i solveggen med tepper og omtrent alle lekene vi har i stuen. M finner stort sett aldri roen med noe som helst, så vi spilte fotball, føyset på naboens føysestativ og hoppet på trampolinen. Etterhvert ble vi litt rastløse alle sammen, og da bestemte vi oss for å sykle tur til nærmeste badevann. Det er et godt stykke (et par km kanskje?), og A syklet nesten hele veien dit! Hun har vært så lite interessert i tohjulssykkelen sin det siste halve året at hun som var så raskt ute med å sykle har blitt hengende etter (til mannens konkurranseinstinkts store fortvilelse ), så vi pushet henne litt for å i det hele tatt få henne avgårde. Men det er altså det hun trenger, for hun er jo så flink når hun først setter i gang! Og så synes hun det er veldig gøy også, heldigvis. Da hun ble sliten, tok mannen sykkelen hennes på ryggen (bokstavelig talt - han knyttet den til ryggsekken), og hun fikk sitte i sykkelsetet bak meg. M sov som en stein i sykkelvogna. Vi kom frem, ungene vasset litt (M badet, galningen ), vi spiste brødskive og eplebåter og alt var bare perfekt. Da vi kom hjem, dro mannen på kamp mens jeg og ungene dro til søster for å spise middag. Ungene plasket i bassenget, lekte og bare storkoste seg. En fin slutt på en veldig fin helg. Trening har det blitt lite av i helgen, ene og alene pga. den hersens tanna. Eller, mangelen på tann er det vel. Det føles som om noen har gitt meg en kraftig på tygga, og selv om mesteparten av hevelsen har gått ned (takk og pris for det!), har det vært vondt med for harde ''støt'' mot kroppen. Som jogging, som jeg hadde store planer om i går. Det får bli i dag i stedet. Endret 24. august 2015 av ^^Belle^^
*lilly* Skrevet 24. august 2015 #10589 Skrevet 24. august 2015 Så deilig helg! Omtrent det samme som vi har gjort Jeg elsker denne sommeren altså, når den endelig kom! Og jeg er IKKE klar for høst og kaldere vær Så heldig du er som skal til London! Det høres fantastisk ut, ikke minst uten barn Og du har helt rett, det ER noe helt annet å reise (ikke minst å ta fly) når man er alene. Får skikkelig luksusfølelse hver gang, men det skjer ikke så ofte.. Har du noe på shoppinglista? Elsker London, så mye flotte butikker, mye å gjøre og masse god mat
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2015 Forfatter #10590 Skrevet 24. august 2015 Så deilig helg! Omtrent det samme som vi har gjort Jeg elsker denne sommeren altså, når den endelig kom! Og jeg er IKKE klar for høst og kaldere vær Så heldig du er som skal til London! Det høres fantastisk ut, ikke minst uten barn Og du har helt rett, det ER noe helt annet å reise (ikke minst å ta fly) når man er alene. Får skikkelig luksusfølelse hver gang, men det skjer ikke så ofte.. Har du noe på shoppinglista? Elsker London, så mye flotte butikker, mye å gjøre og masse god mat Ikke jeg heller, i det hele tatt. Men jeg regner med at helgen var siste sommerhelg for i år. Frykter det ihvertfall. Iiii, ja, jeg gleder meg sånn! Bare det å kunne lese på flyet liksom. Å kun ta med seg en liten veske som rommer lommebok, pass og Kindle, i stedet for en gigasvær stelleveske som må romme alt fra mat til leker til medisiner. Befriende! Nææ, ikke noe spesielt. Kommer nok til å shoppe litt sminkegreier, og kanskje en dyr parfyme (den jeg ønsker meg koster over 1000 kroner ). Og så må jeg ha meg noen Vans. Helst de med Disneymotiv - fordi jeg er fjortis i hodet. Men ellers er det ikke så mye jeg har planlagt enda altså. Tar det som det kommer.
*Frida* Skrevet 24. august 2015 #10591 Skrevet 24. august 2015 Desse http://collection.vans.eu/eu-en/women/collection/disney/disney-classic-slip-on-shoes.html#product-popup ? Ah, shopping i London 💕 Eg har berre vore der 1 gang (i fjor haust), men berre tanken på shoppetur med venner er jo *smelt* uansett kor turen går! Eg håpar å få til ein bytur til byen din i veka eg, og gler meg stort! Haha!
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2015 Forfatter #10592 Skrevet 24. august 2015 Desse http://collection.vans.eu/eu-en/women/collection/disney/disney-classic-slip-on-shoes.html#product-popup ? Ah, shopping i London Eg har berre vore der 1 gang (i fjor haust), men berre tanken på shoppetur med venner er jo *smelt* uansett kor turen går! Eg håpar å få til ein bytur til byen din i veka eg, og gler meg stort! Haha! Åh, de er så fine! Men de hadde dem ikke inne på vans.co.uk ihvertfall, så vi får se hva det blir. Jeg har vært der to ganger, men forrige gang var vel i...2004 eller noe. Lenge siden er det ihvertfall! Gleder meg mest til å bare komme meg vekk. Haha, men det er jo gøy her også da! Ikke helt London-glamour over det, men... 1
^^Belle^^ Skrevet 25. august 2015 Forfatter #10594 Skrevet 25. august 2015 for å få deg på listen min igjen Så koselig å se deg her inne!
^^Belle^^ Skrevet 25. august 2015 Forfatter #10595 Skrevet 25. august 2015 Puh, puh og atter puh. Nå merkes det virkelig at driftslederen min er bortreist. Og jammen var det ikke litt av et tidspunkt han reiste bort også...midt i innspurten her. Jeg er så stressa at hodet mitt snart eksploderer. Og det på dag 3 alene. Heldigvis er jeg en sånn som får gjort mest når jeg stresser, men jeg kjenner at...jeg blir så stressa. Tar meg en liten stressepause nå, få en liten pust i bakken mellom de millioner av punkter jeg har skrevet opp i kalenderen min. Dagen i går var superfin. Etter middag (kyllinglår og stekt squash - har fått dilla på stekte squash-pinner i stedet for ris eller pasta. Squash frites, eller squashpenne. ) dro jeg og søster på interiørshopping. Jeg fikk kjøpt meg masse fine greier, og nå er stua forvandlet fra sommerlig hvit og rosa og lyseblå, til høstlig trehvitt, betonggrå, mørkegrå, gul og kobber. Elsker det. Fikk til og med sneket inn en uglepute, til mannens store fortvilelse. mohahaha. Så var det egentlig bare leking og legging som gjenstod, før beina ble godt plantet på bordet, kveldssnacks laget (min nye dille eplebiter med kanel og sukrin gold inni mikroen ) og en tv-serie og to gikk i bakgrunnen. Planen var å trene, men mjeh. Mannen tok seg en joggetur i stedet. Jeg skal trene i dag, med reisebestis som er på gjennomreise i byen.
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2015 Forfatter #10596 Skrevet 26. august 2015 Åh, dagen i går, ass. Perfekt. Jeg kom hjem til to trøtte unger som satt i sofaen og slappet av med barne-tv. Vi spiste middag, koste og lekte litt. Så møtte jeg reisebestis på trening. Hun er virkelig en sånn som man ser på film, og havner borti de rareste ting. Litt sånn ''møter noen mens hun henger opp ned i stengene på t-banen i Rio'', ''har sex med en vilt fremmed sidemann på flyet'' og ''reiser til filmfestivalen i Cannes uten et sted å sove, og havner på mirakuløst vis på en kjendisfest''. Jeg lever litt gjennom henne. Vi fikk skravlet en god del på trening, og en hel haug etterpå. Vi dro hjem til oss, lagde god salat og nikoste oss. ...og det var egentlig dagen i går, kort fortalt. Er som sagt veldig travel på jobb, så mye av hjernekapasiteten min for tiden går med på å stresse om alt som burde blitt gjort, vi ikke får tid til osv.osv. Gleder meg til London om bare to dager, samtidig som jeg håper jeg klarer å slippe jobben vekk litt. Jeg har aldri hatt problemer med det før, men så har jeg heller aldri hatt så mye ansvar alene før, så hvem vet.
lille_frosk Skrevet 27. august 2015 #10597 Skrevet 27. august 2015 Åh, dagen i går, ass. Perfekt. Jeg kom hjem til to trøtte unger som satt i sofaen og slappet av med barne-tv. Vi spiste middag, koste og lekte litt. Så møtte jeg reisebestis på trening. Hun er virkelig en sånn som man ser på film, og havner borti de rareste ting. Litt sånn ''møter noen mens hun henger opp ned i stengene på t-banen i Rio'', ''har sex med en vilt fremmed sidemann på flyet'' og ''reiser til filmfestivalen i Cannes uten et sted å sove, og havner på mirakuløst vis på en kjendisfest''. Jeg lever litt gjennom henne. Vi fikk skravlet en god del på trening, og en hel haug etterpå. Vi dro hjem til oss, lagde god salat og nikoste oss. ...og det var egentlig dagen i går, kort fortalt. Er som sagt veldig travel på jobb, så mye av hjernekapasiteten min for tiden går med på å stresse om alt som burde blitt gjort, vi ikke får tid til osv.osv. Gleder meg til London om bare to dager, samtidig som jeg håper jeg klarer å slippe jobben vekk litt. Jeg har aldri hatt problemer med det før, men så har jeg heller aldri hatt så mye ansvar alene før, så hvem vet. Deilig dag! Og så greit å ha en sånn bestis, så kan man som du sier leve litt gjennom henne og nyte godene av andres liv. Det kan være skikkelig tungt å sitte med ansvaret på jobb, men jeg tipper at du når fjerner deg fysisk fra området vil psyken henge med, og du får noen kjempefine dager i London. Jeg håper det i alle fall!
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2015 Forfatter #10599 Skrevet 29. august 2015 fra London. I går; shopping. Jeg fant Vans med Jasmin og Aladdin på! . I dag; Camden Market.
Diddles Skrevet 29. august 2015 #10600 Skrevet 29. august 2015 Ååååårrrrrhhhhh, Camden Stikk innom The Lost Elephant og drikk kirsebærmilkshake for meg, vil du? Verdens kosligste lille sjappe!! Enjoy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå