Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Kreft i øyet?! :hakeslepp: Det er sånt man ikke tenker over at det går an å få, engang. Håper virkelig at hun blir frisk!

Ja, huff, det er fælt. Forhåpentligvis er det på regnbuehinnen (eller en annen hinne), for da er det ikke mulig at det sprer seg. Det er jo det som er skummelt, at det skal spre seg innover i hodet. Ææææ, jeg har virkelig ikke lyst til å tenke på dette før det eventuelt er en realitet. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å som jeg hater kreft!! Synes det dukker opp over alt for tiden jeg. Blant kjente og kjære.

Klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft i øyet? Horror!!! Så fælt!!! Ååååå jeg blir så REDD!!! Alt som kan skje med oss :bond:

Er det hun som har to små? En jente på M´s alder og en mindre gutt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ånei, så grusomme nyheter! Håper det er av aller mildeste sort og at det går bra med henne! Det er jo ikke akkurat måte på til hva du skal få og tenke på heller, nå har det vært mye en stund! :klemmer:

Håper dere får en fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle!

Diddles: ja, det er henne. Jente på 2,5 og gutt på snart 1. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen 7:15 i dag også. :strix: Frokoststund med Tornerose på tv er godt i gang, og om bare en time drar vi for å trene. Jeg grugleder meg siden det er så lenge siden jeg har trent nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

God trening! :trene: Etter et sånt opphold er det alltid ekstra tungt å komme i gang, og ekstra godt når økta er fullført! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Du har mange dagbøker jo! Titter innom her også jeg da :)

Så fælt med kreft i øyet... Håper det går bra med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange dagbøker jo! Titter innom her også jeg da :)

Så fælt med kreft i øyet... Håper det går bra med henne.

Så koselig med nytt besøk! :velkommen: skal du være! :nigo:

-------

Titter bare innom fra påskefjellet. Stikkord så langt: sol, sol og enda mer sol. :sol: Både jeg og A har stått på slalom i dag (A var superflink!), jeg har revet av meg halve neglen på rivjernet (au, veldig vondt!) og vi har ellers kost oss kjempemye! Det skal allikevel bli godt å komme hjem i morgen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper påsken var storartet :jepp:

så utrolig leit å høre om venninnen din :tristbla: Håper det ikke er fare for spredning og at hun blir frisk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper påsken var storartet :jepp:

så utrolig leit å høre om venninnen din :tristbla: Håper det ikke er fare for spredning og at hun blir frisk :hug:

Åh, det var den! :hjerte:

Det samme håper jeg! Har ikke hørt noe fra henne enda, så jeg er mildt sagt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp og velkommen tilbake til hverdagen! På én måte litt godt, på en annen måte: tortur! :fnise: Har hatt det supertravelt på jobb i dag, og kunne godt tenkt meg ferie enda noen dager til. :bond: Jentene har jo sovet helt til 7:30 heeeele påsken (deilig! :nigo: ), og måtte vekkes i dag. Rart å ha unger som må vekkes! :ler: Det er nok bare et tidsspørsmål før de er tilbake til 5:30 da, men jeg nyter det så lenge jeg kan!

Påsken var helt superfin. Hytta er egentlig ingen hytte, men et palass, så selv om vi var 4 familier der, hadde vi helt grei plass. Vi lagde god mat og koste oss skikkelig. Jeg og ungene tok det rolig fra morgenen, og hadde hytta for oss selv. Første dagen fikk jeg erfart at å dra ut med en halvtrøtt A og en heltrøtt M ikke er noe sjakktrekk. :lol: Så resten av dagene dro vi ut etter at M hadde sovet. Jeg fikk ikke så mange timer i påskesola som jeg skulle ha ønsket, men med en fremdeles sutrete og konstant trøtt M var det ikke å enkelt. Om det var ørebetennelsen som fremdeles hang igjen, eller om det rett og slett ble for mange mennesker rundt henne (kanskje hun ble sliten fordi hun ikke hører like godt?) vites ikke, men hun var ikke seg selv i det hele tatt. Ville bare sitte på fanget og kose med tutten hele tiden. Så det ble mye innetid på oss.

Vi fikk vært ute litt, da. Rant på akebrett og koste oss. På lørdagen passet søster på M, mens jeg og A dro i trekket for å stå på slalom. Jeg som hadde trodd at vi kom til å bli nødt til å lokke henne med neste sesong (som originalt var planen), fikk litt bakoversveis da hun foreslo det selv. Smi mens jernet er varmt, tenkte jeg, og leide like greit slalomski til henne der og da. :fnise: Hun var superflink og langt fra sitt vanlige, pysete selv. :ler: Hun er klar til det store trekket nå, men jeg er ikke stødig nok til at jeg tør å ta henne med i t-kroken eller tallerkenheisen enda. Det får mannen ta seg av! Vi har satt oss opp på hytta 1.mai-helgen, og forhåpentligvis er det litt snø der fremdeles. :jepp:

Vi kom hjem på søndag, og det var SÅ godt å ha en ekstra dag hjemme før hverdagen begynte for fullt. På søndags kveld, drakk jeg meg småbrisen på rødvin (helt alene :hoho: ) og så film og heklet. Deilig. :nigo: I går var vi på besøk hos svigermor, og ellers bare hjemme. Jeg gjorde i tillegg et siste heltemodig forsøk på sushi, men næsj, det er rett og slett ikke for meg. Denne gangen prøvde jeg tempura maki (tror jeg det heter - tempura scampi ihvertfall, inni en sånn rull), og selv om det smakte helt greit var det ingen højdare det heller. Tempuralaksen til ungene var mye bedre. :fnise: Det er noe jeg godt kan bestille til meg selv om jeg får lyst på take away-fisk, men ellers ikke.

I dag skal vi ingenting, bare handle etter jobb. Det tar jo stort sett hele ettermiddagen, så. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin påske ❤ jeg liker ikke den råe sushien, men frityrstekt scampi er skummelt godt, dyppe i chilisaus :D anbefaler å prøve det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så gøy at A likte seg i slalombakken! :jepp: Vi sto slalom en dag vi også, og jeg blir alltid både imponert og nervøs av de bittesmå som raser ned bakkene som ingenting! :daane:

Lykke til med handling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin påske ❤ jeg liker ikke den råe sushien, men frityrstekt scampi er skummelt godt, dyppe i chilisaus :D anbefaler å prøve det ;)

Jeg prøvde å dippe tempuralaksen i søt chilisaus i går og det var dritgodt! Tror jeg skal prøve flere av barnerettene jeg altså, de tiltaler meg visstnok mye bedre enn voksenrettene. :ler:

Så gøy at A likte seg i slalombakken! :jepp: Vi sto slalom en dag vi også, og jeg blir alltid både imponert og nervøs av de bittesmå som raser ned bakkene som ingenting! :daane:

Lykke til med handling :ler:

Æææ, de ungene er helt syke! Regner med at A også blir sånn om ikke lenge. :fnise:

Jeg handlet før jeg hentet dem. Var så trøtt og orket bare ikke å drasse dem med meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin dag i går, om enn veldig kort - slik jobbehverdagene vanligvis er. Ungene var dødstrøtte etter lang dag i barnehagen, så vi hoppet like greit over middagen og spiste kvelds i stedet. :fnise: A takket til og med nei til å få besøk av nabojenta fordi hun var så trøtt, så her var det alvor. :ler: Jeg la M før klokken 6 og A før klokken 7. La meg selv klokken 21:30. :natti:

...og det var liksom dagen i går. Mindre innholdsrik dag skal man lete lenge etter! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg klarer ikke og spise det lenger uten å dippe det i den :ler:

Har ikke sett barnerettene, så aner ikke hva det går i :P er det sabi sushi dere kjøper det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg klarer ikke og spise det lenger uten å dippe det i den :ler:

Har ikke sett barnerettene, så aner ikke hva det går i :P er det sabi sushi dere kjøper det på?

Jepp, Sabi Sushi. :jepp: Genialt å kunne bestille på nett altså. :nigo: Nå bestilte jeg tempura laks med ris til ungene, og restene spiste jeg i går. :fnise: De har jo masse greier til ungene også, noe jeg mistenker passer bedre for meg enn de tradisjonelle sushigreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du budd her, hadde jeg anbefalt en annen, som er på togstasjonen. Jeg hadde det samme der som jeg også skulle prøve på sabi, siden de har åpnet rett her borti høgget, det var ikke godt, alt for sterkt :o er så digg å finne noe en liker. Jeg klarer ikke det tradisjonelle jeg heller. Så jeg har scanpi med ost og crabstick i, agurt og avocado, også ris rundt da. Åsså frtiterer de hele greia :D nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...