Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Osjlo ja. :lol:

Middagen var helt fantastisk (gratinerte hvitløksbrød til forrett, pepperbiff til hovedrett og sjokoladefondant til dessert :sikle: ) og jeg er stappmett. Magen min er ENORM nå. :ler: Tror faktisk den har flyttet seg litt oppover også. :jepp:

Uansett kjempekoselig å treffe kollegaer igjen. Det er sjelden jeg har truffet på en gjeng som har så sinnsykt bra miljø som det vi hadde (og de forsåvidt har enda, uten meg :grine: ).

Nå skal jeg lese litt i den nye boken min (Cleopatra the Great - The Woman Behind the Legend :happy: ) før jeg slokner.

Ha en fin kveld og natt alle sammen! :natti:

Oi, forresten. Glemte å nevne: vennepar har fått en liten gutt i kveld. :rodmer: Regner med (uten å være sikker enda) at hun ble satt i gang en uke før tiden fordi lillegutt ikke vokste helt som han skulle. Gleder meg til å treffe ham. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har kost deg med kollegene i Oslo. :)

Og så spennende det er med husbyggingen! :hoppe: Håper og tror det går fint for dere å få solgt leiligheten. :jepp:

Pass på deg selv og kreket ditt. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo oppe midt på natta jo!

Dvs... var oppe ca da jeg også - men for å gå på do for så å legge meg igjen med turn-mesterskap i magen!

Ha en fortsatt fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er hardt å være på kurs.

Fikk forresten en skikkelig dårlig start på dagen. :sur: Jeg sovna på toget og brukte to seter. Plutselig kommer en mann og prikker på meg og skal absolutt sitte ved siden av meg. Det var mange andre ledige seter, så hvorfor i alle dager ser han seg nødt til å vekke meg? :rasende:

Men humøret kom seg betraktelig da jeg fikk meg en kaffe på jobb. :sjenert:

Jeg må også definitivt se gravid ut for omverdenen. :nigo: I går ble jeg spurt av en jente på kurset hvordan det var å jobbe med det vi jobber med når jeg var gravid. :rodmer: Jobben vår er jo ganske hard fysisk sett, så jeg forstår henne godt. Har lurt lenge på hvordan det kommer til å bli fremover for meg også. :fnise:

Men det er uansett gøy å endelig se gravid ut da, og ikke bare litt rund rundt magen. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Hvorfor så tidlig oppe i dag da? :klo:

Takk for det. :happy:

Fordi min tidligere arbeidsplass befinner seg to timer med tog utenfor Oslo. :daane: Det sier bare litt hvor godt jeg trivdes altså, når jeg frivillig står opp klokken 5 for å rekke toget som går klokken 6. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk er rare og teite? :klo:

God morgen, se-gravid-ut-damen! :kose:

:riste: Men jeg trodde ikke det var mulig å være så rar og teit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Men jeg trodde ikke det var mulig å være så rar og teit. :ler:

Folk som tar mye tog/pendler er bitre, spesielt ovenfor mennesker som tar opp to seter, selv om det er plass nok til alle.. Er nok en prinsippsak for dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det er hardt å være på kurs.

Fikk forresten en skikkelig dårlig start på dagen. :sur: Jeg sovna på toget og brukte to seter. Plutselig kommer en mann og prikker på meg og skal absolutt sitte ved siden av meg. Det var mange andre ledige seter, så hvorfor i alle dager ser han seg nødt til å vekke meg? :rasende:

Men humøret kom seg betraktelig da jeg fikk meg en kaffe på jobb. :sjenert:

Jeg må også definitivt se gravid ut for omverdenen. :nigo: I går ble jeg spurt av en jente på kurset hvordan det var å jobbe med det vi jobber med når jeg var gravid. :rodmer: Jobben vår er jo ganske hard fysisk sett, så jeg forstår henne godt. Har lurt lenge på hvordan det kommer til å bli fremover for meg også. :fnise:

Men det er uansett gøy å endelig se gravid ut da, og ikke bare litt rund rundt magen. :happy:

Så koselig!! :rodmer:

Haha!! Så for meg en illsint gravid en med sikkel rundt munnen som måtte flytte seg for å gi plass på toget!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle!

Teite mannen som vekka deg da. Det hadde jeg ikke gjort om jeg såg at det var masse ledige seter... :nei:

Jeg syntes også det var veldig koselig når jeg endelig såg gravid ut for andre, og ikke bare for megselv liksom. Koseligere å ha gravidmage enn ser-feit-ut-mage.... ;)

Jeg laga zebra bars til å ha i barnedåpen for et par dager siden og tenkte på deg forresten :nigo: Kjære og jeg var nødt til å ta hvert vårt stykke for å "teste om den var god denne gangen også" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ikkeverst at du er oppe grytidlig for å rekke toget - det er ikke alle som hadde giddet det!

Så bra at du endelig ser gravid ut :hoppendeglad:

Kos deg videre på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar mye tog/pendler er bitre, spesielt ovenfor mennesker som tar opp to seter, selv om det er plass nok til alle.. Er nok en prinsippsak for dem. :fnise :

:ler: Godt poeng. :sjenert:

Så koselig!! :rodmer:

Haha!! Så for meg en illsint gravid en med sikkel rundt munnen som måtte flytte seg for å gi plass på toget!! :hoho :

:fnise: Man skal ikke kødde med sinte gravide altså. :sjenert:

Hei Belle!

Teite mannen som vekka deg da. Det hadde jeg ikke gjort om jeg såg at det var masse ledige seter... :nei :

Jeg syntes også det var veldig koselig når jeg endelig såg gravid ut for andre, og ikke bare for megselv liksom. Koseligere å ha gravidmage enn ser-feit-ut-mage.... ; )

Jeg laga zebra bars til å ha i barnedåpen for et par dager siden og tenkte på deg forresten :nigo : Kjære og jeg var nødt til å ta hvert vårt stykke for å "teste om den var god denne gangen også" :fnise :

Synes bare det var merkelig jeg. :klo:

Mannen så magen min på skype nå nettopp, og han måtte si seg enig i at den har forandret seg bare fra han reiste på lørdag. :rodme:

Åh, det er så godt. :sikle: Og testing må jo selvsagt alltid til. :fnise:

For en teit mann! Noen er bare ute etter å plage andre virker det som :roll :

Æsj, ja. :dry: Forstår virkelig ikke hva folk tenker med av og til.

:ler : ikkeverst at du er oppe grytidlig for å rekke toget - det er ikke alle som hadde giddet det!

Så bra at du endelig ser gravid ut :hoppendeglad :

Kos deg videre på kurs!

Hva jeg gjør for gode kollegaer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går utviklet seg heldigvis i riktig retning. :hoppe: Kurset sluttet tidligere og jeg sjanset på å dra til flyplassen for å prøve å få plass på et tidligere fly. Jeg hadde visst ikke flex-billett allikevel, men jeg slapp å betale fordi de forventet så dårlig vær på min kant av landet senere på kvelden, så de ville ha så mange over som mulig. I tillegg møtte jeg på en nåværende kollega av meg på samme fly, og han kjørte meg hjem. HAHAHAHAHAHAH! Suck on that, dårlig dagsstart! :happy:

I dag har jeg hatt det suuuupertravelt på jobb. Er dødssliten nå, for jeg har vel bare fått satt meg ned i en times tid på kontoret i løpet av en hel dag. :daane: Men en times prating med mannen på skype kurerer det meste, også såre muskler. :rodmer:

Han måtte si seg enig i at det har skjedd saker og ting med magen min bare i løpet av en halv uke. Den er blitt spissere, kanskje flyttet seg litt oppover og ser definitivt mer gravid ut enn den gjorde før. :hoppendeglad: Jeg skal prøve å få tatt bilde i dag. Har planer om å lage album på photobucket sånn at jeg har alle bildene på ett sted. :nigo:

Nå stikker jeg på butikken. Jeg har nemlig planer om å lage Pizza Campagnarde. :spise: Gleeeeder meg! *NOMSOMSOMS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...sitat Belle-mannen etter å ha sett den ''nye'' magen min:

''Jeg tror du kommer til å bli svæææær.'' :hoho: (Samtidig som han godsnakket litt med ''prinsessen'' som han kaller kreket for.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...