Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun er veldig flink! Hun har spurt etter den de siste kveldene, men har sovnet helt fint uten. :nigo:

Nude, svart og dongeri. :jepp:

Vi har Bugaboo, men har ikke brukt den siden før sommeren. Søster skal kjøpe den av oss. :) Vi har Bumbleride Indie, helt fantastisk god vogn! Hadde jeg planlagt en ny baby i fremtiden hadde jeg kjøpt bag til den. :hjerte:

:hoho: Sole seg i sin sexy glans, ja. Det har aldri skjedd meg før. Har alltid hatt så dårlig selvtillit, selv da jeg var på mitt beste, kroppslig sett. Men etter at jeg fikk barn har det endret seg til det bedre, og særlig nå som jeg har klart å ta av så mye. :5:

Den var jo fin ja! :) Jeg er nok alt for Emmaljunga-frelst til å noen sinne virkelig like noen annen vogn, men den var absolutt finere enn Bugaboo! :)

Så bra at du føler du kan gjør det nå da :klemmer: Jeg har kroppslig sett hatt veldig god selvtillitt fra jeg var sånn 17 år gammel (begynte å trene som 16-åring, og gikk fra tenåringslubben til å være veldig fornøyd), så har vel sånn sett mange ganger vært fornøyd når jeg har sett meg i speilet..Gleder meg allerede til å føle på det igjen, for nå når hoftene mine har fåt mye fett på seg og magen tuter ut, så føler jeg meg ikke spesielt sexy. :P Selvtilliten på andre områder har det vært verre med!

Du blir nok smashing på julebord! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mye bedre selvtillit etter jeg fikk barn. :jepp: Det er sikkert noe med alderen også, men ikke bare det tror jeg. Selv om kroppen min er ganske håpløs akkurat nå så vet jeg at den kan klare utrolige ting! :nigo:

Skrevet

Den var jo fin ja! :) Jeg er nok alt for Emmaljunga-frelst til å noen sinne virkelig like noen annen vogn, men den var absolutt finere enn Bugaboo! :)

Så bra at du føler du kan gjør det nå da :klemmer: Jeg har kroppslig sett hatt veldig god selvtillitt fra jeg var sånn 17 år gammel (begynte å trene som 16-åring, og gikk fra tenåringslubben til å være veldig fornøyd), så har vel sånn sett mange ganger vært fornøyd når jeg har sett meg i speilet..Gleder meg allerede til å føle på det igjen, for nå når hoftene mine har fåt mye fett på seg og magen tuter ut, så føler jeg meg ikke spesielt sexy. :P Selvtilliten på andre områder har det vært verre med!

Du blir nok smashing på julebord! :)

Ja, er veldig, veldig fornøyd! Og hva mener du med at Bugaboo ikke er fin, hæ? :ler: Det er godt smaken er som baken. Jeg er ikke glad i Emmaljunga... :sjenert:;)

Jeg har alltid vært så sjenert og hatt generelt dårlig selvtillit så lenge jeg kan huske. Det er ikke slik nå at jeg elsker det jeg ser i speilet, men jeg er fornøyd. Og det har jeg aldri vært før.

Jeg har også fått mye bedre selvtillit etter jeg fikk barn. :jepp: Det er sikkert noe med alderen også, men ikke bare det tror jeg. Selv om kroppen min er ganske håpløs akkurat nå så vet jeg at den kan klare utrolige ting! :nigo:

Det er nok en god kombinasjon, ja. :Nikke: Ting som var så utrolig viktig før barn, blir liksom tilsidesatt og det betyr ikke like mye lenger.

Kroppene våre kicker ass! :5:

Skrevet

yeah for sexy Belle!!!! Så deilig følelse da...og jaggu på tide!!!

trening er gode greier for selvfølelse og utseende...

Skrevet

yeah for sexy Belle!!!! Så deilig følelse da...og jaggu på tide!!!

trening er gode greier for selvfølelse og utseende...

I en alder av 30 år er jeg endelig fornøyd. :fnise:

Skrevet

Åååå, gårsdagen var så fiiin! :rodmer: Jeg hentet to indianere i barnehagen og kom hjem til ryddig hus og ferdig middag. Gresskaret var satt ut, det samme med pyntelykten. Ungene var spente og hele stemningen var så fin! Da mannen dro ut på Halloween-runde, fikk jeg bakt både mislykkede gresskarscones som muterte til cookies (jeg liker dem ikke, men alle andre som har smakt dem syntes de var kjempegode) og sunnere gresskarcookies med myyye mørk skjokolade. :sikle:

Ungene var ikke i seng før henholdsvis 19:30 og 20:30. M sovnet med sjokoladebart. :fnise:

Etter at ungene hadde sovnet, drakk jeg meg småbrisen på sprudlerosé (mannen drakk bare sprudlerosé - jeg tåler flaut lite alkohol :hoho: ) og vi hadde Blue Mountain State maraton. (Serr, for dere som liker college, rølpehumor og/eller fine mannfolk: se BMS! :hjerte: ) Vi skravlet og lo og hadde bare en helt perfekt kjærestekveld. :rodmer:

Skrevet

så koselig Halloween da! For liten og stor ;) kjekt å bake nye ting... Og igjen: sååå stor M er blitt, nå nærmer hun seg jo 2 år! Husker så godt både gravidboka di og at du nett var kommet hjem.

mmm alkohol.... det gleder jeg meg til ;) blir nok fort brisen jeg også nå.

PS: Jeg tror nesten vi kvinner i dagens samfunn trenger å bli 30 år for å bli fornøyde /akseptere tingenes tilstand... :) Det samme gjaldt nemlig for meg! (og det var sååå herlig å endelig "finne meg sjæl)

Skrevet

Har ikke lest noe, men har et spm til deg ;)

Har du noen anbefalinger for litt fine vintersko til små føtter? Hvor jeg evt får fatt i det? Jeg finner ikke noe i litas str i butikkene i området her :(

Skrevet

Har du noen anbefalinger for litt fine vintersko til små føtter? Hvor jeg evt får fatt i det? Jeg finner ikke noe i litas str i butikkene i området her :(

Jeg liker godt Superfit med snøring :) Men om det er finsko du mener så har jeg ikke peiling...
Skrevet

så koselig Halloween da! For liten og stor ;) kjekt å bake nye ting... Og igjen: sååå stor M er blitt, nå nærmer hun seg jo 2 år! Husker så godt både gravidboka di og at du nett var kommet hjem.

mmm alkohol.... det gleder jeg meg til ;) blir nok fort brisen jeg også nå.

PS: Jeg tror nesten vi kvinner i dagens samfunn trenger å bli 30 år for å bli fornøyde /akseptere tingenes tilstand... :) Det samme gjaldt nemlig for meg! (og det var sååå herlig å endelig "finne meg sjæl)

Ja, det var skikkelig koselig! :hjerte: Jeg elsker å bake, og baker sjelden det samme flere ganger. Etter helgens bakerier har jeg nok konstatert at gresskar ikke er min favorittgreie. ;)

Jeg skal på julebord to helger etter hverandre nå i november. Tror jeg må stålsette meg litt for ikke å drite meg loddrett ut ved å bli altfor full på en halv flaske vin. :fnise:

M har de samme som LilleBallerina har. Superfit med snøring. De er knallgode til hennes små føtter. :) Men sånne fin-finsko har jeg ingen erfaring med.

Skrevet

Endelig er internettet tilbake igjen! :hoppe: Det er ikke mye man får gjort på jobb nå til dags altså, uten internett. :lol: Vi jobber jo kun mot servere i Oslo, og uten nett blir det som sagt kun rydding av kontor som er mulig. Og tur ut på anlegget selvsagt. :nigo:

Helgen var superduperfin! :rodmer: På lørdag var vi på kjøpesenteret for å handle litt klær til ungene. M fikk seg fire nye hverdagskjoler (hun har vært på størrelse 80 så lenge nå, at vi snart må begynne å pakke ned klær fra A sitt skap i stedet for å flytte over :ler: ), mens A fikk velge seg antrekk selv. Valget falt på Elsa-genser, blå- og lilla tutu og rosa HK-strømpebukse. De klærne har hun bodd i hele helgen, inkludert i natt. :sjenert:

Etter kjøpesenteret fikk vi besøk av svigermor, og jeg så mitt snitt til å slenge meg ned på sengen en times tid. Var så innmari tung i hodet, og det gjorde virkelig godt. Resten av kvelden ble brukt til å spise litt Halloween-snop og se BMS. :closedeyes:

I går fikk vi besøk av Diddles og Liten. :strix: Jentene storkoste seg sammen, både inne og ute. :skravle: I går kveld ble jeg og ungene forvist opp i andre etasje. Jeg pleier å oppmuntre mannen til å være med kompiser (det skjer ikke så ofte lengre, siden alle er opptatt med barn og hverdag på hver sin kant), men jeg ble så satt ut da han liksom skulle si at vi ''ikke fikk lov'' til å være nede i stuen (sorry Diddles, for diskusjonen vår rett foran deg. Jeg har seriøst angst for å være ''det paret'' som driter i hvem som får overvære deres diskusjoner og krangler - vi har et par av dem i vennekretsen... :daane: ). Etter å ha tygt på det litt så jeg jo at det ikke var noe problem, det var bare hodet mitt som gjorde det til ett. :ler: A var overlykkelig over å få lov til å sitte i sengen vår og se Brannmann Sam på laptopen, så problemet var et ikke-problem fra starten av egentlig. :sjenert:

Etter at ungene hadde sovnet, lakkerte jeg neglene i sengen mens jeg så Hot Tub Time Machine. Superskuffa, etter all skryten filmen har fått. Den var helt grei, men ikke noe mer enn det. Etterpå fikk jeg gjort et godt innhugg i boken jeg begynte på i går; Rogues. :hjerte:

Mannen har ungene hjemme fra barnehagen i dag; naboen skulle ha uteskole med datterens klasse, og våre unger ble invitert. Gleder meg til å komme hjem og høre hva de har gjort. :nigo:

Skrevet

så fin helg da! Gøy med shopping, det er kjekt å handle jenteklær! Og de trenger jo hele tida noe nytt. Hvilken størrelse er A? Lille primadonnaen... hehe- hun skulle ha de på selv på natta hun ja! Høres ut som kule klær da. Handla klær idag jeg også (en lilla genser med glitterkanin og en nattkjole. Jeg bestemmer enda heldigvis..)

Denne Frost filmen, er den noe for så små barn? Det er vel egentlig 7 års grense? Jeg har liksom aldri engang vurdert å se den type filmer med FP (2 1/2), men har jo inntrykk av at mange småjenter elsker den.

Upps... jeg skjelte ut sambo foran noen av gjestene i dåpen-- var bare så stressa og han så håpløs. Jeg fikk høre det i etterkant ja, DET var unødvendig. Men man er jo ikke alltid helt perfekt.. du er jo bevisst på det så. Og Diddles takla sikkert litt sure toner.. (kanskje hun smilte litt innvendig og kjente seg igjen?)

Skrevet

så fin helg da! Gøy med shopping, det er kjekt å handle jenteklær! Og de trenger jo hele tida noe nytt. Hvilken størrelse er A? Lille primadonnaen... hehe- hun skulle ha de på selv på natta hun ja! Høres ut som kule klær da. Handla klær idag jeg også (en lilla genser med glitterkanin og en nattkjole. Jeg bestemmer enda heldigvis..)

Denne Frost filmen, er den noe for så små barn? Det er vel egentlig 7 års grense? Jeg har liksom aldri engang vurdert å se den type filmer med FP (2 1/2), men har jo inntrykk av at mange småjenter elsker den.

Upps... jeg skjelte ut sambo foran noen av gjestene i dåpen-- var bare så stressa og han så håpløs. Jeg fikk høre det i etterkant ja, DET var unødvendig. Men man er jo ikke alltid helt perfekt.. du er jo bevisst på det så. Og Diddles takla sikkert litt sure toner.. (kanskje hun smilte litt innvendig og kjente seg igjen?)

Vi kjøper rundt 104 eller 110 (ofte er klær 98/104 og 104/110 og da er det den minste størrelsen som passer best) til henne nå. :) M får 86, men ideelt sett hadde hun ikke trengt mer enn 80. Kjolene jeg kjøpte til henne i helgen må brettes opp et par ganger på ermene. :ler:

Frost er veldig barnevennlig, ja. :jepp: Det er jo de fleste Disney-filmene. A har sett Disney siden hun ble født omtrent, fordi jeg også er så glad i dem. :fnise: Hennes store favoritter er To På Rømmen (Tangled - om Rapunzel), Den Lille Havfrue og Frost. Jeg liker IKKE Frost. Synes den er den dårligste Disney'en som er blitt laget på lengelengelenge. :sjenert:

Så lenge det ikke skjer alltid, liksom, så er det jo greit. Men vi har altså noen vennepar som ALLTID krangler foran oss. Det er ubehagelig og er med på å gi en stemning til samlingen som ikke er så positiv for å si det mildt. :P Håper hun gjorde det. :ler:

Skrevet

Kanskje jeg og FP skal se den lille havfrue snart... :laugh: Frost frister liksom ikke meg, masse prinsesser (!?)og den der irriterende sangen... Har også begynt å kjøpe 98/104 til FP, litt stort, men 92 blir litt knapt nå. Litt rart å se henne strekke seg sånt.. ;)

Skrevet

For sånne litt ekstra fine vintersko, kan du se på merkene Bisgaard og Angulus. De koster, men himmel så fine!

Skrevet

I går fikk vi besøk av Diddles og Liten. :strix: Jentene storkoste seg sammen, både inne og ute. :skravle: I går kveld ble jeg og ungene forvist opp i andre etasje. Jeg pleier å oppmuntre mannen til å være med kompiser (det skjer ikke så ofte lengre, siden alle er opptatt med barn og hverdag på hver sin kant), men jeg ble så satt ut da han liksom skulle si at vi ''ikke fikk lov'' til å være nede i stuen (sorry Diddles, for diskusjonen vår rett foran deg. Jeg har seriøst angst for å være ''det paret'' som driter i hvem som får overvære deres diskusjoner og krangler - vi har et par av dem i vennekretsen... :daane: )

Duh, slapp av da :klemmer: Jeg tåler da såpass, og enda litt til også før jeg reiser meg opp og går :hoho: Det er jo lov å være uenige! Alt trenger ikke å være picture perfect selv om en har besøk..jeg er enig i at en ikke trenger å ta de store diskusjonene foran besøk, men det der var nå ikkeno å snakke om ;) Jeg tror jeg vet hvilket vennepar du mener forresten :fnise:

Jeg koste meg kjempemasse hos dere igår, og vi gikk hjem fordi jeg var sulten :ler:

Skrevet

vi gikk hjem fordi jeg var sulten :ler:

Belle da, du må jo mate gjestene dine :fnise:

Skrevet

Hun matet oss..med gresskarbaksten sin :ler:

Skrevet

:hoho:

...men gresskarpai er jo dødsgodt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...