^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #10481 Del Skrevet 6. juli 2015 Hei mandag! Deilig mandag - vi sov helt til 6:45! Ingenting annet på tapetet enn disse hersens nødpassene, samt pakking og rydding. Jeg hater å komme hjem til skittent og rotete hus etter ferie, så vaskeengelen kommer i dag. Godt med rent hus før vi reiser kjenner jeg. Ellers har helgen vært helt topp. Sommerfest med jobben var kjempekoselig, og dagen i går var ikke altfor ødelagt av hangover heldigvis. I går ble det plutselig strålende sol og supervarmt, så vi dro frem bassenget. Tror det er to unger som gleder seg ekstra mye til Spania nå, når vi fortalte dem at de kunne få bade sånn hver dag. Vi grillet og hadde hele gjengen på besøk. Kjempekoselig! Etter leggetid var det litt ryddings og pakkings, før jeg la meg godt til rette under dyna med Masters of Sex på paden. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. juli 2015 #10482 Del Skrevet 6. juli 2015 Så bra med fin helg! Mandagsoppdateringene dine er alltid så koselige! Masters of Sex?? Nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #10483 Del Skrevet 6. juli 2015 Så bra med fin helg! Mandagsoppdateringene dine er alltid så koselige! Masters of Sex?? Nysgjerrig! Det er en tv-serie satt til 60-tallet (tror jeg), som handler om de to menneskene som visstnok tok studien av sex og hvordan menneskekroppen funker på det området til et helt nytt nivå. Interessant og ganske steamy. Knallgode skuespillere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. juli 2015 #10484 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er en tv-serie satt til 60-tallet (tror jeg), som handler om de to menneskene som visstnok tok studien av sex og hvordan menneskekroppen funker på det området til et helt nytt nivå. Interessant og ganske steamy. Knallgode skuespillere! Ohh! Hvor finner man den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #10485 Del Skrevet 6. juli 2015 Ohh! Hvor finner man den? Jeg bruker Showbox streameprogram. Tror ikke Popcorntime har, så ellers må det nok lastes ned. Showbox er en app, så den kan du ikke få til pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juli 2015 #10486 Del Skrevet 6. juli 2015 Så deilig at det snart er ferie for deres del Jeg er ikke den mest aktive her inne lenger men får jo med meg en og annen oppdatering på fjesboka så da føler jeg at jeg er litt med på hva som rører seg hos dere Gratulerer med overstått bryllupsdag forresten Vi deler jo (fremdeles selvom jeg ikke bor med mannen lenger) denne dagen så det er ikke vanskelig å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. juli 2015 #10487 Del Skrevet 6. juli 2015 God tur søte Håper dere får verdens beste ferie - så bra at litt stress i forkant med nødpass bare var verdt det Gleder meg til å treffes når vi er hjemme igjen, da må vi ha oss en skikkelig skravlings Fly forsiktig, nyt sola, bli uforskamma brun og lekker og spis masse god mat Glad i deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. juli 2015 #10488 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg bruker Showbox streameprogram. Tror ikke Popcorntime har, så ellers må det nok lastes ned. Showbox er en app, så den kan du ikke få til pc. Må finne ut av. Goood tur!!! Kos dere en hel HAUG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2015 #10489 Del Skrevet 7. juli 2015 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #10490 Del Skrevet 8. juli 2015 Hei alle sammen! Bare innom en kortkort tur her jeg sitter og tar meg en aldri så liten lunsjpause. Vi har det helt supert. Flyturen gikk over all forventning - halvtimen vi stod i billeiekø var faktisk verre. Leiligheten er super, og bassengene (i flertall - to barnebasseng og to store basseng) er helt perfekte. Lite folk, stille og rolig (minus våre to troll selvsagt. ) A er mer under vann enn over for tiden, og det skulle faktisk ikke forundre meg om hun klarer å svømme innen vi drar herfra. M er sitt vanlige, galne selv. Været er til å dø for, ikke for varmt, ikke for kaldt. I går og i dag er de varmeste dagene i nærmeste fremtid, med max på 33 grader. Heeelt i grenseland, men det har gått fint. De neste dagene synker tempen til rundt 28-29, og litt kaldere på nettene også, 25isj. Jeg klager ikke! Enn så lenge har vi ikke sett så mye av annet enn to store supermarked og bassenget, men det er det som er så deilig med å skulle være her to uker; vi har gooood tid. Nei, nå får jeg komme meg tilbake til mannen og ungene. Han er sikkert helt svett av å passe begge samtidig - de eier jo ikke hemninger i vannet noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juli 2015 #10491 Del Skrevet 8. juli 2015 Høres ut som om en fantastisk ferie så langt! Kos dere masse videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2015 #10492 Del Skrevet 8. juli 2015 Deilig å lese oppdateringen din, nyt ferien, varmen, vannet og hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 8. juli 2015 #10493 Del Skrevet 8. juli 2015 Heeerlig ferieoppdatering! NYT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #10494 Del Skrevet 11. juli 2015 Stikkord fra ferieland: - Late dager. Vi bader, spiser, sover, bader litt til, og spiser igjen. Ungene sover midt på dagen en gang, noe som gjør at vi har klart å forskyve leggingen littegrann. De legger seg mellom 21 og 22, og sover til 7:30 - forhåpentligvis enda litt lengre etterhvert. Ungene mine er seige på sovefronten. - Bade. Og enda mer bade! På torsdag var vi på stranden, ig jammen likte ikke begge ungene å bade der også, til tross for store bølger. Jeg har småangst for sand-over-alt, og trives egentlig best ved bassenget. - "Frihet". Jeg og mannen passer på å ta ihvertfall én time hver, hver dag, hvor vi gjør akkurat hva vi vil. Det innebærer for begge to stort sett å ligge pal ved bassenget og slikke sol uten forstyrrelser, mens den andre er inne med ungene som sover. Fin ordning! - Verdens kuleste kjøpesenter. Og verdens mesr praktiske, med verdens største (og gratise) underjordiske parkering under. Heøt nytt, ekstremt tilrettelagt for unger, med lekerom overalt, arkader over alt, karuseller og fontener som de kan bade i. Vi sniker oss bort én og én for å shoppe litt innimellom. Jeg var innom Primark på torsdag og bare Var der i tre kvarter, og da rakk jeg bare over dameavd. - Skravlings over vin på terrassen på kvelden. Selv om vi har både data og nettbrett med oss, har vi til nå bare kost oss med å snakke med hverandre - det er jammen ikke ofte vi gjør det sånn ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #10495 Del Skrevet 15. juli 2015 Lite nytt som skjer her nede i varmen. Vi bader, soler oss, spiser og later oss. Jeg er blitt dødsbrun (rart egentlig - vi er ikke ute i sååå mange timer hver dag, og jeg smører meg med ungenes solkrem med SPF30 ), jeg har jogget to ganger (deilig i varmen, sånn egentlig!), og i dag dkal vi leke med stesøster. Hun kom i går, og morens leilighet er bare 10 minutter unna vår. Vi håper jo at vi en dag kan få barnevakt til å ta oss en liten date (jeg har sett meg ut et tapas-sted allerede ) og shoppe litt. Det blir fint lite shopping med våre to småtroll på slep altså. Vi var og kjøpte kaffemaskin til leiligheten her en dag, og til slutt måtte jeg beordre ungene til å sitte på gulvet og ikke røre seg, akkurat slik de gjør i barnehagen under påkledning. Makan timtil rampetroll tilsynelatende uten oppdragelse skal man lete langt etter. M er i aller verste trass nå, og drar med seg en ellers lydig og flink A på alskens mulige fantestreker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 15. juli 2015 #10496 Del Skrevet 15. juli 2015 Elsker oppdateringene dine! Høres ut som dere koser dere glugg. Tenk så deilig det blir å gå inn i høsten med alle sol-lagrene fylt helt opp! Er det din stesøster eller jentenes stesøster forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #10497 Del Skrevet 15. juli 2015 Elsker oppdateringene dine! Høres ut som dere koser dere glugg. Tenk så deilig det blir å gå inn i høsten med alle sol-lagrene fylt helt opp! Er det din stesøster eller jentenes stesøster forresten? Jeg kommer aldri til å få nok sol, men dette gjør underverker for sollagrene ja! Det er min stesøster. Eller, dvs det er datteren til mammas samboer. Han kommer vi aldri til å kalle for stefar (av mange grunner ), men stesøster har vært der siden hun selv var..4-5?, hun er nå 18, og er tante på ekte til ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #10498 Del Skrevet 22. juli 2015 Da var vi hjemme igjen. Egentlig helt greit (det er jo alltid fint å komme hjem!), men det hadde vært enda greiere om vi kom hjem til litt mer enn 12 grader og bortoverregn. Men akk, jeg skal ikke klage. Vi har tross alt fått 14 dager med fantastisk vær, noe stakkarsene her hjemme ikke har fått. De siste dagene på ferie gikk i samme tralten som de forrige dagene, så ingenting veldig spennende å meddele egentlig! Sol, sol og atter sol. I går stod vi opp klokken 4, kjørte klokken halv 5 og var ved innsjekkinsskranken klokken halv 6, 1t20min før flyet gikk. Så god tid, ja? Men nei. Det var sånn 5 ulike Ryanair-destinasjoner på 3 usle skranker, og en halvtime før avgang fikk vi sjekket inn. Gjett om nervene var på høykant da! Vi måtte løpe til gaten, og de stakkars ungene mine måtte vente i en halv evighet på at både vann og mat skulle bli servert på flyet, siden den planlagte flyplassfrokosten ikke ble noe av. Jaja, vi nådde det ihvertfall, det er det viktigste. Og ungene car stoefornøyde med å få brus og croissant til frokost. Nå er vi tilbake til normal kost igjen, heldigvis! Det betyr at M sikkert kommer til å få tilbake magen sin som forsvant der nede - hun spiste ingenting!, og jeg må vel jobbe med den kiloen som sneik seg på en gang mellom pommes frites og pastaoverdose. Forhåpentligvis er det ikke så mye som en kilo engang, siden jeg er oppblåst som et uvær akkurat nå. Nei, kaffen venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. juli 2015 #10499 Del Skrevet 22. juli 2015 Velkommen hjem! Godt å høre at ferien har vært vellykket, men det stresset på flyplassen på veien hjem kunne jeg ha spart meg altså. Jeg hater flyplasstress, jeg blir så innmari sur av det! Hva er planene for resten av ferien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #10500 Del Skrevet 24. juli 2015 Velkommen hjem! Godt å høre at ferien har vært vellykket, men det stresset på flyplassen på veien hjem kunne jeg ha spart meg altså. Jeg hater flyplasstress, jeg blir så innmari sur av det! Hva er planene for resten av ferien da? Jeg også. Virkelig hater det! Jeg er en sånn som er et mareritt å reise med, for jeg blir så stressa og insisterer på å være timesvis for tidlig ute. Ingen store planer. Begynner på jobb allerede førstkommende mandag, så vi skal bare slappe av her hjemme og kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå