Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Du er jo superklar til å bli gravid selv du, Kokos :fnise:

:ler: Hun kan jo snart alle kjerringråd om det å være gravid. :tommelsmil:

:sjenert:

Avslørt! :fnise:

Skal innrømme at jeg er ganske klar, men fornekter det fordi samboeren holder på å få angstanfall hvis jeg snakker om babyrelaterte ting.. :ler:

Edit: Også er jeg FOR alle unnskyldninger til å spise godteri! :tommelopp:

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vent, snart er han klar han også. :jepp: (Jeg er vel en av de heldige som hadde en mann som var babyklar før meg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Her har snop- og chipsmengden steget proporsjonalt med hvor langt jeg er på vei. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, snart er han klar han også. :jepp: (Jeg er vel en av de heldige som hadde en mann som var babyklar før meg :fnise: )

Ja, han får nok lyst etterhvert. :) Han har gått fra å ikke vite om han noen gang kom til å få lyst, til å mene at han kommer til å få lyst og til å innrømme at det hadde vært stas om jeg hadde blitt gravid ved et uhell. :fnise:

:hoho: Her har snop- og chipsmengden steget proporsjonalt med hvor langt jeg er på vei. :sjenert:

Høres helt riktig ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan jeg nesten ikke ha snop i hus :fnise:

Usj, ikke her heller. Da blir det spist opp nesten med én gang. :sjenert:

Ja, han får nok lyst etterhvert. :) Han har gått fra å ikke vite om han noen gang kom til å få lyst, til å mene at han kommer til å få lyst og til å innrømme at det hadde vært stas om jeg hadde blitt gravid ved et uhell. :fnise:

Høres helt riktig ut! :ler:

Åh, så gøy da. :rodmer: Mannen min var sånn ang. bryllup. Og det endte jo bra! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ikke her heller. Da blir det spist opp nesten med én gang. :sjenert:

Åh, så gøy da. :rodmer: Mannen min var sånn ang. bryllup. Og det endte jo bra! :fnise:

Blir godtesyk jeg nå!

Han er søt :rodmer: Virker som han er vettskremt, men likevel har blanda følelser. :fnise:

Ja dere fikk jo et kjempefint bryllup til slutt! (var riktignok ikke der, men rimelig sikker på at det var flott :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir godtesyk jeg nå!

Han er søt :rodmer: Virker som han er vettskremt, men likevel har blanda følelser. :fnise:

Ja dere fikk jo et kjempefint bryllup til slutt! (var riktignok ikke der, men rimelig sikker på at det var flott :fnise:)

Mmmmm. Sure frosker. Saltsild. Sure colaflasker. :sikle:

Bryllupet vårt var kjempefint. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokolade: Litt sjokolade til de godtsyke :sjokolade:

Kan ha godt/snop/snaks liggende lenge i skapet jeg bare det ikke er åpnet pakning! Da klarer jeg nemlig å beherske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke sjokolade her i huset. Er ikke så glad i det. :sjenert: Da er chips verre. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke sjokolade her i huset. Er ikke så glad i det. :sjenert: Da er chips verre. :gjeiper:

Hvis jeg bare skal ha én av delene, så blir det sjokolade. Men kombinasjonen chips+sjokolade er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond: Jeg også. :fnise:

Jeg skal handle etter jobb i dag. Hva tror dere sjansen er for at jeg klarer å holde meg unna snop- eller chipshandling? :sjenert: (Lovehearts skal ihvertfall prøves :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. :jepp: Jeg gleder meg riktignok til å treffe kreket, men det er litt vel tidlig enda. Hun må få godgjøre seg en stund til. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...