Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

SIden lilla er den store favorittfargen (vi har det likt her :fnise: ) har de tostykker fra Name it, denne og denne.

Den ensfargede kommer det frem et usynlig mønster på når den blir våt - til stor jubel fra E :ler:

Godt å høre at vi ikke er de eneste med vanskelig unge. :lol:

Hvordan er disse i størrelsen? Ser jo at den største størrelsen er 116 i disse dressene, og det er det A trenger om de er vanlige i størrelsen. Er de små, vil de ikke passe. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at vi ikke er de eneste med vanskelig unge. :lol:

Hvordan er disse i størrelsen? Ser jo at den største størrelsen er 116 i disse dressene, og det er det A trenger om de er vanlige i størrelsen. Er de små, vil de ikke passe. :(

Har kjøpt i størrelsen 104 som er størrelsen over det E bruker nå, og den har vært svært romslig og god i størrelsen.

Kjeledressen fra i fjor eller forfjor blir det vel er i str 92 og den funker enda. Så min mening er at de er gode i størrelsen

Skrevet

Elsker de softshell dressene fra name it :hjerte:

Anbefaler alltid de til nye foreldre i bhg.

synes de er normale i str, jenta mi er lang, og har hatt dressen i str etter alderen hvert år.

Skrevet

Har kjøpt i størrelsen 104 som er størrelsen over det E bruker nå, og den har vært svært romslig og god i størrelsen.

Kjeledressen fra i fjor eller forfjor blir det vel er i str 92 og den funker enda. Så min mening er at de er gode i størrelsen

Det høres betryggende ut. Da bør jo 116 passe henne tenker jeg. :jepp: Hun måtte opp i 120 (!) i vinterdressen til neste sesong, men den var jo litt liten i størrelsen så.

Elsker de softshell dressene fra name it :hjerte:

Anbefaler alltid de til nye foreldre i bhg.

synes de er normale i str, jenta mi er lang, og har hatt dressen i str etter alderen hvert år.

Jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg trenger en sånn dress. :fnise:

Skrevet

I går kom jeg endelig ut av funken min. :strix: Jeg glemte iPoden min på kontoret på vei hjem og var egentlig ganske sur for det, men på radioen møtte denne sangen meg, og funken var historie :danser:

https://www.youtube.com/watch?v=5XR7naZ_zZA

Ellers var dagen i går veldig fin. Middag, leke med ungene, dra en snartur på kjøpesenteret, rydde, leke med ungene, se The Mindy Project mens mannen la ungene, se Divergent i den nye kinosalen vår. :fnise: Mannen har stelt i stand prosjektor og kinostoler på gjesterommet (aka gutterommet som det nå går som). Kjempekoselig. :jepp:

I kveld skal vi ha en god, gammeldags fredagsfylle. :skaal: Bare jeg og mannen. :ler: Han hadde så lyst til det, så han stelte i stand barnevakt og hele pakka. Vi har ingen konkrete planer enn å spise ute et sted og så ta det derfra. :jepp: Kompisen hans skulle ut med jobben, og min jobb har lønningspils, så det er ikke utenkelig at vi møter dem ett eller annet sted. :nigo:

Skrevet

Så morsomme planer for kvelden! :hoppe::nigo:

Skrevet

Så morsomme planer for kvelden! :hoppe::nigo:

Ja, det skal bli kjempegøy! Det er veldig lenge siden vi var ute på byen sammen. Vi har det jo kjempegøy i hverandres selskap. :nigo:

Skrevet

Jeg er her, jeg er bare ufattelig travel i dag. :bond:

Skalviseeeee. Helgen:

- Bytur på fredag var awesome. :skaal:
- Påfølgende lørdag not so much. :hoho: Vi hentet ungene klokken 14, og fra klokken 17-19 lå jeg og halvsov på sofaen. :fnise:

- Søndagen var herlig avslappende, og vi gjorde ikke på noe som helst. Vi hadde besøk av søster, svoger og mamma, og ungene lekte med nabojenta. :jepp:

I dag var det foreldresamtale fra morgenen av. Ped.leder til M ville gjerne ta samtalen nå i stedet for i april, slik at vi kunne være litt forut for spisesituasjonen hennes som har tatt litt for mye av i det siste. Hun eier ikke tålmodighet, og er skikkelig bajas ved spisebordet. Kaster mat rundt seg og er egentlig bare veldig uspiselig. :lol: Hun er heldigvis ikke på langt nær så ille hjemme, men vi ser tendensene. Og siden ped.leder vil fortsette å holde det positive fokuset M har fått på spising den siste tiden, ville hun finne en felles strategi, noe jeg synes er helt supert. Vi har vært litt rådville ang. hvordan vi skulle gripe situasjonen fatt fordi M er så sabla ulik søsteren sin på det viset. Hvem skulle trodd at de samme metodene som har funket så bra på A, ikke funker på M. :ler: Nå har vi ihvertfall en plan, og så får vi forhåpentligvis en ordnings på det. :Nikke:

Så var det idiotisk møte med byggherren med én gang jeg kom på jobb, så møte med økonomi og nå er det styringsmøte. :bond: Når jeg kommer hjem, har A venninnen sin fra barnehagen på besøk, og det er nok langt fra stille og rolig hjemme. :fnise: Jeg BURDE trene, jeg BURDE ditt og jeg BURDE datt, men jeg er fremdeles ufattelig sliten. Dagen i dag har sin naturlige grunn da. M var våken i 4 (fire! FIRE!!!) timer i natt. :dry: Men ja, sliten og trøtt, både i hodet og i kroppen. Så da legger jeg treningen på hylla for i dag, og konsentrerer meg heller om pakkingen.

For i morgen, dere. Da går turen til Italia. Nærmere bestemt Venezia. :skya: Jeg veksler mellom å ikke ville dra (8+ timer reisevei blant annet), og å glede meg noe sinnsykt. Venezia liksom! :strix:

Skrevet

Å men åh, du altså - reiser jo hele tida *dødsmisunnelig* Verdens beste tur til vakre Venezia, håper det blir mer tid til kos enn du er forespeilet :klemmer:

Skrevet

God tur! Det høres helt fantastisk ut :sol:

Skrevet

Innom fra hotellsengen :vinke:

A) Venezia er bare helt okay. Slitne bygninger, enda slitnere kanal, endaenda slitnere innbyggere byr bare på en så där opplevelse. Men vi har det gøy. Har trasket fra klokken 15 til nå, drukket vin og spist god mat. :nigo:

B) M har fått kraftig ørebetennelse. Igjen. Og her ligger jeg og nyter hotellrommet mens hun er dritdårlig. Sukk. Dårlig mammasamvittighet til side; hun blir nå sendt videre til spesialist. Andre kraftige betennelsen på mindre enn to måneder (med medfølgende høy feber - 40 både i går og i dag! - og rævva almenntilstand) resulterer nok i dren. Vi fikk også endelig svar om at det mest sannsynligvis er dette som er grunnen til at hun snakker så lite og utydelig. Hun hører rett og slett ikke, stakkar jenta vår. :tristbla: Men det blir godt å få en ordnings på det, om enn om det tar et par mnd å få time

Ha en strålende kveld alle sammen! :blomst:

Skrevet

Uff, stakar lille! Tenk for et ras av ord som kommer når de får fikset de små ørene 😊

"Kos" deg videre i slitne Venezia :ler:

Skrevet

Venezia, så stas! Gøy når jobbturer går til litt fine steder. :nigo:

Stakkars lille M, men godt dere får utredet det skikkelig nå. Da blir det nok bra snart! :jepp: Skjønner at det må være litt vondt, men ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er hjemme denne gangen. Mannen ordner helt sikkert opp på ypperlig vis. :) Stort sett er det jo du som er den som må være alene om sånt, er kanskje litt godt å overlate det til noen andre for en gangs skyld?

Skrevet

Pasadena og Kokos :klem:

Det er godt å legge mammajobben til side litt altså, det er det. Og selvsagt fikser mannen sånt. Han var til og med på dans med A i dag. :fnise:

Dagen i dag har vært den kjedeligste dagen i mitt liv. I kid you not! :hoho:

Dagens gøyheter:

08:30-10:00: biltur til Trieste

10:00-12:30: se på ventilasjonsaggregat

12:30-13:30: lunsj, aka det mest spennende som har skjedd så langt. Klassisk italiensk, med blingser, god ost og godt kjøttpålegg.

13:30-16:00: se på aggregat som er satt i gang

16:00-18:00: møte angående aggregat

18:30-nå: biltur tilbake til Venezia

:daane: Jeg dauer.

Nå skal vi ned i baren å drikke litt, før vi skal spise. Jeg er dødssulten, men man kan visst ikke spise på ren (fra alkohoml) mage. :hoho: Derfor er jeg sjeleglad over at jeg knabbet et eple fra frokosten. FML.

Neida, det som er mest awesome med denne turen er at underentreprenøren vår (som er den som har bestilt dette aggregatet) har betalt alt av mat og drikke hele turen. Det eneste jeg har brukt penger på her nede er sminke. :nigo:

Skrevet

Håper du koser deg masse meg god mat i kveld :jepp:

Skrevet

:fnise: ja det hørtes ut som drømmedagen!! Håper dagen idag byr på litt mer enn aggregater :ler: Her er det snø :jolie: Bah! Vår? My ass!!

Skrevet

Håper du koser deg masse meg god mat i kveld :jepp:

Det gjorde jeg. Italiensk pizza. :jepp:

Skrevet (endret)

:fnise: ja det hørtes ut som drømmedagen!! Håper dagen idag byr på litt mer enn aggregater :ler: Her er det snø :jolie: Bah! Vår? My ass!!

Bahaha, ikke sant? :ler:

Wæææ, jeg fikk en dritsur snap fra mannen i dag morges. Tror jeg skal være fornøyd med Venezia-regnet, og håpe at snøen er borte når jeg er hjemme.

Nå skal jeg straks ut på shopping. :nigo: Har et par timer å slå ihjel før vi skal reise til flyplassen. :shoppe:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Det tiner fort, så det er nok vekke innen du rekker å komme deg hjem ;) Spørs hvordan det er på Gardemoen, det er visst snøkaos i store deler av sør- og østlandet :haar:

Gjest Neferet
Skrevet

:sno:

Jeg håper det roer seg til du evt skal ankomme Gardermoen (hvis du skal innom der?) Så på nett nå at det er stengt for all flytrafikk! :haar:

Godt du har fått god mat og litt shopping på tur da, når byen og aktivitetene ikke har vært av de mest spennende! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...