Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Du er så søt, Diddles :fnise:

Helt enig i at det høres umenneskelig ut å måtte ta et sånt valg som søster og svoger, men også enig med Pasadena i at alle alternativene hørtes fine ut.

God bedring til de pjuske, håper virkelig det går over i en fei. Omgangssyken er så guffent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, får håpe det ikke blir spysyken på dere midt i jula da! Dere får gå med munnbind og, antibakk og håndvasker hvert 10 minutt, så går det vel bra.. :P

God bedring til jentene dine! :)

Enn så lenge ser det bra ut! Jentene er friske, og jeg og mannen har ikke kjent noen antydinger. :5:

Huff og huff - god bedring! Håper du slipper unna.

Takk for det! :tommelsmil:

Det er nok ikke et enkelt valg å ta, nei. Men alle alternativene hørtes fine ut

Jaiks, spysjuke!! leste i avisa at noroviruset har gjort sitt inntog. Krysser fingrene for at dere voksne ikke får det! Og så midt i jula, da!

Jeg har gitt streng beskjed om at lille ikke får dra i lekelandet på kjøpesenteret når vi skal til byen på lørdag.

Ja, det er fine alternativer. Egentlig er jeg bare mest glad for at de ikke skal ha tradisjonell begravelse, med kiste og sånn. *grøss*

Omgangssyken er ihvertfall i full blomst i barnehagen nå. Vi er vel heldige som har merket det såpass lite.

Oh no, fysjom - har dere fått den dritten i hus Da skyr vi dere som pesten, bli friske til over helga bare så vi kan leke!!! Liten hadde sin tørn for noen uker siden, men vi slapp unna med 1 x oppkast og en slappisdag hjemme...

Huff, det er virkelig vanskelige valg din søster og svoger står midt oppi nå..aner ikke hvordan jeg ville gjort selv...vil ikke tenke på det engang *frysningeroverhelekroppen*

Mamma og pappa valgte begravelse når vi mistet lillesøster, men det var kun for de aller nærmeste..jeg kjenner at jeg synes det er godt å ha en gravstein med navnet hennes på, selv om jeg vet hun ikke er der - så hender det jeg stikker innom og prater litt med henne

Skjønner godt søsteren din har nok med seg og sitt, heldigvis er hun god på å si fra hvordan hun trenger at ting er ..og dere er gode på å støtte opp og stille opp - hun trenger ikke å si at nå trenger jeg dere, for dere er så nære uansett :hjerte: Fint synes jeg, dere er noen fine folk :hjerte: Åh, herregud, nå ble jeg supersentimental her :grine: Jeg er glad i deg jeg......

Ungene er friske! :nigo: Dvs, M har aldri hatt det, annet enn en bleie som kanskje, muligens, om man la godviljen til, kunne vært det. Og det ser ut til at A slapp unna med de timene på natten med spye. Takk og lov for at det ikke var diaré! :pls:

Søster er flink til å si ifra, ja. Så ingen følelsesundertrykkelse der i gården, nei! I dag var hun i barnehagen hun jobber i for første gang siden det skjedde. Hun hadde gruet seg, så hun fikk låne ungene slik at hun hadde en unnskyldning til å ikke være der så lenge. Men det gikk fint, tross kommentarer fra barnehageungene à la ''babyen din er død, A!'' osv. :P

Ååå, du er så god! :rodmer: Jeg er veldig, veldig glad i deg også! :hjerte:

Du er så søt, Diddles :fnise:

Helt enig i at det høres umenneskelig ut å måtte ta et sånt valg som søster og svoger, men også enig med Pasadena i at alle alternativene hørtes fine ut.

God bedring til de pjuske, håper virkelig det går over i en fei. Omgangssyken er så guffent!

Takk for det! Det ser ut som om det har passert uten altfor mye greier. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene er friske, jeg har ikke kjent antydninger til noen uggenheter, og dere....DET ER FERIEEE! Sånn på skikkelig! Mannen er hjemme, treet er pynta og ferieroen har lagt seg. Deilig! :hoppendeglad:

I dag morges fikk ungene Frost-filmen i kalenderen. Til tross for at M ble litt småskuffa for at hun ikke fikk julekule ( :fnise: ), var det storsuksess! De har jo sett den en trillion ganger før hos søster, men det var nok ekstra gøy å se den hjemme. :jepp:

Ellers har dagen gått i smått og stort. Jeg har vært på jobb et par timer (feste løse tråder...eller noe sånt? :ler: Hele anlegget stenges i julen, så i dag gikk alle på ferie), søster har vært på besøk, jeg har sovet i én hel, salig, deilig time sånn midt på dagen, og vi har pyntet treet. Nå lukter det deilig juletre hjemme, huset er ryddig (sååå deilig å ha noen andre enn bare jeg som rydder og fikser :nigo: ) og jeg har en skikkelig blast from the past mens mannen legger A; :hjerte: Skins. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Men altså... Julaften... Onsdag... Overraskelsesmoment og sånn....

:huh:

:hoho: Vi pynter alltid treet tiiidlig! :jepp: I fjor pyntet vi det før Lucia liksom. :fnise:

Men hjemme hos mamma har vi alltid pyntet det lille julafteb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Jeg forstår det bare ikke! :fnise: blir det ikke litt mindre stas å stå opp på julaften da, når treet har stått der og rydd i flere dager allerede? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Jeg forstår det bare ikke! :fnise: blir det ikke litt mindre stas å stå opp på julaften da, når treet har stått der og rydd i flere dager allerede? :klo:

Næææ, synes ikke det altså! Vi hiver ut jula senest 2.januar, og da blir det litt kort å ha det kun fra lille julaften. Sitter akkurat nå og snuser inn den deilige lukten. Mmmm. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin start på ferien så langt! :nigo: Ungene er friske, jeg og mannen er friske (isj - jeg begynner å kjenne den velkjente feriekriblingen i halsen :dry: ), og i går fikk vi jammen tatt storhandel for julen også. Deilig å ha det gjort - særlig når vi har så stort kjøleskap at vi har plass til alt! :fnise:

Bestis og mannen var på besøk i går kveld, og ellers tutlet vi bare rundt her hjemme. Jeg fikk bakt en god ladning med bondekaker, så nå skal vi ikke bake flere julekaker.

I dag skal jeg prøve å komme meg på trening. Om det så bare er styrketrening. Har mensen, og da føler jeg meg alltid svær som en hval. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal pynte i kveld vi! Bare stas å ha det litt lenger! Spesielt siden vi generelt sett farter mye i jula. Sa går vi et par hele dager med treet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, jeg også vil trene :hoppe:

Jeg gir beskjed om det blir noe! :jepp: Akkurat nå har luften gått ut av ballongen, så vi får se... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, dritbra spinningøkt i dag! :bolledeig: Det at Diddles var med, gjorde det helt perfekt! :hjerte:

Sånn ellers har dagen vært fin. Ikke så veldig innholdsrik, men sånn er det vel når man har ferie. Eller? :fnise: Det er så rart å ikke være stressa rundt juletider. Har vi gjort noe feil, liksom? :ler:

i dag har vi bare dillet rundt her hjemme. Jentene har sett litt for mye tv, de har lekt og vært verdens beste venner mesteparten av dagen, og vi har vært en liten tur på kjøpesenteret. Faktisk behagelig lite folk der i dag, så ungene fikk leke litt fra seg på ''lekeland'' også. :nigo:

Nå er jeg nydusjet, ny neglelakk er på, og jeg nikoser meg med Vampire Diaries mens mannen er hos en kompis. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte kommentaren til instruktøren; hadde jeg bare visst at det var dere som var bak kalenderluke nr 21 :daane:

:fnise:

Digg å trene med deg *muskelsmiley* Du er toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte kommentaren til instruktøren; hadde jeg bare visst at det var dere som var bak kalenderluke nr 21 :daane:

:fnise:

Digg å trene med deg *muskelsmiley* Du er toppen!

:fnise: Var det det hun sa, ja! Fikk det ikke med meg, jeg. :ler:

Ditto! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hnnnng. Da var det mannen sin tur til å :spy: . Venter på at det blir "min" tur. Julaften sikkert. :dry: Neida, forhåpentligvis slipper jeg, siden jeg ikke har blitt syk enda. :pls:

Så her sitter jeg da, trøtt og småsur på verden som gir meg en syk mann. Vurderer å hive ungene på barnepassen på treningssenteret, kun for å få ut litt gruff. :fnise: Men i formiddag er det kun åpent midt i sovetiden til M. En smule upraktisk. Dessuten skal jeg møte bror for litt siste liten julagaveshopping. Nå med unger på slep. Det blir gøy, det! :hoho:

Jeg har lagt ned tv-forbud for mine to tv-slaver, og nå sitter de og pusler på gulvet. De er så gode venner, og leker så innmari fint sammen at jeg blir helt varm om hjertet! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, hvilken tulling var det som fant ut at det var en god idé å legge jula til midt i den verste omgangssyke- og influensasesongen?! :rolleyes:

God bedring til mannen, håper du slipper unna! Og at jentene oppfører seg eksemplarisk på shopping! Flaks for deg at onkel også er med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazilla: helt enig! Tullepip. :snurt: Takk for det, forresten!

Diddles: det forstår jeg kjempegodt! Det er derfor jeg enda ikke har sagt noe til A om å leke med Liten. :P Men vi har en gave til Liten da. Vi kan evt komme innom med den i døren i morgen? Med munnbind og sånn? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også gaver liggende..imorgen ja, eller muligens ikveld? Jeg skal en liten runde og levere ut, men må se hvor seint det blir! Kan vi se det litt an? Hvis du ikke hører noe ifra meg ikveld så tar vi det imorgen, yes?! Håper virkelig du slipper unna denne gangen også..god bedring til mannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...