Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Sånn er det her også, Diddles :5:

Jeg har innfunnet meg med at leggetider er ustabile greier, hos oss funker det ikke med samme klokkeslett hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover de seg gjennom avkledning, kveldsstell og alt når de har sovnet i bilen? :ler: lille spretter opp og er lys våken med en gang bilen stopper, hun :roll:

Veeel, kveldsstell blir det ikke så mye av, men de sover seg som regel gjennom avkledning og en sjelden gang bleieskifting også. :ler: Vi bytter som regel bleie på M før vi kjører hjem, om det er mulig. Da får de også på seg nattisene. :jepp:

Men de har ikke alltid vært sånn altså. Eller jo, M har alltid vært sånn. A, not so much. :P

Jeg må si jeg er imponert over jentene dine som "tar kveld" kl 18 i bilen, ja! :jepp: Dersom O hadde sovnet i bilen, så hadde han uansett våknet når jeg tok han ut, og resten av kvelden hadde forløpet som vanlig med kveldsmat, litt leking, dinosaurer på youtube også legging 19:15 :P

Kos deg hos onkelen din i dag! Kos deg med kake! :nigo:

Det er veldig praktisk, om ikke annet. :fnise: Da slipper jeg hele leggekarusellen til A, som ofte er ganske krevende. :daane:

...og hvis Liten sovner i bilen og sover så mye som et par minutt bare så sovner hun ikke igjen før laaaaangt over leggetid :daane: Det er rart altså, at en powernap kan virke inn på den måten!! De enestee gangene hun kan sove på dagtid er når hun er syk, da virker det ikke inn på nattesøvnen...Så der er du heldig :jepp:

A har en magisk grense på 15 minutt. Sover hun lengre enn dette blir det krøll. :P Når hun ikke sovner for natten altså. Så vi må nesten være nødt til å bli værende til leggetid når vi er på besøk. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, fin dag i går. :nigo: God middag hos tante og onkel, og ungene storkoste seg med oldefar og resten av familien. :hjerte: Det er så fint når alle samles på den måten, det er ikke så ofte det skjer.

Jeg trodde rett, og ungene sovnet på vei hjem. Da var det bare schmokk, schmokk, og vips! der var de i seng. Planen var jo å trene, men jeg var rett og slett så trøtt etter morgenen som begynte 4:30, at jeg la meg i stedet for. Leste omtrent to setninger i boken min før jeg sovnet. :ler:

I dag kommer mannen hjem! :bolledeig: Endelig! :rodmer: Han kommer med bussen i 5-tiden, så vi drar ikke hjem etter barnehagen. Kanskje vi skal spise pizza? Det blir uansett bare litt dilling på kjøpesenteret før vi henter ham. :nigo:

Jeg var hos legen med urinprøven til A i dag, og der er det fremdeles litt rester av UVI dessverre. :( Jeg merker det heldigvis ikke på henne, men hun må jo bli helt kvitt det liksom. Jeg skal tilbake med ny prøve når kuren er ferdig (satser på den holder ut helgen), så får vi se hva som skjer.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vs. A: 1-847472! :fnise: Enern kom i dag: endelig ville hun ha den nye kjolen fra Pomp delux på seg. :5: Kanskje det er håp for "sparkebuksen" også? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld ble lille E A født. Uke 31+1, så perfekt og fiks ferdig, men allikevel ikke.
Hun ble forløst med keisersnitt pga fare for mors liv, og det meste tyder på at hun ikke hadde det så godt inni magen den siste tiden. Morkaken hadde også begynt å løsne.

Hun var livløs da hun ble født. Legene klarte å få hjerteslag etter en halvtime, og hun ble lagt i respirator slik at familien skulle få mulighet til å hilse på og si farvel.

Vi var alle med på den fine dåpen, og hun falt bort fra oss umiddelbart etter at de tok bort slangen som hjalp henne å puste.

Jeg fikk holde henne, kose litt. Hun var nydelig, med svart, krøllete hår, og lignet på A da hun ble født.

Alt står bra til med søster og svoger, etter forholdene ihvertfall. Mamma har vært med dem på sykehuset i natt. Bror kom hjem fra sjøen akkurat i tide i går, takk og lov for det.

Vi har det ikke så godt noen av oss nå. Mannen har såvidt sovet i natt, og jeg klarer ikke å slutte å gråte. Livet er så urettferdig! Jeg klarer ikke å få synet av den livløse skapningen vekk fra netthinnen, og kjenner det på kroppen ig lurer på hva jeg hadde gjort om jeg hadde mistet mine jenter.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh kjære vene, dette gjorde vondt å lese om :grine: Tårene fosser, hjertet mitt blør - all verdens styrke sendes til dere, og spesielt til søster og svoger :hjerte: Livet er virkelig urettferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! :( Jeg er helt målløs! Kondolerer så veldig mye! Dette er jo helt forferdelig :( Tårene mine måtte trille også nå. Vakre lille jenta.

Tankene mine går til alle dere i dag :klemmer:

Huff, ord blir rett og slett fattig!

Uansett vil jeg si gratulerer til søstra og svigerbroren din for sin lille datter, og gratulerer til deg for ditt lille tantebarn. :klemmer:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :(

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men tårene renner her også. Noe så forferdelig tragisk og urettferdig. Jeg sender mange varme og gode tanker til dere, Belle. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Belle, dette var forferdelig vondt å høre. Livet er virkelig ikke rettferdig på noen som helst måte.

Det høres ut som dere fikk dele en fin stund med den vakre jenta med det nydelige navnet. Godt at dere er en flott gjeng som tar godt vare på hverandre. :hjerte:

Sender varme tanker og klemmer til din søster og svoger, og til dere andre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tantebarnet, Belle! Jeg er sikker på hun var nydelig og aldeles perfekt, lille dokka..

Utrolig trist at dere mistet henne, trist for hele familien.

Sender deg mange, mange klemmer og støttende tanker idag! *Så urettferdig..* (eller noe, det er litt vanskelig å sette ord på slikt.. men det føles helt feil).

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller for dere alle, Belle :(

Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå.

Godt dere kan ta vare på hverandre i tiden fremover :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, dette var så ufattelig trist å lese :( jeg kan ikke forestille meg hvor tungt dere har det nå. Sender mine varmeste klemmer til dere alle, og tenner et lys for den nydelige lille tulla som ikke fikk være med videre på ferden :hjerte::(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er bare helt fantastiske! Takk for fine ord og god støtte. Føler meg på en måte så teit som tar dette så mye innover meg, men det er nok som mannen sier at jeg ser for meg mine egne unger oppi dette. Akkurat nå er jeg sur og bitter på verden, på vegne av min fantastiske søster som heller tenker at alle babyene som gråter i gangene ikke er _hennes_ baby. Så lenge hun klarer å holde på den tankegangen tar jeg gladelig over bitterheten for henne.

Jeg må nesten komme med en rettelse: det var morkakeløsning og ikke svf som var årsaken til at det skjedde så fort. Egentlig var det bare "flaks" at de var inne på sykehuset akkurat da. Lille tantegull hadde ellers dødd i magen. På en måte er det godt å vite at det ikke kunne ha blitt forhindret på noe som helst vis.

Søster har det bra, etter forholdene. I morgen er det minnestund, og jeg tar meg fri fra jobb. Orker bare ikke jobb i morgen, dagen kommer til å bli grusom nok. Det skal allikevel bli godt å ta et siste farvel. Vi har fått sett henne i dag også, nydelige lille jenta. 1430 g, 40 cm er hun. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tantejenta ditt, Belle. Selvfølgelig tar du det innover deg, selvfølgelig er det en stor sorg. Det er jo helt forferdelig vondt, og du har veldig lov til å ha din egen sorg over dette, uten å skulle føle deg dum for det.

Jeg har elsket mine egne barn litt ekstra i dag, og hjertet mitt blør for søsteren din og mannen som ikke får lov til å ta med seg datteren sin videre i livet.

Dere er heldige som er en så nær familie, det er nå det virkelig blir bruk for det.

Ta vare :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...