Pasadena Skrevet 23. januar 2015 #9801 Del Skrevet 23. januar 2015 Hol? Fysen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. januar 2015 #9802 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) umettelig!! Endret 23. januar 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #9803 Del Skrevet 24. januar 2015 For nøyaktig to år siden våknet jeg med et rykk, av noe. Dette noe skulle vise seg å være vannet som gikk, og 5,5 time senere var min andre altoppslukende kjærlighet født. Tenk at lille flisa mi er 2 år allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. januar 2015 #9804 Del Skrevet 24. januar 2015 Ååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. januar 2015 #9805 Del Skrevet 24. januar 2015 Gratulera med 2-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. januar 2015 #9806 Del Skrevet 24. januar 2015 Pasadena skrev (På 23.1.2015 den 21.13): Hol? Fysen? Diddles skrev (På 23.1.2015 den 22.03): umettelig!! Nope, fysen og umettelig blir ikkje det same. "Tom" (i magen) er vel et bedre erstatningsord for dei som ikkje har "hol" i dialekta si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. januar 2015 #9807 Del Skrevet 24. januar 2015 Også kjent som sulten? eller hul? Umulig å definere dialektord av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2015 #9808 Del Skrevet 24. januar 2015 Gratulerer med 2 års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. januar 2015 #9809 Del Skrevet 24. januar 2015 Hol, som i sugen på noe godt hele tiden? jeg klarer ikke forklare hva det betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. januar 2015 #9810 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg er nok hol bestandig, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #9811 Del Skrevet 25. januar 2015 Hol blir brukt litt om hverandre her. Jeg bruker hol både som umettelig og fysen. Direkte "oversatt" betyr det jo hul. Som en hul trestamme liksom. Tom. Ellers: takk for fine gratulasjoner! Vi hadde en superfin dag i går. Bursdagsbarnet hadde fått mer enn nok inntrykk i løpet av dagen, og var klar til å legge seg kl 16. Da gikk øynene i kryss. Vi klarte å hale det ut til 18:20, og hun sov helt til 6:15 i dag! Det er en time lengre enn til vanlig. I dag blir det venneselskap klokken 12. Vet ikke hvem som gleder seg mest jeg. A som får Liten på besøk, M som får bestisen fra bhg på besøk, eller jeg som får Diddles på besøk. Frem til da: megatravelt. Muffins skal lages, pizzaboller skal lages, vi må kjøre på butikken, jeg må rydde og støvsuge osvosvosv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. januar 2015 #9812 Del Skrevet 25. januar 2015 Kjempekos var det idag Håper ikke A brygger på noe Mest sannsynlig er det vel et resultat av flere bursdagsfeiringer på rad, men jeg putta Liten i dusjen når vi kom hjem for sikkerhetsskyld "Koffår må eg dusja idag og mamma, eg dusja jo igårkveld!" Jeg bare --> øh..fordi du har kake i håret?! på godjenta mi!! Håper du får slappa litt av ikveld før en ny uke braker løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #9813 Del Skrevet 25. januar 2015 Diddles skrev (På 25.1.2015 den 14.58): Kjempekos var det idag Håper ikke A brygger på noe Mest sannsynlig er det vel et resultat av flere bursdagsfeiringer på rad, men jeg putta Liten i dusjen når vi kom hjem for sikkerhetsskyld "Koffår må eg dusja idag og mamma, eg dusja jo igårkveld!" Jeg bare --> øh..fordi du har kake i håret?! på godjenta mi!! Håper du får slappa litt av ikveld før en ny uke braker løs Takk for en fin dag. Rolig og koselig og bare...elsk! Hun er fin nå, så jeg vet ikke helt hva det var jeg altså. Jeg har skrubbet hele gulvet på badet. Så jeg forstår at du ville bade henne. Få bort de eventuelle bassiluskene. (som hun da i tilfelle har overført til halvparten av barselgruppen ) Jeg og mannen skal legge oss i sengen med en film eller noe, så snart A har lagt seg. Spinning ble raskt lagt på hylla for å si det sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #9814 Del Skrevet 26. januar 2015 Ååå, jeg og mine to bestiser driver og spikrer fast dato for venninnetur i mars eller april. Det er egentlig det samme hvor det er, så lenge jeg kommer meg bort herfra. Er utrolig rastløs i kroppen, merker det har blitt mye barn og hus og mann, og lite meg selv de siste mnd. I går kveld sa det stopp, og jeg fikk en sånn kvelende følelse av at jeg måtte bort. Helst i går. Når det å kunne hente posten helt alene etter jobb, uten dårlig samvittighet eller stress føles som verdens største frihet, trengs det tror jeg. Tenkte på det i hele natt, og søren heller...mannen reiser årlig på fotballtur, hvorfor skal ikke jeg kunne ta meg en jentetur uten å ha dårlig samvittighet for det? Så i dag morges fb'et jeg bestiser, og herlige som de er, sa de ja på sekundet. Tror de har merket det på meg, at det har blitt mye...MYE i det siste. Så...jippi! Ellers: noe mystisk som skjer i magen min i dag. Planen var spinning, men når det eneste jeg har klart å få ned i hele dag er to knekkebrød, er det ikke noen vits engang. Nok et bidrag til denne intense rastløsheten. Håpte at trening kunne fordampet litt av den. Velvel...neglelakk, Elementary og brus får duge i stedet. Apropos postkontor; fikk Fitbit Flexen min i dag. Er ekstremt spent på hvordan den logger søvnen min i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. januar 2015 #9815 Del Skrevet 26. januar 2015 Åå, så herlig det blir med jentetur!! Unner deg det veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. januar 2015 #9816 Del Skrevet 26. januar 2015 Så gøy med venninnetur! Drømmer om det samme selv om dagen, blir spennende å høre hva dere finner på etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. januar 2015 #9817 Del Skrevet 26. januar 2015 Ååå, så bra at du skal på jentetur! Heldiggris! Det skal jeg også om...tja...1,5 år eller noe sånt. Du fortjener det på alle mulige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #9818 Del Skrevet 27. januar 2015 Pasadena skrev (På 26.1.2015 den 18.17): Åå, så herlig det blir med jentetur!! Unner deg det veldig Kokos skrev (På 26.1.2015 den 18.41): Så gøy med venninnetur! Drømmer om det samme selv om dagen, blir spennende å høre hva dere finner på etterhvert! Sushi skrev (På 26.1.2015 den 20.35): Ååå, så bra at du skal på jentetur! Heldiggris! Det skal jeg også om...tja...1,5 år eller noe sånt. Du fortjener det på alle mulige måter. Jaaaa! Det skal bli helt fantastisk godt. Nå tror jeg vi har landet på 13-16.mars allerede! Nå gjenstår bare å finne ut hvor vi skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #9819 Del Skrevet 27. januar 2015 Blarg! Jeg sliter sånn med magen min at jeg blir gal! Vet ikke hva det er jeg altså. Omgangssyke, forstoppethet eller hva, men au! Jeg får mageknip hver gang jeg spiser noe, og har vondt når jeg går. Er ikke slakk eller noe, så jeg antar det er forstoppethet kanskje? (TMI, men jeg har ingen grunn til å være forstoppet akkurat nå ) Var våken i to timer i natt, og fitbit'en min kan fortelle meg at jeg har våknet 24 ganger fra jeg la meg. Det er nok ikke heeelt reelt da, siden den trodde jeg sov da jeg lå og leste, og så er jeg ganske voldsom i bevegelsene når jeg snur meg. Men jeg har ihvertfall urolige netter, det kan den bekrefte! Ingen planer i dag. Dette som liksom skulle være tidenes treningsuke ligger an til å bli tidenes rastløs-uke. Men; vi har bestemt oss for å reise til Wien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. januar 2015 #9820 Del Skrevet 27. januar 2015 Registrerer fitbiten hvor mange ganger du våkner ved å registrere bevegelser? Wien blir sikkert et supert reisemål! Skikkelig storby det. Skal dere være på noen form for spahotell, eller blir det vanlig hotell og bare masse utflukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå