Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hei Belle! Lenge siden sist (tror jeg skrev i dagboken din sist i høst en gang - beklager - masteroppgaven slukte meg!), men nååå vil jeg følge videre! Sånne egenmeldingsdager er så gull verdt de, og veldig fornuftig bruk av "skulking", særlig dersom det er de som gjør at man ikke går på en smell og får et lengre fravær. Ingen dårlig samvittighet!

Så koselig med besøk! :vinke: Jeg tror jeg husker deg igjen! :jepp: Deilig å være ferdig med masteren da, gratulerer med det! :nigo:

Det var det jeg fryktet også, at jeg skulle gå på en skikkelig smell. I dag var første dagen på evigheter der jeg ikke holdt på å sovne på vei hjem fra jobb, liksom. Tror jeg gjorde det rette i å ta fri. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med besøk! :vinke: Jeg tror jeg husker deg igjen! :jepp: Deilig å være ferdig med masteren da, gratulerer med det! :nigo:

Det var det jeg fryktet også, at jeg skulle gå på en skikkelig smell. I dag var første dagen på evigheter der jeg ikke holdt på å sovne på vei hjem fra jobb, liksom. Tror jeg gjorde det rette i å ta fri. :jepp:

Takk!! Og ja, det er jo nettopp det. Noen sånne pusterom i hverdagen kan være helt nødvendige de, tenk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte mannen til sykehuset for å mase igjen. :dry: M er frisk, sånn HELT FRISK (!), for første gang siden...i fjor sommer? Så da ringte han for å informere om det, og for å høre om de ikke kunne skvise henne inn før sommeren. Vel...det er jammen ikke rart vi måtte vente helt til september med time...de opererer bare én gang i uka! :filer: Så kommende tirsdag er siste operasjonsdag før de tar Verdens Lengste Ferie. :lol: Hun skrev opp at M var frisk, men vi har absolutt null forventninger om noen ting. Sukk.

Jaja, sånn ellers så smiler livet til meg for tiden. Det er rart hvor mye lysere ting blir når man har litt søvn innabords! :ler: Jeg kom hjem til to smilende jenter og én smilende mann i går. M hadde vært helt tuttefri hele dagen, noe som burde vært en selvfølge for en på 2,5 år, men som ikke har vært det hjemme hos oss. :sjenert: Vi har vært ekstremt slappe med tutten og M altså, hjelpes. Men nå er det tutterehab på gang. Enn så lenge får hun ha den i bilen og på natten, og så får vi se hvor lenge hun skal få ha den på natten til slutt. Jeg stresser ikke med det i det hele tatt, så vi får se når det blir. ;)

I går kveld var jeg bortom naboen som har nyfødt baby. Og en veldig nyfødt en også; hun ble født på lørdag. :ler: Jeg tenkte nabodama ville ha noen dager til å komme seg på, men neida, hun ville gjerne ha besøk i går. Så da ble det sånn. Jeg hadde heklet hele tre babysko til babyjenta, og naboen ble veldig fornøyd. Gøy å kunne gi sånne ting synes jeg. :nigo: Jeg fikk holde henne, og jeg innså at jeg savner veldig å amme. :sjenert: Jeg er ikke babysyk eller noe, men selve ammingen skulle jeg så gjerne ha holdt på med enda. :hoho: Neida, men sukk, jeg savner det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å bli en av disse damene som står frem med at de ammer syvåringen sin? :fnise: Veldig koselig med heklede babysko da, for det første er det jo himla søtt, og for det andre sier det litt når en travel tobarnsmor i full jobb tar seg tid til å LAGE en gave! Da hadde jeg også blitt fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Som meg, som fortsatt har ei puppegal frøken på 2 år og 4 mnd.....

Gimegpuppentilbake.no :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så hyggelig med kosedag med A i helga! Det hørtes ut som dere koste dere begge to! :jepp:

Og jeg stiller meg bak det at en dag til å hvile var forebygging mot å gå på en skikkelig smell! Det høres ut som en egenmeldingsdag du virkelig trengte å bruke! :kose:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du føler deg mer uthvilt nå. :) Får håpe det varer. :)

En dag i uken var sa veldig lite. Vi fikk henvisning til O i november tror jeg, også ble han operert i midten av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Gimegpuppentilbake.no :bond:

Eller meg som har ei på snart to. Dag og natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å bli en av disse damene som står frem med at de ammer syvåringen sin? Veldig koselig med heklede babysko da, for det første er det jo himla søtt, og for det andre sier det litt når en travel tobarnsmor i full jobb tar seg tid til å LAGE en gave! Da hadde jeg også blitt fornøyd 

:ler: Neeeei, jeg tror ikke det du.

Jeg synes hekla babysko er veldig fint, brukte det jo mye til mine to. Og så er det gøy å lage - det er ikke for ingen grunn at hun fikk 3 par. :fnise:

Gimegpuppentilbake.no 

Åh. Koselig! :rodmer: Men jeg skjønner du er lei altså.

Så hyggelig med kosedag med A i helga! Det hørtes ut som dere koste dere begge to! 

Og jeg stiller meg bak det at en dag til å hvile var forebygging mot å gå på en skikkelig smell! Det høres ut som en egenmeldingsdag du virkelig trengte å bruke! 

Ja, vi hadde det skikkelig, skikkelig kos! :hjerte:

Den dagen reddet meg langt på vei fra å gå på en real smell altså. Føler meg som et nytt menneske!

Så bra at du føler deg mer uthvilt nå.  Får håpe det varer.

En dag i uken var sa veldig lite. Vi fikk henvisning til O i november tror jeg, også ble han operert i midten av februar.

Det varer nok ikke så veldig lenge. Jeg er jo alltid sliten og trøtt, liksom. :ler: Tror det er en småbarnsmamma-ting. ;) Men jeg er i det minste ikke trøtt-inntil-margen-sliten.

Vi var jo på sykehuset i april...eller mars? Og da fikk vi brev noen uker etterpå med time i september. :dry:

Eller meg som har ei på snart to. Dag og natt...

Dag = koselig. Natt not so much. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig lang ventetid altså. Spesielt med tanke på hvor mye hun plages. O var jo ikke plaget i så stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig lang ventetid altså. Spesielt med tanke på hvor mye hun plages. O var jo ikke plaget i så stor grad.

Ja, ikke sant? Hun blir nedprioritert fordi hun er så liten, og på én måte forstår jeg det, mens på en annen måte er det fortvilende å måtte vente så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Dagen i går var bare...puh. Jobbdagen var megatravel. Jeg hadde en halvtimes pusterom i løpet av hele dagen tror jeg, ellers gikk det i møter og befaringer og samlinger og whatnot. Jeg kom bokstavelig talt løpende inn til danseoppvisningen til A - jeg nådde det akkurat! Kjørte som en gris hjemover fordi jeg var forsinka. :lol: Det skulle vise seg at jeg ikke hadde trengt å stresse så mye da, for A frøys totalt og nektet å danse. Hun begynte å gråte og ble skikkelig lei seg stakkar. Hun hvisket meg i øret mens jeg trøstet henne at ''eg like ikkje når d e så mången folk, mamma!''. :grine: Gymsalen i barnehagen var stappfull, og jeg synes ikke det er det bitten rart at hun ikke ville danse. Kjipt for bror, søster, svoger og svigermor som også hadde kommet for å se, da.... :ler: Jaja, vi vet at hun er flink og elsker å danse, så da må hun bare få lov til å gjøre det på hennes premisser. :jepp:

Da vi kom hjem suste jeg ut i hagen. Jeg måtte utnytte det lille vinduet med opphold vi hadde. :fnise: Jeg fikk plantet alle staudene som ble kjøpt inn på søndag, og nå mangler vi bare to stk så er bedet komplett. Jeg fikk også plantet i alle krukkene, og i hengekrukken. Nå mangler bare finværet slik at vi kan nyte de fine blomstene. :sol:

Jeg hadde store planer om å innta horisontalen da Diddles nesten tvang meg med på trening. :ler: Neida, jeg var ikke vond å be, sånn egentlig. Så da ble det trening i stedet for bursdagsforberedelser som jeg da må ta i kveld. Jeg skal bake en kake og lage chili con carne i langtidskokeren. Ikke noe veldig stress med andre ord. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Gratulerer med dagen din kjære :hoppendeglad: 

:kake:  :bolledeig:   :roser:   :sol:  :roser:  :bolledeig:  :kake:

:klem: Du vakre menneske, håper du blir ekstra skjemt bort idag - det fortjener du!!  :klem:

Veldig glad i deg :hjerte:

:klemmer::kose::klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!  :blomst: Håper den blir kjempefin!!  :hoppe:

Huff, har hatt en del sånn dager som du hadde i går og det er ikke noe gøy. Føler man hele tiden er på etterskudd, det er så travelt! Frøkna her er omtrent akkurat som din A, hun liker heller ikke at det er så mange som ser på og hun gjør sjelden noe på kommando. Jeg har også funnet ut at det ikke er vits å mase/presse, men heller oppmuntre. 

God helg  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...